![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#2881 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ja zo kan ik het ook! Dat hele big bang verhaal is echt waanzin! (Als je niet weet dat je iets niet weet, ga je er niet verder in) Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 april 2008 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2882 |
Minister-President
|
![]() Een almachtig wezen dat het heelal getoverd heeft is geen waanzin? Liever zou ik me niet bezighouden met mensen te overtuigen dat god niet bestaat maar helaas is geloof een besmettelijke psychische ziekte die moet ingetoomd worden. Moesten gelovigen in staat zijn hun denkbeelden en hun achterlijke moraal niet op te dringen aan anderen zou ik er me niets van aantrekken. Maar helaas...
![]() |
#2883 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wacht nu even! Dat heb ik nergens gezegd! Ik ben het zelfs met je eens dat geloof niet goed is! Ik weet ook hoe ze die op willen dringen ja! Ben ik ook zwaar tegen. Mischien heb ik hele andere redenen die niks met geloof te maken hebben. Maar.........je gaat er blijkbaar vanuit dat als ik kritiek op een bepaalde theorie heb, ik automatisch een zwaar gelovig iemand ben. Dat is dus niet zo. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 april 2008 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2884 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2885 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2886 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoewel, wetenschappelijke attitude is ook echt niet alles. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 april 2008 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2887 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2888 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Anders gezegd: een volstrekt logische verklaring, in de lijn van al onze huidige kennis van de wereld en de fysische en biologische wetmatigheden, is dus niet geloofwaardig en wordt vervangen door een ongeloofwaardige mirakeloplossing, die ingaat tegen alle bestaande kennis, en die een denkende schepper opvoert die niet alleen alle wetten van de fysica aan zijn laars kan lappen maar die bovendien zelf op geen enkele manier wordt verklaart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2889 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zou wel eens een hele nieuwe thread nodig hebben. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2890 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2891 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2892 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2893 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
KrisKras ken je het werk van Buckminster Fuller? "Synergetics"? Dat gaat hierover ![]() echt super! Het eerste wat hij zegt is wat jij schrijft, dat zo'n punt niet bestaat. ook zo met lijnen etc. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 april 2008 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2894 |
Minister-President
|
![]() Begin de nieuwe thread maar, ik ben benieuwd...
![]() |
#2895 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Thanks Laatst gewijzigd door KrisKras : 24 april 2008 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2896 |
Minister-President
|
![]() Nee hoor, het is meer dan dat... Een singulariteit is nauw omschreven. Complexe getallen zijn ook een wiskundige "uitvinding" maar in de elektronica kan je niets berekenen zonder daar gebruik van te maken.
![]() |
#2897 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2898 |
Banneling
|
![]() ?
Iedere keer hetzelfde. Ik heb nergens gezegd dat 'dingen' niet vallen. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 april 2008 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2899 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard is het nauw omschreven, een begrip zonder omschrijving is vrij nutteloos, maar het blijft een begrip, iets wat zich afspeelt in je hoofd en niet in de natuur voorkomt. Een punt bestaat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2900 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
echt begrijpen. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |