![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.internalcombustionbook.com/ Pin d" Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
op mijn goddelijke inspiratie? doe effe normaal en ga zelf op zoek. Als je echt serieus bent zal het je wel lukken. Ik ken mensen die het kunnen, ik kan het zelf niet, maar dat betekent natuurlijk niet dat het niet waar is. Da's wel een hele grote foute redenering. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank U Pindar, U bewijst mijn punt totaal.
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel Oh Guru der alternatieve wetenschap, kan U er voor zorgen dat ook maar 1 van die genieën die de natuurwetten naar het rijk der fabelen verwijzen ook maar 1 detaïl voor me willen verhelderen. Wie weet word ik ook een gelover. En het is een feit, echte nieuwe gelovigen zijn de hardste zealoten. Uw beloning gaat de eerste Maddox versie van de gratis electriciteitsmaker zijn. De 2de gaat mijn eigen woning voorzien van die energie. En alle ongelovige honden, die mogen het slijk der aarde blijven wegdragen voor niks.
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maddox heeft toch gelijk
je maakt zo'n machientje van 5kwh je voorziet uw huis van electriciteit, dus de eerste winst is uw huis De winst investeer je in een nieuw machientje dat van maddox en mij die drie machientjes leveren binnen het jaar weer genoeg winst op voor 2 nieuwe machientjes te plaatsen Gezien het proof of concept doe je vanaf nu niets meer gratis, de drie vennoten (in een vzw type laurent) beginnen hun machientje te verkopen. Ttz we maken met de winst 10 nieuwe machientjes en we verkopen ze aan de mensen die 50% rendement krijgen (wat een eerlijke split is) Dus we kunnen 6 machientjes verkopen met onze winst aan electriciteit En zo gaat het exponentieel verder hé |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://water4gas.com/2books.htm?hop=pesnetwork madox: wat is de energie nodig om water te hydrolyseren naar O2 en H2 en wat is de energie die vrijkomt bij waterstof verbranden ?? dezelfde dacht ik... volgens zit je al uw electriciteit te gebruiken om water te hydrolyseren komt de energie voor hydrolyse van H20 naar H2 en 02 dus met 30% efficiency uit uw motor komt de waterstof onder verbranding in uw motor en levert identiek dezelfde energie terug af als warmte en wordt dus terug omgezet naar energie. Wat feitelijk 30% uw electriciteit omzetten is naar 30% energie. of 10% energie in evenwichttoestand / Maar waar de meerwaarde zit ? Of je nu minder verbruikt ? dat is volgens mij quasi onmogelijk.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 18 april 2008 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat wel heel vreemd is, is dat een uitvinding die de hele NWO op de knieen kan brengen, niet in de openbaarheid wordt gebracht door jullie, de anti NWO freedomfighters. Vreemd, heel vreemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belangrijkste is dat mensen er eens naar kijken.ipv meteen te blerren dat het niet kan! Zelf heb ik zeker plannen in die richting, maar zover ben ik nog niet. Maar ik ben er van overtuigd dat het kan, temeer daar ik dus iemand ken die het kan. Voor een zelf te bouwen voorbeeld als begin, zie volgende posting Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 april 2008 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pin d"Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
komt echt niet op nieuws hoor. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het vooral vreemd dat het onderdrukt wordt door u. Ik mag toch veronderstellen dat jij niet tot de NWO behoort? Of heb ik het mis? Waarom onderdrukt u deze fantastische uitvinding. Waarom mag de wereld niet op de hoogte zijn van u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel een leuk fait diverske over een meisje dat blijkbaar zeer verstandig is. Laatst gewijzigd door fox : 21 april 2008 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jouw postings worden steeds vreemder Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee jouw postings worden net vreemder en vreemder. Je bent tegen de zogezegde NWO. Je hebt een machine die de NWO op de knieen kan brengen, maar je wil ze niet in de openbaarheid brengen. In plaats daarvan breng je claims naar buiten die je niet kan onderbouwen waardoor je uiteraard nog minder serieus genomen wordt. Dat je zelf niet door hebt dat je je vreemd gedraagt is op zich nog frappanter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon me dan het exacte citaat op die site waaruit blijkt dat dit om vrije energie gaat en niet om een motor die wordt aangedreven door een 9V battery. Geen gewone platte gratuite uitspraak deze keer, maar een zwart op wit bewijs dat die motor op vrije energie draait en niet op een battery. Zwart op wit aub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |