![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4741 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#4742 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4743 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan maar zever over "Firestone" posten. Bij Pindar oogst je hiermee succes. Gefeliciteerd! Nu eens wat argumenten, se. En niet van die argumenten waarop we niet mogen reageren omdat het zwakke argumenten zijn! (Zie hieronder.) Citaat:
Laat de zwakke "argumenten" vallen. Weg met "pull it", therm?te, "levende kapers", geen vliegtuig in het Pentagon, 4 wargames, geen Arabieren op de passagierslijsten, "bijna vrije val", torens ingestort in hun "footprint", enzovoort, enzovoort, enzovoort ... Beperk je tot de sterke argumenten die je beweert te hebben. Dat is wat saaie wetenschappers zouden doen, dat is wat het begrip onderzoek inhoudt. Valse sporen komen onverbiddelijk in de prullenbak terecht en worden niet ad nauseum herhaald. Helaas is dit niet wat we van de 9/11-inside-job believers krijgen, integendeel. Steeds opnieuw worden we bedolven onder de oude bekende nepargumenten (zie bijvoorbeeld de zielige pdf-kes die Babylonia onlangs hier postte). Ik zal echter nogmaals een boude voorspelling maken: de nepargumenten zullen ons niet bespaard worden. Ik betreur dat ten zeerste, omdat we zo blijven discussiëren over indianenverhalen, ipv over echte (maar droge en moeilijke) problemen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 april 2008 om 08:34. |
||
|
|
|
|
|
#4744 | |
|
Banneling
|
Citaat:
trouwens een discussie met vuursteentje kost geen energie, dat genereert energie ! voor een believer over vrije energie laat Pindaar me dunkt daar een hele wereld links liggen ! :-p weg met de believers leve de dromers ![]() ! energie de coeur ! Laatst gewijzigd door Anna List : 18 april 2008 om 08:30. |
|
|
|
|
|
|
#4745 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 april 2008 om 08:37. |
|||
|
|
|
|
|
#4746 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Inhoudelijk misschien ...
|
|
|
|
#4747 | |
|
|
Citaat:
Firestone & Parcifal gebuiken nog steeds de term "believers" verkeerdelijk. JIJ bent samen met hen een believer ... JIJ gelooft samen met hen het officiële verhaal dat met haken en ogen aan elkaar hangt ... Ik ben daarentegen een overtuigde attheïst, ik ga verder op wetenschappelijke analyses en niet op wat de main stream media ons gedwongen in de strot tracht te duwen. Aan jou de keuze, maar momenteel ben jij nog duidelijk een gelovige.
|
|
|
|
#4748 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#4749 |
|
|
Ettiene Davignon... voorzitter van de Bilderberg groep en vriend van de koninklijke familie. Die moeten we zeker geloven als hij zegt dat Prins Laurant niet gesjoemeld heeft.
Laatst gewijzigd door exodus : 18 april 2008 om 09:16. |
|
|
|
|
|
#4750 |
|
|
De feiten wijzen aan dat de NWO er is. Het doel van de NWO is geweten, en de leiders waarvan wij spreken scharen zich allemaal achter dat doel. En neen het is geen natuurlijke evolutie.
|
|
|
|
#4751 | |
|
Banneling
|
Citaat:
is dat zo dan? Kreeg even de indruk dat ze 'anders' dacht en het nogal cynisch bedoelde die opmerkingen Maar je hebt gelijk, ik kan ongelijk hebben. Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#4752 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#4753 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik mag dan wel een dromer zijn, ik weet heus wel dat oorlogen gewonnen worden in de media en dat taalgebruik daar het hoofdwapen in is hoor ... dat ik overtuigd en bewust dromer ben, maakt me niet naief als jij een theorie wil verkopen (CIA FBI AL Q complotten of free energie whatever) dan moet JIJ die theorie staven en bewijzen ... jij bent dus de believer, aanhanger, gelover ... ik heb vuursteentje zich trouwens nog nooit weten beroepen op de media 1 goed geprobeerd 2 maar eens door de mand, sta je daar wel in je hemd eigenlijk ... 3 Anna properen pakken op semantics ... |
|
|
|
|
|
|
#4754 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die stond verdekt opgesteld Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#4755 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze komt van iemand die ... het boek niet gelezen heeft! ![]() Citaat:
|
|
|
|
#4756 | |
|
|
Citaat:
En toch geloof jij het officiële verhaal. Firestone beroept zich continu op wat de main stream media verkondigt, ze haat alles wat er nog maar een beetje van afwijkt. Ik geloof niets, ik ga enkel en alleen uit van wat (in mijn ogen) onderbouwd is en ik maak me sterk dat mensen zoals jij, Jazeker, ... verbaasd zouden opkijken wanneer jullie grondig de officële verhalen zouden gaan lezen, van een mand gesproken.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 18 april 2008 om 09:36. |
|
|
|
|
|
|
#4757 | |
|
|
Citaat: