![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4581 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4582 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je beweerd dat bv explosieven zijn gebruikt moet je dit kunnen aantonen, simpel. Ale, wat is dat nu voor een vraag? Wat noem ik een bewijs? Wat vraag je nu van mij? Dat ik je de Vandale beschrijving ga neerzetten? ![]() Als ik beweer dat gisteren nacht de hele nacht een UFO in mijn tuin heeft gestaan, wat verwacht je dan als bewijs van mij voor je het geloofd?
Laatst gewijzigd door illwill : 14 april 2008 om 11:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren stonden er schoenen in mijn gang
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4584 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ja, dus je vraagt 'ons' een bewijs, maar als we dan vragen wat je als bewijs aanvaard is de vraag belachelijk Ben je nog wel reeel bezig joh? Ik probeer serieus te begrijpen wat je wel en wat niet als bewijs aanvaard. En dan vind je de vraag belachelijk? Dat vind ik nou belachelijk. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4585 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik dan wil zijn de authentieke en dus achterhaalbare verklaringen van deze brandweerlieden en niet een artikel dat door Jan met de pet geschreven is die dit enkel maar beweerd. Als die er dan al zijn wil ik restanten zien of bewijzen van restanten van de explosies in het puin van de torens zodat kan aangetoont worden dat de explosies die de brandweermannen hoorden niet afkomstig zijn of gewoonweg veroorzaakt zijn door de brand en de vliegtuigen die in de torens zijn gevlogen. Ik kan nu gewoonweg zeggen dat er geen brandweerman deze verklaring heeft afgelegd omdat je het toch niet kan aantonen dat het wel zo is. Je hebt enkel een believers artikeltje van Jan met de pet. Dat is alles. ![]() Dat zou jij ook niet aanvaarden indien het een artikel was dat het tegendeel beweerde. Een bewijs wil zeggen dat het moment is aangebroken dat er geen discussie meer mogelijk is.
Laatst gewijzigd door illwill : 14 april 2008 om 11:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4586 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4587 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jemig zo simplistisch kan je toch niet zijn????? Dus het feit dat er geen discussie meer over is is voldoende bewijs? Vind je het zelf wel kloppen joh? Verder het gaat meestal niet over een artikeltje, maar over zaken waarbij je veel moet lezen, dingen zelf met elkaar in verband moet brengen, etc etc. Of wil je dat morgen CNN verklaard medeplichtig te zijn aan 9-11, en dat ze dat samen met de Bush regering hadden gedaan om er wat kwalijk riekende wetten door heen te drukken? Zou je dat wel als bewijs aanvaarden? Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 april 2008 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik dat moeten?
Jullie eerst. Zolang jullie dat niet hoeven, ik ook niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#4589 |
Europees Commissaris
|
![]() Illwill die de officiele theorie blijft verdedigen is voor mij HET bewijs bij uitstek dat 9-11 een inside job was!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4590 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei heb je de verklaringen van de brandweermannen niet. Zolang je die niet hebt heb je gewoonweg niets.
![]() |
![]() |
![]() |
#4591 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4592 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu nog mooier, nu ga je weer verder met leugens over mij te verspreiden, goe bezig kerel.
![]() |
![]() |
![]() |
#4593 |
Europees Commissaris
|
![]() Meester, hij is begonnen!! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door straddle : 14 april 2008 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet flauwer dan jij. Ik doe gewoon nethetzelfde als jullie, blijkbaar is het dan wel flauw
![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 14 april 2008 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4596 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL ![]() Hij doet het allemaal heel erg makkelijk af, maar er is veel over te zeggen wat je wel en niet als bewijs aanvaard. Maar bij hem is het simpel denk ik, ondersteunt het het officiele verhaal, dan is het, hoe absurd ook, waar, Ondersteunt het het officiele verhaal niet, dan is het, ook al is het heel redelijk, niet waar. Ja zo kan ik het ook. ![]() Illwill zet je filter eens af! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4597 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Valt gewoon niet mee te discussieren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is JOUW definitie van bewijs? Hoe onderscheidt jij waarheid van onwaarheid? Volgens welke criteria en methodologie? Ik verwacht eigenlijk al niet meer dat je daar antwoord op geeft hoor. Volgens mij weet je het zelf immers niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4599 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee, Parcifal, luister en huiver , ik vind het op zich zeker goede vragen. Maar de manier waarop jij in het verleden op in gegaan bent. Vreselijk, je was zelfs bereid me te komen stenigen. Daar pas ik voor, zo iemand, en ik ben niet de enige hoor, die het niet meer ziet zitten om met jou te discussieren, en da's begrijperlijk, heel begrijpelijk. Je gaat maar weer eens op de negeer, je groeit voor geen meter. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4600 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Soms slaan we onze eigen raad in de wind. ![]() Dan vermoed ik , tegen beter weten in, nog een graadje redelijkheid. Maar zelfs al ziet hij een en ander in, dan moet hij uiteraard, nog zijn gezicht redden. ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |