![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat er geen verband is tussen de verkozenen, en de wil van het volk, gaat dan ook weer tever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Franskiljons fixeren zich idd op wat anders dan Nederlands leren: faciliteiten om géén nederlands te hoeven leren, zelfs niet in Vlaanderen, ligt hen beter. Alsook gebiedsuitbreiding. In altijd dezelfde richting uiteraard. Maar d�*�*r horen we jouw soort nooit over lammenteren.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 april 2008 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens Antwerpen heeft op dit vlak niet veel te juichen. Wat denkt ge dat de kwaliteit van onderwijs in hun concentratiescholen (en zelfs in de nog iets minder geconcentreerde scholen) is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het andersom? In Nederland bestond ook er geen nederlands zeker, waardoor Belgique al wie dat onbeschofte Vlaams, Antwerps en Limburgs sprak moest koloniseren en er de hoogwaardige Franse beschaving brengen? Jammer dat ze de guillotine niet gelijk invoerden. Ik zou wel weten wiens taaie koppen ik zou laten rollen.
![]() |
![]() |
#466 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Onder discriminatie verstaat onze wet overigens “elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur, die tot doel heeft of ten gevolge heeft of kan hebben dat de erkenning, het genot of de uitoefening op voet van gelijkheid van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel terrein of op andere terreinen van het maatschappelijk leven, wordt tenietgedaan, aangetast of beperkt”. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als een extreem-linkse organisatie aan de vn, gaat uitleggen dat Keulen racistische maatregelen neemt, terwijl hij de integratie wil bevorderen. En dat de vn dit alles overneemt, zonder veel nadenken, zegt mij toch meer over de vn dan over wat anders. Laatst gewijzigd door Bob : 21 april 2008 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om te beginnen heel de koninklijke famitie die dotaties ontvangt. Ik ontvang geen dotaties en wordt daardoor 'aangetast'. Duidelijk discriminatie. Ik koop mijn brood bij een bakkeres omdat ze zo een kappe vrouw is, echt mijn type! Daardoor behandel ik bakkersvrouwen niet op voet van gelijkheid. Duidelijk discriminatie. Ik ken een Turkse bakker (met lekker brood overigens) en die heeft in zijn zaak een Turkse bakkersgast, alhoewel een betere Marokkaanse bakkersgast beschikbaar was! Duidelijk discriminatie! Wat een belachelijke wet Ik vind trouwens ook dat DannyS niet erg verdraagzaam is tov het VB. Duidelijk discriminatie. Die man zou best eens veroordeeld worden!
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 21 april 2008 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
|
![]() Ook u rekende ik er niet bij, ik ken mijn pappenheimers wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De vn heeft die Liga niet nodig om duidelijk het VB-gezicht van Keulen te herkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Minister-President
|
![]() Wat zou dat zijn? Weet iemand het?
Een figuur uit Tolkien?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat! Citaat:
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee dat niet: De VN, de Europese Commissie en andere bevoegden leren u hoe die wet dient ingevuld. Ze noemen specifiek het VB. Of hebt u ook ervaring met internationaal recht, of autoriteit of zo? Of lult u maar wat over mij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Staatssecretaris
|
![]() Het Europese Hof voor de Rechten van de Mens heeft België bijvoorbeeld veroordeeld tot het betalen van 30.000 euro aan twee asielzoekers. Die waren volgens het hof onmenselijk en vernederend behandeld.
Als ik me goed herinner had eerst een Belgische rechter vrijlating bevolen, maar werden beide heren zonder eten of drinken verder opgesloten, en na een nieuwe veroordeling nogmaals verplaats, tot ze uiteindelijk toch werden uitgewezen. Op die manier, en door het opsluiten van kinderen, krijg je een reputatie bij de VN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
|
![]() Citaat:
De jeugd van tegenwoordig brabbelt een beetje frans, vergelijkbaar met de franstaligen die een beetje nederlands brabbelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
|
![]() We groeien dus verder uiteen, goede evolutie.
|
![]() |
![]() |