![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
( http://www2.lijstdedecker.be/docs/PROGRAMMA.PDF ) ( http://www.filipdeman.org/1/657/ ) ( http://www.dekamer.be/streaming/getP...original=true# ) Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 26 april 2008 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie spreekt er over verkeer lamleggen?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Armoede kan je dan ook niet echt bestrijden. 'Arbeid bevrijdt u uit de armoede' is iets dat in bepaalde mate wel waarheid heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of de middeleeuwen met een paus die de katten in de ban van de heiulige kerk sloeg en zodoende de ratten wat ruimte gaf om de builenpest te veroorzaken, demografische rampen, roofridders die door machteloze vorsten in de adelstand werden verheven. Een franstalige elite in Vlaanderen & Holland... De zon en de planeten die rond een platte aarde draaien, wetenschappers met brandstapels bedreigen.. kortom een heerlijke oude wereld...
![]() |
![]() |
#166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"europese" migratiepolitiek moeten gaan vermits het schengen-gebied de uitgestrektheid gekregen heeft die er nu is en een naturalisatie van een "vreemdeling" tot burger van een of andere schengen-natie nu eenmaal de rechten verleent die er zijn. Ik kan me goed indenken dat men de immigratie in de EU linkt aan de intentie om de nationaliteit te verwerven en dat men deze gepaard laat gaan met financiële en beroepsverplichtingen. In een breder kader bekeken moet men altijd bedenken dat zulke zaken doorgaans in 2 richtingen functioneren : er zijn immigranten en emigranten - normaal gesproken zou er voor emigratie in de gastlanden dezelfde of zeer gelijkaardige regels moeten zijn als hier tegenover de binnenkomende migratie.
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de ijsmassa op deze planeet nog veel vlugger wegsmelt dan dat men verleden jaar voor mogelijk hield. De consequentie is dat dat er dringend behoefte is aan een autoriteit die ervoor zorg zal dragen dat de voedselproductie gebruik kan maken van het beschikbare aureool & dat "men" de vrije economie huurlingenlegers ontbindt. De economische realiteit is dat men dringend het wapentuig in ploegscharen moet omsmeden.
![]() |
![]() |
#169 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als we de hoeveelheid Soma kunnen onderdrukken zijn we waarschijnlijk goed op weg, alleszins beter dan terugkeren dacht ik zo...
![]() |
#170 |
Minister-President
|
![]() Er is geen reden om terug te keren, maar het idee dat we vandaag zoveel verder staan dan tweeduizend jaar geleden is ridicuul. Ietsje verder, niet al te veel.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() @Roger
Ik begrijp nooit wat u hier post, ik probeer, ik herlees, maar nope ik kan er niks van maken. Uw boodschap is altijd even wazig en vaag. Het zal misschien aan mij liggen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als je het echt ver wil drijven kan je zelfs verwezenlijkingen gaan vergelijken met teloorgangen. Dan kom je tot de conclusie dat progressie en degressie hetzelfde zijn zolang je individueel de juiste verhoudingen hanteert (bv; sociale zekerheid <-> religieuse autoriteit, enz...). Met andere woorden: het is subjectief.
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Zelfkennis is de eerste stap naar de wijsheid. Tenminste, dat beweert men.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vind het overigens behoorlijk dom om al te veel van naam te veranderen, tenzij die geassocieerd wordt met negatieve aspecten. Bij CVP en SP kan ik dat nog ergens begrijpen, maar zo vond ik PVV opgeven voor VLD riskant. Gelukkig is het goed uitgedraaid voor hen, maar dat heeft ook een paar verkiezingen geduurd. Vlaams Blok en Volksunie waren ijzersterke namen, maar zijn haast moeten veranderen. De ene om juridische problemen (veroordeling voor racisme van zijn VZW's), de andere omdat geen enkele groep genoeg "macht" had om de naam te claimen. Dat Agalev en Spirit nu hun naam verander(d)en is onbegrijpelijk. Agalev, dat zeg ik zelfs nu nog als het gaat om de partij Groen!. En ook Spirit zie ik niet van in waarom men dan nog naar een duf klinkende naam veranderde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De NPC, hetgeen we destijds (tien jaar terug) ad nauseum dagelijks op ons bvord kregen, na de affaire-Dutroux. DE NPC, die nu werkelijkheid is geworden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Van SP naar SPa is eigenlijk geen verandering maar goed...Veilig laten we zeggen. PVV naar VLD was gewaagd maar geslaagd. VLD is trouwens een verduidelijking: liberalen en democraten; PVV was zo poetisch. De meest riskante vond ik van CVP naar CD&V.
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik van Bettina was, dan vroeg ik mijn geld terug.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||
Parlementslid
|
![]() Hoezo?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||