![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar zou die hoop migrantenjong überhaupt respect voor moeten koesteren ?
Voor een hoop politici die alles maar toestoppen om toch maar wat stemmen bij te krijgen ? Onze maatschappij kan je het beste vergelijken met een gewone gezinsituatie. Geef je kinderen alles wat ze vragen en ze stampen, als ze volwassen zijn, tegen je schenen. Alleen kan dat crapuul niet eens wachten tot ze volwassen zijn. Nultolerantie is het enige dat werkt. Consequent straffen wanneer de grenzen overschreden worden. Maar knuffel-links wil daar niet van weten. Ze zullen het geweten hebben, binnen enkele tientallen jaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() 1 Marokaan doet iets verkeerd,10 terug naar Marokko.Ik geloof dat ze een tijd geleden in Italië zo iets gedaan hebben.Wedden dat dat werkt en dat ze zich rap koest houden.
Soms dan denk ik dat die linksen(zoals ze zeggen) zelf de grootste racisten zijn.Zij verwijten het de rechtsen maar als je nagaat zijn het de rechtsen die de problemen aankaarten en oplossingen eisen.Het lijkt wel of de linksen aan het wachten zijn tot extreem rechts de macht voor het plukken heeft in de hoop dat er ne zot tussen zit die ze allemaal afslacht. Dat van die bussen dat is al jaren zo,ik zat van mijn 11 tot 14 jaar dagelijks op nen bus vol Marokanen en die braken die volledig af,er waren toen zo van die bussen met een deur in het dak en daar hing altijd zo'n rek onder(zal nog wel zo zijn ff terzijde),daar hing elke dag bijna wel den een of den andere Marokaan aan te slingeren,maar jah zeg is "aap". Den buschauffeur moest het niet riskeren om zijn bek open te trekken want die mannekes hebben een temperament in die aard dat ge er geen kloten kunt tegen zeggen zonder een hoop verbaal en soms zelf fysiek geweld over u te krijgen. Dat is al meer dan 10 jaar geleden en nu pas hoort ge daar iets van,er moeten toch mensen zijn die dit absoluut in den doofpot willen maar waarom? Imago is het dat?moeten 100den buschauffeurs en 1000den Vlaamse jongeren die taferelen aanvaarden is hun dagelijks leven voor het fucking imago van die bende onnozele ignorante linksen? Ik begrijp dat echt niet,linksen die komen op voor een hoop migranten maar laten terwijl wel een pakweg evengrote(moeilijk te schatten) hoop autochtone landgenoten in stront zitten,wat is de moraal? Dit is gewoon politiek op zijn slechts,harde maatregelen zullen onschuldige goed bedoelende migranten raken daar is geen twijfel over maar niets doen zal nog veel meer mensen raken. Ik ben gene grote faithless-fan maar in een lieke zingt hem, "INACTION IS A WEAPON OF MASS DESTRUCTION" En dat is!!! Laatst gewijzigd door 0d1n : 11 april 2008 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Burger
|
![]() Iemand die een hoofddoek draagt? Hoefddoekendrager? Of was het volgens jou schaamhaardoekbladiebla?
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 11 april 2008 om 21:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Filosoof, de man uit uw voorbeeld is duidelijk een Vlaming (af te leiden uit zijn naam) of Hollander. Dat neemt niet weg dat 16 maanden voor mij een veel te lichte straf is voor het mishandelen van een vrouw.
Ik hoop hiermee aangetoond te hebben dat voor mij niet alleen allochtonen zwaar aangepakt moeten worden. Ik vind dat de straffen voor het mishandelen van medemensen een serieus stukske zwaarder mogen zijn. Ongeacht afkomst, kleur, religie, bloedgroep,... Dus ook voor de zgn KUTMarokkanen (ik ga voor hen GEEN uitzondering maken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat er hier serieus verkeerde analyses gemaakt worden van de problematiek en, derhalve, slechte oplossingen gegeven worden.
Maar doe gerust verder; mij boeit theoretisch gezeik over dit soort zaken niet zoveel.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien moet hij eerst eens de praktische kant zelf meemaken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() oh ,dat doen wij hele dagen , lachen met de bange blanke mannen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wist niet dat er ook mannelijke schaamhaardoekendragers waren slimmeke.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jouw berichtje lijkt er op. Een sterk verhaal dat je god weet waar vandaan hebt. Uit een gazet? Natuurlijk valt er wel eens wat voor. En op dat ene voorval, dat je misschien zelf hebt meegemaakt, fantaseer je een heel serie van excessen? Hoe werkt dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk valt er wel eens wat voor.
Joe Van Holsbeeck Patrick Mombaerts Guido De Moor et alii Natuurlijk valt er wel eens wat voor. Ik hoop dat zij van hierboven (of hun nabestaanden hier en nu) u deze uitspraak vergeven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Van de marokkaanse en turkse meisjes heb je nooit last, sterker nog, die zie je in de avond nergens buiten lopen.
Dus de ouders kunnen WEL hun kinderen in bedwang houden, ze vertikken het gewoon om hetzelfde bij hun zonen als ze bij hun dochters te doen. Volgende keer als een marokkaantje zegt dat je een ongelovige hoer bent en dat ze Belgie/Nederland over gaan nemen moet je vragen waar ze dat van horen, 10 van de 10 keer verteld het marokkaanse knaapje dat ze het van hun vaders horen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Precies, het probleem is niet alleen die marokkaanse moslim maar de progressieve blanke die het handje boven zijn hoofd houd als hij een meisje voor ongelovige hoer uitscheld, daar zit de kern van het probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |