![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4841 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een aantal foute rederingen uiteraard alweer. Vliegtuigen zijn NIET 'in feite een wolk van licht aluminium'. Je KAN de romp en de vleugels zo beschouwen als je de respons van die elementen bij impact wil modelleren. Dan ga je zien dat de romp en vleugels zeer weinig weerstand bieden aan vervormingskrachten. Dit verklaart een aantal 'conspiracy claims' omtrent de Pentagon en Shanksville Crash. Natuurlijk laat deze invalshoek het aspect 'momentum of inertie' buiten beschouwing. Het omhulsel van het vliegtuig mag dan al verkreukelen (niet vaporiseren, dat is weer een uit de context gehaalde uitspraak die niet letterlijk te nemen valt), de motoren, de landingsgestellen, de brandstof, ... : alle onderdelen van het vliegtuig hadden momentum genoeg om onherstelbare schade toe te brengen aan een aantal centrale peilers. De brand die ontstond, samen met de structurele schade zorgde verder voor een progressieve instorting na initiatie perfect ter hoogte van de impact van de vliegtuigen. Jowenko bevestigd dat ondubbelzinning net als NIST, onderzoeksinstituten uit de VS, Japan, Australië etc. etc. Gravitatiesnelheid bestaat trouwens niet. Je hebt wel gravitatieKRACHT en daaruit volgt dan een bepaalde valVERSNELLING en valSNELHEID. Da's allemaal al verklaard door serieuze wetenschappers. Waarom verkies jij daar geen geloof aan te hechten? |
|
|
|
|
|
|
#4842 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De NWO slaapt nooit!
Omdat het zo gemakkelijk is.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 april 2008 om 11:12. |
|
|
|
|
|
#4843 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Jowenko bevestigd ook ondubbelzinnig dat WTC7 een controlled demolition is.
|
|
|
|
#4844 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze wordt "flegmatiek antwoord van de maand". |
||
|
|
|
|
|
#4845 |
|
Staatssecretaris
|
Het vergt precies wel wat moeite vooraleer je jezelf gaat geloven?
|
|
|
|
|
|
#4846 |
|
|
A propos, is "The Open Civil Engineering Journal" wel peer-reviewed? Op Google kan ik niet veel anders dan believers-websites vinden.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
#4847 | |
|
Banneling
|
Citaat:
gut o gut, als het niet ge-peer-revieuwed is is het niet goed? weg met het zelfstandige denken! peer revieuws willen ze, weten we zeker dat het meenstreem is. en wij zijn niet kritisch? doe me een lol! Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#4848 | |
|
|
Citaat:
Het was trouwens maar een vraag hé.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 20 april 2008 om 15:46. |
|
|
|
|
|
|
#4849 | |
|
Banneling
|
Citaat:
peer-review etc, soort houvast, stohalm zeg maar. waar je lekker op kan leunen, zelfs al klopt het vaak niet, geeft waarschijnlijk wel een comfortabel gevoel. En trouwens, aan je commentaar te zien begrijp je me niet echt. maar maakt niet uit. Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#4850 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is echter niet echt een gereputeerd magazine, met tot nu toe welgeteld 9 artikels of brieven. De brief van Jones ea bevat overigens niets nieuws, geen research, niets ...
|
|
|
|
#4851 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mag ik trouwens weten waarmee je in het dagdagelijkse leven je boterham verdient? |
|
|
|
|
|
|
#4852 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je opent een website (domeinnaam + hosting: 50 euro per jaar). De auteur van een artikel (copy/paste naar je hosting, 1 minuut werk) betaalt 600 dollar voor plaatsing en moet zelf dan nog de peer reviewers aanbrengen? Ik begin zelf zo'n website!!! |
|||
|
|
|
|
|
#4853 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Correctie: hij moet de peer-reviewers niet aanbrengen, hij mag ze voorstellen.
We weten dus niet door wie de brief van Jones werd gecheckt. Het doet er overigens niet toe, want de brief is zoals gezegd inhoudsloos. In wezen stelt Jones een aantal vragen (meestal reeds lang beantwoorde vragen of totaal irrelevante vragen) in zijn brief. Wat dit in een peer-reviewed magazine te zoeken heeft is me een raadsel.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 april 2008 om 16:23. |
|
|
|
|
|
#4854 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik ben idd ongehinderd dus vrij door de wetenschap , gelukkig, mijn gang te gaan, en dat voelt idd heel goed, zeer goed zelfs Ik heb echter nergens gezegd dat ik tegen bewijzen en argumenten ben. Zoals altijd worden de woordjes weer verdraaid, waar ik dan op aangevallen wordt. Het zij zo. Pin d" Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 april 2008 om 16:23. |
|
|
|
|
|
|
#4855 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4856 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik voel het... ik ga een media-tycoon worden. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4859 |
|
Gouverneur
|
Wel, ten eerste, je maakt van het open acces systeem, een soort winstgevende apparaat.
Ten tweede, je doet blijken alsof de paper alléén wordt gepeer-reviewed door de (eventueel) aangewezen onderzoekers van de auteur(s) (zie copy/paste van F hierboven, alléén lees er ook het niet vet ervoor ook bij, dat waarschijnlijk onbewust buiten het vetgedeelte werd gelaten, geen twijfel...). Heb je de paper gelezen? Niet zo lang. Laatst gewijzigd door eti1777 : 20 april 2008 om 20:26. |
|
|
|
|
|
#4860 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|