Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 april 2008, 15:52   #581
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je hebt wel de naam "Alain Claessens" genoemd. Dat je dit nu ontkent zegt al genoeg.
vooraleer je mensen onterecht beschuldigt, gelieve de materie iets beter te bestuderen.

dit schreef IK : http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=204

dus hou je bullshit voor jezelf, en volg de draad beter.
Trouwens wat heb jij met Abou Anis of Alain Claessens?
Of loopt het ook dun tussen je broek omdat je vreest dat ook JOUW gegevens wel eens konden zijn opgevraagd en doorgegeven aan de betreffende diensten?

Citaat:
En kan je nog antwoorden op de kern van de zaak?
ge bazelt al zo lang dat ik totaal niet weet waar je het over hebt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 9 april 2008 om 15:55.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 16:18   #582
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
vooraleer je mensen onterecht beschuldigt, gelieve de materie iets beter te bestuderen.

Inderdaad, maar is dit bericht dan niet van jouw?
Citaat:
Het gaat over ene Alain Claessens.

Zegt Smals je iets?

met de helpdesks en callcenters van de ISP's waar ze meer en meer allo's zetten.
Die jongens kunnen voor elke gebruiker zien op welke sites die naartoe gaat. Zo kan een Alain Claessens indien hij daar een allo of commie kent (skynet, Telenet,Tele2, ...) met het IP van een poster dat hij ziet op kifkif vragen wie dat is (aan de juiste IPS natuurlijk, maar dat is kinderspel). Dat vriendje kan hem alle info geven!!!!
Want die jongens zijn niet aan de regels onderworpen die vroeger voor postlui of RTT gelden... Maar indien de politie iets officieel vraagt dan moeten ze ik weet niet hoe veel procedures doorlopen. Dus een islamistje of PVDAer bij een Internet service provider heeft toegang to veel en kan zijn vriendjes helpen met info waar niemand achterkomt dat hij die bezorgd heeft.... En wij dan zorgen maken over de politie acties ...
Het heeft geen zin om dit te ontkennen, iedereen kan dit bericht nog nalezen.

Citaat:
Of loopt het ook dun tussen je broek omdat je vreest dat ook JOUW gegevens wel eens konden zijn opgevraagd en doorgegeven aan de betreffende diensten?
Dit is een draad die ik zeer aandachtig gevolgd heb. Wat heb ik gemisd?
Ik vrees helemaal niets.
Als je erin slaagt om mijn gegevens op te vragen, mag je ze mij opsturen in een persoonlijk bericht.

Citaat:
even je geheugen opfrissen :

Citaat:
Een simpele zoektocht op het internet leert me dat deze heer niet voor Smals werkt.

Het is best mogelijk dat, als je de juiste persoon kent bij de juiste ISP, je kunt achterhalen van een IP-adres, wie de eigenaar is van de internetverbinding. Alhoewel ze dat natuurlijk niet mogen.

Stellen dat er iemand bij Smals aan alle gegevens kan van alle inwoners van België, is er ver over. Dat geloof ik niet. Dat mag je me eens uitleggen.

Iedereen die voor of bij de overheid werkt heeft alleen een gecontroleerde toegang tot die gegevens die hij nodig heeft voor zijn werk, voor zijn domein. Het RIZIV, RVA, de pensioenen, de RSZ, de kinderbijslag,... kunnen alleen aan "hun" gegevens.

een voorbeeldje : de maximumfaktuur
Uitwisseling van de gegevens tussen de instellingen

Wanneer een ziekenfonds in de loop van het jaar vaststelt dat de uitgaven voor geneeskundige verzorging van een gezin een bepaalde drempel overschrijden, dan vraagt dit aan het RIZIV om hem mee te delen tot welke inkomenscategorie het gezin behoort. Deze categorie wordt berekend op basis van het inkomen van elk gezinslid. Op vraag van het RIZIV wordt bij de KSZ en de FOD Financiën een onderzoek opgestart om te bepalen of een gezin al dan niet in aanmerking komt voor de MAF.
bron : http://www.smals.be/site_nl/content/...eric_0031.html
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 17:39   #583
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Inderdaad... Moest hij me ietwat of kennen, hij zou er minstens bij zeggen dat dit uiteraard zou plaatsvinden in het bijzijn van een goed glas wijn of een Kasteelbiertje of zo.

