![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heb daar 3 uur mogen aanschuiven voor 2 minuten eens onder mijn auto te kunnen laten kijken. En van zenuwachtigheid deed ik dan nog super in mijn diesel ook. ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Het is logisch dat ze de gemakkelijkste werkjes doen. Maar ik heb er eigenlijk niets op tegen dat ze boetes uitschrijven voor mensen die het verkeersreglement overtreden. Op voorwaarde dat ze ook iets anders doen, akkoord.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat me er vooral om dat ze niet zomaar aan de deur bij de mensen kunnen komen en uw papieren opvragen, want dat gaat en mag zomaar niet allemaal. Maar als ze u flitsen dat ze u meteen mogen linken aan andere persoonlijke papieren. En ja het heeft allemaal met de wagen te maken, maar dat kan je ver drijven als je wil. Bij mijn weten is keuring en politie nog altijd twee verschillende diensten. En verschillende diensten moeten elkander zomaar niet van alles geven omdat ze dat willen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 april 2008 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En zoals ik zei: privacy zal in de 21ste eeuw afkalven. Je kan proberen om het tegen te houden door een rechtszaak te starten en publiciteit rond de problematiek te maken maar het probleem is dat je dan nog minder privacy hebt.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is aan die afkalving dat ik een probleem heb. Ik zie het al voor me; camera's registreren iedere beweging en controleren alle persoonlijke papieren zoals verzekeringen, taks, parkeer-bonnen, keuring, snelheid, lichten aan of uit, afstand, aantal personen in de wagen, gewicht...etc. En vervolgens van waar kom je, wat deed je daar, bij wie en waarom, en waar heen ging je en waarom? Is het een bedrijfswagen, reed je wel voor eigen rekening, was je aanwezig op de werklijst en dat zijn allemaal zaken die je kan linken aan veilig verkeer en taksen en boeten en je kan alles vermijden tenslotte. Maar kan je en wil je dat wel allemaal vermijden? En moet dat?
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ik vraag me af wat er gebeurt met een flitsboete die bij een waal in de bus valt nadat hij in vlaanderen is geflitst geweest , gaan ze die boete eerst vertalen voor ze die opsturen ? gaan ze alle aanmaningen vertalen alvorens op te sturen ?
Ik vraag me af of ze dat even streng opvolgen |
![]() |
![]() |