![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Banneling
|
![]() Crapulochtoonlovertje ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb de zijsprong naar complotten tegen, en staatsstructuren niet gemaakt als eerste. Ik had beter niet gereageerd, maar ik kan het niet laten. Ik wordt telkens furieus als die kwibussen zich opwerpen als de redding voor vlaanderen, en in de praktijk niets doen, integendeel, nog ons imago in het buitenland verknoeien en iedere kans op fatsoenlijke relaties ondermijnen. Maar laten we bij de topic blijven. Feit daders andere daders volgens VB in lokaal blaadje persoonlijke beledigingen aan mandatarissen geen verontschuldigingen rechtzetting in volgend blaadje voorzitter akkoord met werkwijze lokaal klacht onderzoek vraag tot opheffing parlementaire onschendbaarheid ondertussen ex-voorzitter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het Belgisch imago in het buitenland? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat hilarisch lachertje mag je wel laten.
Ik had het wel over het vlaams imago en over de goodwill tov vlaanderen. Ik zie regelmatig politiek geinteresseerde buitenlanders, en het beeld dat ze mede door het VB van ons gekregen hebben is echt niet zo fraai hoor. rascisten rijke egoisten die de arme landgenoten in de miserie willen stampen navelstaarders anti-europeanen die op hun eigen willen gaan leven taalfanatiekers die nog niet doorhebben dat de wereld rondom WEL verandert en nog meer van dat fraais, echt een goede aanloop naar goodwill voor een splitsing en een erkenning van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Banneling
|
![]() Crapulochtonenlovers zijn mensen zoals Drosophila die je nooit een woord van afkeuring zal horen zeggen over de geweldcultuur van de verrijkers.
Dat die geweldcultuur er bij bepaalde allochtonen culturen ingebakken zit, is te merken aan de gevangenispopultie (voor >95 % vreemdelingen), maar ook aan de slachtoffers (hoofdzakelijk autochtonen). We weten over welke allochtone cultuur het gaan. Nee, niet de Ijslandse. Crapulochtonenlovers vinden de geweldcultuur van de verrijkers 'normaal'. En wordt het weer wat te gortig, dan putten de carpulochtonenlovers zich uit in vergoeilijkingen en excuses, of erger, ze bombarderen het slachtoffer tot provocateur, bij voorbeeld als het kansarmliedje niet aanslaat. Crapulochtonen sluiten de ogen voor de dagdagelijkse geweldplegingen door verrijkers in onze maatschappij, ze sluiten de ogen en oren wanneer er moet gestraft worden (dat heet dan gedoogbleid), maar beginnen wel als super-hysterische viswijven te tieren als hun verrijkertjes voor 1 keer in een verkeerd daglicht wordt gesteld .Dat vinden ze dan een drama. Dat hun verrijkertjes intussen al een hele rits mensen de dood of het ziekenhuis injoegen en hun bedenkelijke reputatie zelf alle eer blijven aandoen, daar blijven ze natuurlijk MOEDWILLIG blind voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2 uit wat ik lees zijn er 4 opgepakt die bekenden, en zijn er 3 verantwoordelijk voor de vernielingen 3 een meelopertje, broertje of zusje Besef je eigenlijk zelf waar je mee bezig bent ? Opnieuw de officiële verklaring in twijfel te trekken, futiliteiten zoeken om de commisaris in discrediet te brengen. Ter herinnering: Het was wel jet VB dat in de fout ging, niet de commisaris. Laat je groot licht eens schijnen over hoe het VB er in geslaagd is dergelijke kwakkel te produceren. Wie er daar verwarrende en foutieve informatie doorgegeven heeft Waarom er geen onmiddellijke verontschuldigingen kwamen waarom de nationale leiding niet ingegrepen heeft, maar integendeel een goedkeuring gegeven heeft. Misschien dat je dan echt iets kan vinden met toegevoegde waarde, zowel voor het VB als voor de geschoffeerden. Laatst gewijzigd door spherelike : 15 april 2008 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat u er in deze fase van de discussie mee begint, op het moment dat een cruciale verklaring even onder loupe gelegd wordt, doet anderzijds een belletje rinkelen. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 15 april 2008 om 13:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien toch eens wat nadenken over democratie. Belgie heeft eenvoudigweg geen democratie, wel een particratie. Belgie heeft het nog niet aangedurft om een referendum te houden over europa. Trouwens een democratie heeft geen gesubisidieerde regimezender nodig. En of Belgie nu best zou barsten of niet, dat is wat anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de tekst staat: ....De drie minderjarigen die verantwoordelijk zijn voor de grafschennis zijn autochtone jongeren..... Vrij vertaald de drie (tot proces vermoedelijke) daders zijn autochtoon. Dat zegt dus niets over de afkomst van de vierde opgepakte, het meelopertje. U fantaseert, u leest wat u wil lezen en zoekt argumenten die er niet zijn Laatst gewijzigd door spherelike : 15 april 2008 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
|
![]() Citaat:
Of gelooft u echt dat het VB nazi's zijn en dat binnenkort Auswitch terug opengaat? Arm Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk op aangeven van het leger buitenlandse journalisten in Brussel. Ik geloof dat het VB een verzameling is van enerzijds gewiekste populistische beroepspolitici die hun postje veilig stellen, en voor de rest zichzelf het parlementaire werk gemakkelijk maken door zichzelf buiten spel te zetten, door hun ideeen en onwrikbare standpunten, maar die er wonderwel in geslaagd zijn om hun eigen aanhang en anderen ervan te overtuigen dat dat niet hun schuld is, maar de anderen die hen niet laten meedoen. Het overgrote deel bestaat uit mensen die vallen voor populisme, slogans, niet realiseerbare superoplossingen en dergelijke meer. Volgens mij zijn ze echt niet te vergelijken met de nazi's qua doel, want die hebben er alles aangedaan om aan de macht te komen, en zo hun (verderfelijke) ideeen in werkelijkheid om te zetten. tot nader order doet het VB er alles aan om NIET aan de macht te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Minister-President
|
![]() Als buitenlander kan ik u verzekeren dat de islamitische indringers in Europa uw naam buiten het continent vlugger kapot maken dan een Vlaamse partij. Persoonlijk vind ik dit positief. Op die manier worden Amerikanen en anderen erop gewezen niet gastvrij te zijn tegenover leden van die sekte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met als voornaamste doel bij de Vlamingen een soort van schuldgevoel levendig te houden en zo blijvend hun trouw aan België af te dwingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2.) Kan u een vonnis van een veroordeelde partij linken ???? Ik ken enkel drie VZW's die veroordeeld zijn onder het motto "we zullen een rechter zoeken die ze wil veroordelen" Pater Leman Knack september 2004
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 15 april 2008 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De vraag is: wat is dat, circumstantial evidence? Waar begint dat, en waar stopt dat? Het VB haalt zelf een bron aan die deze info zou verstrekt hebben. Maar die neemt natuurlijk niemand ernstig want hoe kan een bron van het VB nu betrouwbaar zijn. Dat is toch net zo stigmatiserend als de vooroordelen die men VB verwijt? Nog eens, ik keur die berichtgeving in dat krantje af he!! Maar het gebeurt ook in de andere richting en dat wordt zelden erkend. En het helpt de ganse zaak volgens mij geen meter vooruit, wel integendeel. VB gaat hier volgens mij stemmen door winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Europees Commissaris
|
![]() Naar welk debat hebben jullie eigen gekeken????? Ik heb gisteren nog eens naar de herhaling gekeken.... mij leek het toch vrij duidelijk dat beroepsdemagoog Vanhecke zichzelf weer compleet belachelijk heeft gemaakt. Willockx moest niet eens wat zeggen!
![]() En dan komt die sukkel nog af met de affaire Vanholsbeeck. Dat is verdorie net een bewijs van wat dat poico-denken van zijn dwaze partij en zijn achterlijke fans toe geleid heeft. Een land dat zo overtuigd is van zijn eigen vooroordelen , dat ze 2 Marokkanen gaan zoeken terwijl 2 Polen iemand vermoordden ![]() En dan begint die spast over Vanbellingen........ Dat is juist alweer een argument in het voordeel van Willockx ![]() En dan gaat ie nog zeggen dat ze zich verontschuldigd hebben ten aanzien van HUN LEZERS. Ze zijn dus blijkbaar niet alleen dom , maar nog eens slecht van inborst ook. Ge moet u niet verontschuldigen ten aanzien van uw lezers , Frank Vaneikel , maar ten aanzien van de allochtone gemeenschap die uw partij ALWEER gestigmatiseerd heeft (doen die eigenlijk nog wat anders?). Maar bon , beroepsracisten die zich gaan excuseren ten aanzien van allochtone jongeren dat gebeurt natuurlijk niet .... ahja anders zouden het geen beroepsracisten zijn hé. Gelukkig zijn er nog veel degelijke Vlamingen ook zoals Willockx en Vandeurzen. Een mens zou anders al snel een vooroordeel beginnen te vormen....... ![]() Laatst gewijzigd door moser : 15 april 2008 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
|
![]() Degelijke Belgen, laat dat Vlaams er maar af.
|
![]() |
![]() |