Maar nee, niks he...
Ik heb hier nog wat kasteelbier staan. Ik wou het niet in de riool gooien, omdat ik medelijden had met de rioolratten (vooral dan die met diabetes).
Dan kan jij een kasteelbiertje drinken en ik echt bier.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 17:40   #584
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vesivius Bekijk bericht
CD&V-senatoren en Kif Kif tegen racisme op mediasites

BRUSSEL - CD&V-senatoren Els Schelfhout en Pol Van Den Driessche en interculturele organisatie Kif Kif zullen de Vlaamse uitgevers en hoofdredacteuren oproepen om op te treden tegen racistische en haatdragende boodschappen op hun internetfora. Dat laat Kif Kif in een persbericht vrijdag weten. De Raad voor de Journalistiek wil de problematiek nader onderzoeken.

Volgens de initiatiefnemers worden op de onlinefora van verschillende media dagelijks schokkende en soms ronduit racistische reacties gepubliceerd. Vaak zijn die anoniem geschreven of onder een pseudoniem. 'Nochtans is de officiële beleidslijn van alle ernstige media dat racistische, xenofobe of negationistische boodschappen niet door de beugel kunnen. Tot op vandaag bleef dit engagement helaas al te vaak dode letter', menen ze.

Naar aanleiding van die hatemails en racistische reacties op sites van gereputeerde media vragen Schelfhout, Van Den Driessche en Kif Kif de uitgevers en hoofdredacteuren van de Vlaamse media hiertegen op te treden. 'Net omwille van hun sterke invloed op de publieke opinie zouden de mediabedrijven hun maatschappelijke verantwoordelijkheid ten volle moeten opnemen', vinden ze.

De Raad voor de Journalistiek wil de problematiek nader onderzoeken. 'Meer bepaald zullen we de verantwoordelijkheid nagaan van de media bij het modereren van hun websites', zegt secretaris-generaal Filip Voets. De Raad zal een werkgroep oprichten.

Afgevaardigden van werkgevers- en werknemersorganisaties, politici, partijen, professoren en journalisten ondersteunen de oproep. Zo ondertekenden onder meer al Caroline Copers, algemeen secretaris Vlaams ABVV, SP.A-Kamerlid Maya Detiège, Groen! -senator Vera Dua, VUBrussel-rector Ben Van Camp, journalist Paul Goossens en VBO-voorzitter Jean-Claude Daoust de oproep.

http://www.hetvolk.be/Article/Detail...MF04042008_068

Dit betekent het einde van alle forums, geen enkele redaktie kan 24 uur op 24 7 dagen op 7 een forum bewaker inschakelen.
Dit is censur op zijn chinees!
Kom er dan ook eerlijk voor uit dat ge wilt vechten voor uw recht op racistisch zijn.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 18:14   #585
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Kom er dan ook eerlijk voor uit dat ge wilt vechten voor uw recht op racistisch zijn.
Wie aanvallen om dat "recht" te verdedigen,
als de rechtspraak zegt dat het geen recht is?
Oud 9 april 2008, 18:15   #586
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Ik heb hier nog wat kasteelbier staan. Ik wou het niet in de riool gooien, omdat ik medelijden had met de rioolratten (vooral dan die met diabetes).
Dan kan jij een kasteelbiertje drinken en ik echt bier.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 19:21   #587
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Wie vecht er nu om het recht om racistisch te zijn. Het is eerder het recht om gewoonweg te zeggen, wat men denkt. Probleem is, dat dit door de poco's, die er dan trouwens nog in gelukt zijn om recent de wetten te doen veranderen, als regelrecht racisme wordt beschouwd (indien het gezegd wordt tegen sommige bevolkingsgroepen).
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 19:24   #588
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Hoezo?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 19:50   #589
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

http://forum.politics.be/showthread....53#post3354053

Je antwoordt niet. Betekent dit dat je het niet meer durft te ontkennen?
Ik wacht nog altijd op een PB als bewijs dat je mijn persoonlijke gegevens kan achterhalen.
Antwoordt tenminste op de kern van de zaak :
"Stellen dat er iemand bij Smals aan alle gegevens kan van alle inwoners van België, is er ver over. Dat geloof ik niet. Dat mag je me eens uitleggen."
Oud 19 april 2008, 20:02   #590
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

maar artisjokske toch! wie heeft er nu gezegd dat het over JOU ging?

Beetje last van grootheidswaanzin of zo?

Jij hebt er totaal niks me te maken jongen.... hoe spijtig hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 19 april 2008, 20:30   #591
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
maar artisjokske toch! wie heeft er nu gezegd dat het over JOU ging?

Beetje last van grootheidswaanzin of zo?

Jij hebt er totaal niks me te maken jongen.... hoe spijtig hé.
Je hebt toch tegen mij gezegd "Of loopt het ook dun tussen je broek omdat je vreest dat ook JOUW gegevens wel eens konden zijn opgevraagd en doorgegeven aan de betreffende diensten?"

Lees nog eens het bericht
en antwoordt eindelijk eens op de kern van de zaak.

Laatst gewijzigd door artisjok : 19 april 2008 om 20:32.
Oud 19 april 2008, 20:33   #592
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt toch tegen mij gezegd "Of loopt het ook dun tussen je broek omdat je vreest dat ook JOUW gegevens wel eens konden zijn opgevraagd en doorgegeven aan de betreffende diensten?"

Lees nog eens het bericht
http://forum.politics.be/showthread....56#post3353856
en antwoordt eindelijk eens op de kern van de zaak.

blijkbaar ben jij het enigste sukkeltje dat nog niet doorheeft waarover het ging.
ik voel me niet geroepen dit met hand en tand aan je uit te leggen.

Het onderwerp is al lang afgesloten. In het vervolg wat alerter zijn, beter lezen en meer hersencellen gebruiken jongen.

Oud 19 april 2008, 20:40   #593
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
blijkbaar ben jij het enigste sukkeltje dat nog niet doorheeft waarover het ging.
ik voel me niet geroepen dit met hand en tand aan je uit te leggen.

Het onderwerp is al lang afgesloten. In het vervolg wat alerter zijn, beter lezen en meer hersencellen gebruiken jongen.
Waar heb je geantwoord op mijn post?
Waar heb je geantwoord op de kern van de zaak?
"Stellen dat er iemand bij Smals aan alle gegevens kan van alle inwoners van België, is er ver over. Dat geloof ik niet. Dat mag je me eens uitleggen."

Natuurlijk voel je je niet geroepen om dit uit te leggen. Je kan dit niet uitleggen.
Oud 19 april 2008, 23:08   #594
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Volgens bronnen die nogal goede contacten hebben met bepaalde veiligheidsdiensten wordt de mogelijkheid van inflitratie door sommige Kifkif medewerkers bij gevoelige bedrijven niet uitgesloten. Men spreekt er over iemand van de moderatie die in een organisatie geraakt is waar hij toegang heeft tot alle, maar dan ook alle informatie over elke inwoner van dit land. Iets wat sommuge staatsinstellingen zelfs niet hebben.
Wanneer zal die paranoïa eindelijk eens op houden? De wereld is van IEDEREEN - en als er hier straks meer islamieten/Afrikaners/Chinezen/Oost-Europeanen enz. leven dan Vlamingen, wel, dan is dat nu eenmaal zo: laat ze als medemensen ontvangen!!!!
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 23:12   #595
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Wanneer zal die paranoïa eindelijk eens op houden? De wereld is van IEDEREEN - en als er hier straks meer islamieten/Afrikaners/Chinezen/Oost-Europeanen enz. leven dan Vlamingen, wel, dan is dat nu eenmaal zo: laat ze als medemensen ontvangen!!!!
AANVULLING: waarom heeft de CIA en de FBI Wél toegang tot alles en nog wat? + bij mijn weten houdt KIF-KIF zich niet met dergelijke zaken bezig , de Amerikaanse en onze eigenste Belgische Staatsveiligheid des te meer...
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 23:15   #596
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2008, 08:19   #597
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
In plaats van goede raad te geven, geef zelf het goede voorbeeld:
Zet je naam en adres hier op internet en nodig alle medemensen uit bij je thuis met bed & breakfast en al wat erbij hoort.
Niet alleen de wereld maar ook jou huis is van iedereen!

Of gaat de naasteliefde niet zover?
Oud 20 april 2008, 08:23   #598
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

De vrijheid van meningshouding zou aan banden gelegt worden
Oud 20 april 2008, 10:09   #599
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat is dat voor onzin!! Wij zullen ervoor zorgen dat het niet zo ver kan komen!! Alle wapens zullen goed zijn om dat doel te bereiken en we zullen beginnen met ze vriendelijk te verzoeken ons land te verlaten en daarna, dat zullen we nog moeten bespreken! Heb je nog niet door dat deze vreemdelingen op zoek zijn naar een betere toekomst, die ze hier niet zullen vinden en alleen kunnen bereiken met ons te bestelen op allerhande manieren om hun achtergelaten lotgenoten af en toe eens een som geld kunnen op te sturen, die ze van ons gestolen hebben! Dat 'boontje' is geen paranoïa, maar dagdagelijkse realiteit. de wereld is niet van iedereen, zoals u leugenachtig komt te schrijven, en maar goed ook, waar zouden we uitkomen als alles van iedereen was, zoals de dieven ons willen doen geloven! Ik hoop dat gij geen dief zal gaan spelen!! De vreemdelingen hebben hier niets te zoeken en zeker diegenen die de islamietische religie aanhangen zullen moeten geweerd worden. Gij hebt blijkbaar hun oorlogsreligie nog niet onder de knie, waarin mohammed beveelt van alle ongelovigen te doden waar men ze ook kan vinden, om maar één voorbeeld te geven!!
Voor smeergeld, corruptie, nepotisme en belastingen, stem op het socialisme!
We leven NIET in ’n democratie, maar in een particratie!
MisterXYZ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2008, 10:39   #600
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nog een laatste verduidelijking.

Op het ogenblik dat de meerderheid hier zal worden uitgemaakt door de mensen die jij hier zo graag wil "ontvangen", heb JIJ niks meer te ontvangen, want dan ben jij een minderheid die zich zal moeten schikken in de geplogenheden van de kolonizatoren;

IK ben gelukkig oud genoeg en zelfs rijk genoeg om het hier nog af te bollen vanaf dat ik daar zin in heb. Mijn kinderen hebben al minder keuze.

Wat wèl leuk zal zijn is dat vermits er hoe langer hoe minder witgezicht werkslaven zullen aanwezig zijn, ook de honingpotten die door hen gevuld worden, zullen leeggeraken.

Tegen dat jij de leeftijd van 50+ bereikt hebt zal er dus géén ziekteverzekering meer zijn, geen dop, geen pensioen, geen ocmw.
Je zal kunnen terugvallen op je eigen niet-gekweekte kinderen omdat je geen tijd had om er te maken, terwijl je medemensen er op los produceren terwijl jij ze ondertussen van eten voorziet.

D�*t zal er gebeuren: we worden gewoon een derdewereldland. Be happy, want alle mensen zulllen dan gelijk zijn.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be