![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vraag me dus af hoe het zit met al dat messengeweld. Dit is dus nog maar een greep uit de artikelen, nog enkel uit Heist-Op-Den-Berg. Er zitten nog enkele messenincidenten bij: http://www.hln.be/hln/article/pagedL...st-Op-Den-Berg In andere regio's zijn er ook messentrekkers met minder fraaie bedoelingen: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ntwerpen.dhtml Wanneer gaan ze dus al die messen eens op vergunning zetten, of afpakken van de brave burger? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
een mes op zak = verboden wapendracht en er is geenen enkelen "burger" die bij ons een wapen (een mes dus) mag dragen om uit te gaan dus, dus, dus dikke boetes uitdelen en controle uitoefenen en t'zal rap gedaan zijn met de bloemekes buiten zetten met een mes op zak..... de tijden van "mijn pree en mijn mes" zijn lang voorbij nietwaar...... ![]()
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 25 april 2008 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Men is inderdaad beter met een pistool. Ook de classering als misdrijf is dan een pak lager. Een verweerwapen zonder vergunning is klein bier tegen verbodenwapendracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() *zucht*
Er gebeuren tegenwoordig zoveel moorden met messen, nog meer dan met vuurwapens. Waarom doen ze dan iets tegen vuurwapens en niets tegen messen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de overheid wel vuurwapens heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
omdat nen biefstuk snijden met een plastieken mes niet te doen is ????? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Brood moet dan bij de bakker gesneden worden. En salami bij de beenhouwer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Of thuis met een pistool natuurlijk.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zoals een hamer, schroevendraaier, auto enz. Ook allemaal dodelijk natuurlijk bij verkeerd of crimineel gebruik. En vuurwapens zijn natuurlijk gemaakt voor iets anders...daar moet ik geen tekening bij maken dacht ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik dacht dat de "messentrekkers" de spotnaam was de inwoners van buurgemeente Hulshout.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Zo bekomt men een betere samenleving. Voedsel kan ook reeds versneden verkocht worden in sommige gevallen, wat de kans op messenmisbruik in onze maatschappij drastisch doet dalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik sta de katana die puur decoratief boven mijn bed hangt, het ridderzwaard dat puur decoratief naast mijn kast hangt en de rapier die puur decoratief boven mijn deur hangt NIET af omdat er hier en daar een zot rondloopt die die dingen niet als iets decoratief beschouwt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daar staat in ieder geval hun standbeeld: http://users.pandora.be/hermans_flor...nhuldiging.htm En of de wijdverbreide spotnaam van de Tremelonaars terecht is? Laatst gewijzigd door DannyS : 26 april 2008 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op straat, café's, fuiven en dancings is het VERBODEN om een mes op zak te hebben. Tenzij je echt een goede reden hebt . bvb Elektriciens die vrijdag ter afsluiting op café een biertje drinken in hun werkkledij met WERKmes op zak. Dus niet met uw schone kleren in een dancing. In school is enkel een cuttermes toegelaten in de boekentas niet in de broekzak. Het zou veel doden en verminkten schelen.
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En indien de politie iets aan messen wil doen moeten ze maar eens wat mensen uit Borgerokko controleren. |
|
![]() |
![]() |