![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Vreemdeling
|
![]() Dit laat gewoon zien, dat belgicisten geen poot hebben om op te staan, ipv de discussie aan te gaan met N-va. Aan alle belgicisten hier op het forum, wil ik wel de discussie aangaan over waarom ik seperatist ben, en ik doe het veel, ik woon in oorlogsgebied (lol), en ik heb veel discussies met Franstaligen, maar het duurt nooit echt lang, en ze druipen af, maar misschien kan ik met jullie dit wel voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De essentie van de stelling hierboven, en die ik verdedig, is dat het helemaal geen toekomstproject is. Integendeel.
![]() |
![]() |
#343 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het is me totaal onduidelijk waarom je je met die opmerking tot mij richt. Heb ik ergens beweerd dat romantisch flamingantisme een toekomstproject zou zijn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je insinueert over een toekomstproject te beschikken.
Citaat:
QUOTE: "De Belgicisten interesseren mij maar matig: het zijn restanten van de 19de eeuw, ze hebben geen toekomstproject en ze kunnen niets meer betekenen. Wie politiek actief wil zijn, kan er maar beter zijn tijd niet mee verliezen." Je insinueert dus over een toekomstproject te beschikken.
![]() |
![]() |
#345 | ||
Minister
|
![]() Ja zeker, maar wat jouw eerste post aan mij daarmee te maken heeft is nog steeds in de nevelen der duisternis gehuld.
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Rob Roy : 6 april 2008 om 19:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog een grapje van de kwaliteitskrant Le Soir : een spelletje waar je op politiekers kunt meppen.
http://www.tetesacliques.be/
![]() |
#347 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#350 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boontjes : 22 april 2008 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen: Klacht neerleggen die racisten!
Waarom doe je het trouwens niet in één moeite ook tegen de geitenhoeder?
![]() |
#352 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vlaanderen (het echte Vlaanderen) is voor holebi's, voor adoptie van holebi's, voor euthanasie, voor verantwoorde abortus, voor condooms - stop met die hypocrisie: democratie: ja, maar zeker geen 'christen' (daarbij: what's in a name) democratie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar alléz jong!
Sta je nu weeral met je mond vol tanden?
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er iemand kan weten wat het echte Vlaanderen is, dan ben jij het, ja..... Jammer voor jou heeft datzelfde 'echte Vlaanderen' paars ergens zwaar voor afgestraft. Zouden de door jou genoemde verwezenlijkingen daar voor iets tussen kunnen zitten? De geitenhoeder sprak namelijk ongeveer zoveel Vlamingen aan als rood en blauw dat samen paars maakt. Enfin, ik stel vast dat je de nieuwbakken premier van 'Belgique dat nooit eerder zo Belgisch is geweest' niet van racisme durft beschuldigen zoals je dat met de N-VA wel doet. Noch dat je het lef hebt om klacht neer tegen de N-VA. Straffe gasten die niet hypocriet zijn zoals jij heeft Belgique nodig. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 april 2008 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Parlementslid
|
![]() Leterme staat inderdaad met zijn mond vol tanden, want nu moet hij rekening houden én met het Belgische etablissement, én met Europa, én met de VS, én met het IMF én met de Navo én met het koningshuis (en alles wat daarrond zweeft), én met de nationale en internationale banken enz. ernz. - wat hij dus in Vlaanderen NIET moest doen-> Westhoek-boerenverstand is goed tussen Veurne en Ieper, maar niet tussen Washington en Moskou...En daarover gaat Belgiê, en ochottekes niet over BHV, dat zijn Westhoek-of/en Limurgse problemen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#358 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() By the way.
We hebben het aan Verhofstadt te danken dat het Belgische establishment en het koningshuis met alles errond de geitenhoeder aan boord van het zinkend schip trok. En Verhofstadt leek mij zelfs geen geitenhoeder maar een konijnenkweker.
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()