![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je bedoelt dat de "dikke mathilde omwisseling " een aprilgrap is... hoop ik dat je gelijk hebt hoor! Ik heb me er achteraf niets meer van aan getrokken, en weet het dus niet! Geslaagde aprilvis dan!
Maar de Leterme-opvoering voor de jeugd, dat is al wat laat voor de aprilvis zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn dochter was vroeger eens gekwetst waardoor ze niet mocht deelnemen aan de turnlessen. In de plaats daarvan moest ze een verslag schrijven over de les. In dat verslag besprak zij nauwkeurig de slechte staat van een aantal toestellen en het onverantwoord uitvoeren van bepaalde oefeningen onder toezicht van en invalide lerares die onmogelijk de nodige support kon leveren waar dit nodig was. Zij kreeg een 0 op het verslag dat niettegenstaande, een goed verslag was. Het is niet omdat er dingen instonden die de school in diskrediet konden brengen dat het verslag slecht is. Ik heb de school gedaagd en gewonnen hier voor. Zelfde geld voor jou. Het is niet omdat jij per definitie anti skinheads bent dat ze daarom als band zondermeer minderwaardig moeten beschouwd worden. Laatst gewijzigd door Garry : 9 april 2008 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ook hier steekt religieuze onverdraagzaamheid de kop op.
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() ze zouden beter de walen ambeteren in plaats van ons dat is straf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene huurt Slangen in om ons blaaskens wijs te maken en de andere voorkomt dat de waarheid haar rechten krijgt.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarnaast ben ik niet "per definitie anti skinheads" en vind ik die bands niet "zondermeer minderwaardig". Ik ben niet verantwoordelijk voor uw fantomen. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 9 april 2008 om 13:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Wegens te duur.
Over welk bedrag spreken we dan in dit geval. Zou ik wel eens graag weten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De jeugdraad van Temse is natuurlijk volledig vrij om dhr. Vitalski uit eigen zak te betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het dus wél een probleem dat politici andermans geld gebruiken om er zélf beter van te worden. Denken ze dat het hen en de hunnen kan schaden, dan wordt de censuurmachine met flauwe excuustruzen in gang gezet.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 april 2008 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Belgie heeft in t verleden al bewezen dat men hier moet opletten met theater
zij het opera, zij het politieke satire |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Sorry, maar deze zaak gaat over iets anders, me dunkt. Het gaat over een schepencollege dat een jeugdraad bij wijze van educatieve maatregel de les spelt. De burgemeester van Temse deed dat deze morgen op Radio 1 zeer mooi, de zeer typisch nihilistische VRT-nulliteit van dienst begon al snel te stamelen. Hij liet geen centimeter ruimte voor haar flauwe praatjes. Temse betaalt niet voor platvoers gedoe dat voor kunst moet doorgaan, zei hij. Wel, de man heeft de taak vervuld die hem toekomt, en dat zouden er meer moeten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat het mij niet om. Waar het mij wél om gaat is dat het CD&V-gemeentebestuur geen problemen zou gehad hebben met eventuele sponsering als er niet de draak met Leterme, maar de loftrompet in afgestoken was geworden. De tseven hebben hun supertsjeef eindelijk waar ze hem hebben wilden en dat willen ze zolang mogelijk zo houden.
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef de jongeren die nog iets anders doen dan ons verblijden met onze auto's in brand te steken en onze dochters lastig te vallen liever de kans om te leren uit hun schandelijke blunders.
![]() |