![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4801 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4802 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dan vervallen we maar weer in wat we hier al 800 blz aan het doen zijn (en sorry, maar we zitten hier met Firestone en Co al jaren te discussieren over 9-11, dus vandaar dat ik het eens anders wou aanpakken): nu hervallen we weeral in eindeloos gepalaver over casuistiek, semantiek, gezeur over bronnen, technische details, welles-nietes spelletjes etc etc, waar je nooit uitgeraakt en waar -aan beide kanten- men zich in bochten wringt om zijn gezicht niet te verliezen. Dit helpt nooit een discussie verder en uiteindelijk is men hier met iets totaal anders bezig (gezichtsverlies vermijden, eergevoel, veralgemenen etc - er zijn er hier die andere individuen totaal niet kunnen uitstaan voor een bepaalde mening, en dan ook ALLES wat dat individu zegt zullen verwerpen, etc als u begrijpt wat ik bedoel). Natuurlijk is Firestone ( & co) juist wanneer ze zich op logica, bewijzen, wetenschappelijke methode richt. Maar ze gebruikt deze vaak ook ongepast, om te debunken, ad hominem ... Dat stramien zie je pas als je idd heel lang teruggaat in de discussies rond 9-11 en NWO. Ik vind wat en hoe Anna List het zegt eigenlijk bijzonder to the point. Believers wordt enorm vaak verweten dogmatisch te zijn, kijk maar eens in wat een toon! Een objectieve observatie van een buitenstaander ziet direct dat dezelfde dogmatiek ook aan de kant van de non believers te vinden is hoor... |
|
|
|
|
|
|
#4803 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Zie je mij op een kantklosclubje binnenstappen "DIT IS ONZIN!"? Dag na dag? Week na week, jaren aan een stuk? Zou een beetje belachelijk zijn hé? |
|
|
|
|
|
|
#4804 | |
|
Staatssecretaris
|
En kijk eens hoe dood we zijn:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4805 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Alle "bewijsmateriaal" dat het tegendeel zou moeten bewijzen, is immers al lang ontkracht, of is ten hoogste dubieus en onrechtstreeks. Ik sluit evenwel niets uit, want ik ben een realist, maar voorlopig sluit ik mij aan bij de officiële versie, hoewel ik absoluut zeker ben dat de officiële versie zeker niet het voledige verhaal vertelt. Er zijn inderdaad inconsequenties in het volledige 9/11 verhaal, dat weet iedereen. Inconsequenties zijn echter géén synoniem van wereldwijde complotten. Niets is gevaarlijker dan de menselijke fantasie, en de meer paranoïde mensen onder ons - en zo zijn er veel - kunnen nu éénmaal geen simpele waarheid aanvaarden. Er moeten op zijn minst complotten, samenzweringen en duistere geheimen bij te pas komen. Meng dit alles met een sausje occulte wetenschap, NWO, de dood van Diana en de bevindingen van Nostradamus, en we hebben een fantastisch script om duimen en vingers af te likken. En sinds de uitvinding van het internet, waar mensen de grootste nonsens kunnen op gooien zonder de minste controle of waarschuwing, groeien dergelijke fantastische theorieën elk jaar in omvang. Je moet al een heel nuchter iemand zijn om feit en fantasie te kunnen scheiden. Teveel mensen gaan op in hun eigen fantasie, en laten zich leiden door de hersenspinsels van anderen, wiens theorieën ze volledig kritiekloos aanvaarden, terwijl elke, maar dan ook elke officiële uitleg bij voorbaat gebrandmerkt wordt als zijnde "verdacht", dit uiteraard om hun zelfstandig denken in de verf te zetten. Dergelijke mensen zijn in mijn ogen verloren, en zien achter elke boom een CIA agent, achter elk internationaal plan een eeuwenoud schema van de NWO en achter elke technologische revolutie een nieuwe stap om de mensheid te controleren. |
|
|
|
|
|
|
#4806 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Over welke bewijzen heb je het dan precies? |
|
|
|
|
|
|
#4807 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 19 april 2008 om 13:36. |
||
|
|
|
|
|
#4808 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
[speculatie] Op basis van de beschikbare getuigenissen denk ik dat het bevel tot neerschieten al rond 10 uur werd gegeven ... door Cheney. Die had daar echter niet de bevoegdheid toe. Dat bevel moest komen van Bush (of eventueel Rumsfeld). Nadien werd het verhaal aangepast om te doen geloven dat Cheney dat met Bush besproken had. In termen die anciens zullen begrijpen, "Cheney pulled a Haig", maar dan met omgekeerde rollen. [/speculatie]
|
|
|
|
#4809 | |
|
|
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#4810 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zou echter (mocht de speculatie kloppen) een deel van de geheimdoenerij en verwarde getuigenissen verklaren.
|
|
|
|
#4811 |
|
Minister-President
|
Wat ik me nog steeds afvraag is of de daders hadden voorzien dat beide torens zouden instorten. Als men bijvoorbeeld het Empire State Building had aangevallen, dan was ineenstorting minder vanzelfsprekend geweest. Dat de torens van het WTC het begaven had voor een groot deel te maken met de structuur van die gebouwen. Als er geen gebouwen waren ingestort, en er dus maar een paar honderd ipv een paar duizend doden te betreuren waren, zou dan de loop der geschiedenis anders zijn geweest?
|
|
|
|
|
|
#4812 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Frank A. Demartini, on-site construction manager for the World Trade Center, spoke of the resilience of the towers in an interview recorded on January 25, 2001. Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 19 april 2008 om 14:07. |
||
|
|
|
|
|
#4813 | |
|
|
Citaat:
En als ik me niet vergis was er iets te doen om het gebrek van een centrale peiler of zoiets...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#4814 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En wat versta je niet onder dit? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4815 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Inderdaad zeer raar! Het minste wat we hieruit kunnen concluderen is, dat er die dag een ongelooflijke, nooit geziene nalatigheid is geweest mbt de naleving van de strikte militaire regels.
|
|
|
|
#4816 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4817 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4818 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Perceptie hé Citaat:
Het is standaard procedure een gevechtsvliegtuig binnen enkele minuten de lucht in te sturen. Het soort aanval doet helemaal niet ter zake. U ontwijkt trouwens mijn post geloof ik. Laatst gewijzigd door Akufen : 19 april 2008 om 16:32. |
||
|
|
|
|
|
#4819 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#4820 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Kom eens terug als je met kennis van zaken spreekt.
|