![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#621 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Klopt toch niet. Als de beurs in april-mei op zijn laagst zal staan, waarom dan nu maximaal investeren |
|
|
|
|
|
|
#622 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je meent dat de beurs bijna op zijn bodem zit lijkt het mij aangewezen gespreid in tijd - liefst op dagen dat de beurs donkerrood kleurt - met mondjesmaat bij te kopen.
|
|
|
|
|
|
#623 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die deal met Teleatlas lijkt mij op termijn ook wel een goede zaak. Alleen spijtig dat ze er veel voor moesten betalen dan oorspronkelijk gedacht doordat ook Garmin een bod deed op Teleatlas. In de wetenschap dat Garmin veel groter is dan TomTom en dus ook over veel meer geld beschikt en die hun biedprijs niet verhoogden zou ik toch voorzichtig zijn. |
|
|
|
|
|
|
#624 |
|
Minister
|
Niet meer dan twee weken geleden was ongeveer iedereen overtuigd dat de wereldeconomie op de rand stond van ineenstorting en depressie. De beurzen waren in een mini-paniek en de meeste analysten zagen er niet direct een eind aan komen. Maar op 17 april begonnen de beurzen wereldwijd een verrassende rally, en in plaats van depressie en ineenstorting van de financiële markten voorspellen vele marktanalysten nu plotseling herstel en het idee dat het ergste voorbij is.
Zonder begrip van astrologie zou ik de wereld gek verklaren. Nu ben ik er alleen van overtuigd dat de wereld en zijn top economische adviseurs nogal grillig en wankel zijn in hun overtuigingen. |
|
|
|
|
|
#625 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Tomtom biedt namelijk 30 euro per aandeel teleatlas en teleatlas staat nu wat lager |
|
|
|
|
|
|
#626 |
|
Parlementslid
|
Er is toch al wat beterschap te zien. Een week of zes geleden kon je Fortis aandelen kopen tegen 13.5EUR per aandeel, veel mensen hadden je dan gek verklaart maar ondertussen zou je al een rendement van 18% hebben op die investering.
|
|
|
|
|
|
#627 |
|
Vreemdeling
|
Broodjes vooral.
|
|
|
|
|
|
#628 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#629 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#630 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#631 |
|
Parlementslid
|
Fondsen van exotische landen.
India al verviervoudigd sedert ik het kocht een jaar of drie-vier terug. Maar Vietnam al met meer dan 30 procent gekelderd in een paar maanden ... ggrrrrrh! |
|
|
|
|
|
#632 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hopelijk voor hem niet. Vandaag een omzetwaarschuwing waardoor het aandeel 11% zakt. Zoals ik eerder al aangaf speelt de toenemende concurentie hen parten. Laatst gewijzigd door daiwa : 8 april 2008 om 13:02. |
|
|
|
|
|
#633 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#634 |
|
Burgemeester
|
Neen heb ze dan gelukkig niet gekocht
Denk dat het nu wel een koopje is hoor, morgen 5 procent omhog Laatst gewijzigd door *Lorre* : 8 april 2008 om 16:44. |
|
|
|
|
|
#635 |
|
Burgemeester
|
Heb mij wel wat Tessenderlo aangekocht
Mss morgen Tomtom |
|
|
|
|
|
#636 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#637 |
|
|
Als ge een extreme cowboy investering wil doen in zo'n emerging markets, zou ik Colombia aanraden op het ogenblik.
|
|
|
#638 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#639 | |
|
|
nja hij vroeg erom
@daiwa: de bedenking "hij staat op het laagst sinds...dus dat zal wel een veilige belegging zijn" gaat echt niet op hoor in dit klimaat
|
|
|
|
|
#640 |
|
Burgemeester
|
Heb me ondertussen toch een paar tomtoms aangeschaft.
Is hij toch weer aan het zakken zeker. |
|
|
|