![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Ook een goed idee, maar moet ge dan Hongaars kunnen?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al even een reisroute in mijn hoofd. Het gaat om ergens naar toe te trekken, en er zo lang te blijven dan ik wens. Uiteindelijk komt de route terug uit in Vlaanderen --- maar het kan dus goed zijn dat ik in het eerste al blijf plakken.
De route vertrekt in Syrië (Damascus), over Libië (Tripoli) naar Chili (zuiden), even oversteken naar Argentinië (zuiden); zo naar Zuid-Afrika (Mosselbaai), en over Spanje (zuiden & Valencia) terug naar Vlaanderen. Laatst gewijzigd door lombas : 16 april 2008 om 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Er zit toch zee/luchtruim tussen?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen Libië en Chili ligt er bijna zo'n hele wereldbol.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Er zijn vliegtuigen die rond die bol vliegen...
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Een weekend misschien niet, maar een dagje Charleroi kan ik ten zeerste aanraden.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen dank. Het is niet bedoeld als wereldreis, maar echt met het oog om voor gedurige tijd ergens te wonen, en misschien wel te blijven hangen. Laatst gewijzigd door lombas : 16 april 2008 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan industriële architectuur geen gebrek. Zeker Grand Hornu /MACs is aan te raden. Echt waar.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On-topic : Reisdromen? Ik heb onlangs een reportage over Barcelona in de Franse uitzending "Des racines et des ailes" gezien, het lijkt de moeite waarde te zijn voor een citytrip of voor enkele dagen. Anders, zal het Frankrijk of Italië misschien zijn. Laatst gewijzigd door Everytime : 16 april 2008 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Duitsland en Nederland kunnen wel leuk zijn. Denemarken of Polen als het wat verder mag.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 april 2008 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Savatage : 17 april 2008 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Beieren, Wagner en Ludwig
De Amerikaanse Deep South en Gettysburgh, PA Hongarije Nieuw Caledonië Finland En verder 't zuiden van Frankrijk (Menton), het Engelse platteland, Stockholm, Canada en ons aller eigen Ardennen waar 't goed vertoeven is. De Limburg kan ik ook best wel smaken. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 17 april 2008 om 01:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik weg wil zijn Ga ik naar Vlaanderen Even weg van Holland en Vlaanderen is dichtbij En als ik vrij wil zijn Ga ik naar Vlaanderen Ik voel mij zoveel lichter als ik Vlaanderen binnenrij Even weg van alle dingen Die ik thuis vaak moet verdringen Nieuwe dagen nieuwe nachten Open voor het onverwachte Ik voel mij in Vlaanderen zorgeloos Ik voel mij in Vlaanderen vrij En als ik lachen wil Ga ik naar Vlaanderen Want ze lachen niet zo gauw maar als ze lachen is het echt En als ik praten wil Ga ik naar Vlaanderen Waar het laatste woord voorlopig nog door niemand is gezegd Waar gesprekken altijd duren Tot de eerste morgenuren Waar ze eindeloos kunnen drammen Waar de ruzie op kan vlammen Maar de redetwist uiteindelijk bij het bier weer wordt beslecht En als ik heimwee heb Wil ik naar Vlaanderen Omdat mijn heimwei in Vlaanderen niet of nauwelijk telt Als ik droevig voel Wil ik naar Vlaanderen Omdat in Vlaanderen mijn droefheid ongemerkt versmelt Met het eeuwenoud verlangen Dat in Vlaanderen is blijven hangen In de dorpen en de steden Met een rijk maar zwaar verleden Dat Brussel in zijn logboek niet of nauwelijk vermeldt Ik verlang naar jou Dus kom naar Vlaanderen Ik kan hier nog niet weg want ik heb hier nog te doen Als jij naar mij verlangt Kom dan naar Vlaanderen DAn laat ik het je zien: Vlaanderen nu en Vlaanderen toen De mensen en de dingen Waar ze in Vlaanderen over zingen Ik blijf hier nog wat spelen Maar wij kunnen Vlaanderen delen Want Vlaanderen komt dichterbij met ieder nieuw seizoen Paul van Vliet!
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn reisdroom is een trip die enkele maandjes in beslag zou nemen (zeg maar een dik jaar)...
Start in Alexandrië (Egypte dus) en verder naar Cairo, Luxor en Aswan. Verder de Nijl volgen tot Karthoum (Soedan) en dan richting Ethiopië. Dan naar Djibouti om op de boot naar Jemen te stappen. Jemen en Oman doorkruisen om enkele dagen te gaan relaxen in Dubai. Daarna terug bittere ernst, want in Dubai stap ik op de boot naar Bandar Abbas (Iran). Ik begeef mij dan stilletjes noord-oostwaarts, richting Turkije. Onderweg passeer ik oa Shiraz, Kerman, Persepolis, Isfahan, Teheran,... Even wat kaviaar gaan proeven aan de Kaspische Zee en dan met de trein naar Van (Turkije). Van daaruit richting Aleppo (Syrië) en dan naar Libanon. Dan terug de Syrische grens over om de rest van het land te ontdekken. Daarna staan Jordanië en Israël op het programma. Om de cirkel rond te maken trek ik door de Sinai terug naar Caïro, maar dan ben ik meestal al terug wakker... ![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 17 april 2008 om 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verder zou ik graag een rondreis door de VS willen maken, het Amazonegebied en alle eilanden van Boudewijn Buch willen bezoeken.
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() - Route 66
- Transsiberische spoorweg - Congo - Bora Bora - ... maar dit jaar zal het waarschijnlijk Bulgarije worden. |
![]() |
![]() |