![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#3121 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
dat het daarbij een serieus loopje moet nemen met bestaande wetenschappelijke wetmatigheden moeten we er bijnemen.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#3122 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb zo een beetje een gevoel dat gij hier al serieus tegen uw schenen geschopt was: Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#3123 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Lees: ik heb ooit kandidaturen geprobeerd op de unief, en ik was falikant gebuisd
|
|
|
#3124 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij ook niet hoor! Als het niet in je straatje past, bv dat religie en ahum wetenschap door dezelde mensen zijn opgezet, doe je degene die dat artikel geschreven heeft af als een delusionele gek. Dus dat je bereid bent iets bij te leren geld blijkbaar alleen als het in je plaatje past. Je ziet zelf niet eens hoe je het gigantisch aan het verdedigen bent.bv door te zeggen dat ik iets met 'plezier zal neerhalen'. Man je bent totaal opgesloten in je wetenschappelijke dogma's, dus laat me niet lachen als je dit schrijft zeg! Maar ik heb het al eerder gezegd, de 'wetenschap' is een religeuse constructie waarvan men de illusie geeft dat ie bv 'objectief' is etc etc. Het is en blijft echter een geloofssyteem. Maar het beste kan je mij nu 'gek' noemen of zo, dan ben jij er van af. man o man Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 april 2008 om 15:42. |
|
|
|
|
|
|
#3125 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Lees iets, als het je niet bevalt vergelijk je het met iets anders wat totaal niet relevant is. Hamer op de mank gaande vergelijkingen en doe er wat quasie wetenschappelijk geleuter bij en je bent klaar. De Meeste mensen zullen er wel in trappen. Of ..duik er eens serieus in, maar dat is veel gevaarlijker! Pin d" Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 april 2008 om 15:42. |
|
|
|
|
|
|
#3126 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3127 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vb van een dogma gravitatie/massa, inertia(cirkelredenering, iets draait omdat het draait) , big bang (Daar mag je niet aankomen al zegt men van wel!) Mensen die ECHT wat te zeggen hadden zijn stevig gemarginaliseerd. Tesla, Schauberger, Reich, noem maar op. O ja en die gek van een Einstein heeft zijn E=MC2 nou niet bepaald van zichzelf. o.m. Lorentz had dezde al jaren voor Einstein, Maar ja, er was geld nodig he? Geen dogma's? Ha! Als je ze kan zien hangt het er vol mee. Maar eh mischien aanbevolen boek eens lezen? Toen ik hem de eerste keer las merkte ik dat ik met nog meer dogma's zat dan ik dacht. Dus ik raad boek aan, is erg genezend. Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#3128 |
|
|
![]() jaja, en al de wetenschappers zijn zakkenvullers die mijn gezond boerenverstand niks zullen wijsmaken, zelle! en geef mij nog maar een pint! ( |
|
|
|
|
|
#3129 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wel een vreemde reactie op een serieuze post. En..boek al eens ingekeken uberhaupt? Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#3130 | |
|
|
Citaat:
ooit al eens nagedacht dat ALLE wetenschappelijke disciplines éen groot complot zouden moeten vormen om de mensheid van de domme te houden opdat jouw conspiracy theorie'tje zou opgaan en de creationisten gelijk hebben? ooit al eens nagedacht an sich? denkt gij nu echt dat ik energie ga steken in aandachtshoeren als u |
|
|
|
|
|
|
#3131 | |
|
Banneling
|
Citaat:
in rood: Je hebt een beeld van hoe het zou moeten en dat a je vervolgens aflkraken. Wat als het nou anders werkt dan jij hier beweert? in groen:Je zeg , je verwijt mij niet na te denken, maar je gaat er wel van uit dat als ik gelijk heb, de creationisten gelijk hebben, maar DAT heb ik nergens gezegd, dat vul je helemaal uit je eigen hoofdje in. Voor alle duidelijkheid, ik ben zeker niet voor het creationisme, maar ja, nu lees je zeker weer dat ik voor de wetenschap ben. och en wee. Btw boek al gelezen? Pin d" Ar |
|
|
|
|
|
|
#3132 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en triest Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#3133 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3134 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het probleem met het boek is dat je niet zo maar even een argument kan geven, daar alles met alles samenhangt EN je bereid dient te zijn je dogma's te onderzoeken. Iemand hier heeft het eerder gezegd, het gaat om een ' wereldbeeld' en niet om een 'argument' het gaat vele malen dieper dan dat. Kijk, als ik het met een argumentje even kon zou ik dat best doen. Maar dat KAN in dit geval niet, Bestempel me niet meteen als onredelijl Ik probeer te doen wat ik kan. Maar goed, al deze discussies houden je weg van het boek. En mischien maar goed ook, want als je het echt gaat lezen en begrijpen denk ik dat je je rotschrkt omdat er min of meer gezaaagd wordt, maar terecht, aan de fundamenten van de huidige ahum 'wetenschap' Zolang je mij aan blijft vallen op allerlei mogelijke manieren, laat je alleen maar je 'eigen kleuren' zien. Het lijkt bijna alsof jullie me het liefste afschieten ipv eens in de info te duiken. Zou je dat doen dan zou je dondersgoed begrijpen dat ik het niet met een argumentje af kan doen. En goed, als je je wetenschappelijk wereldbeeld rechtop wil houden, mijn zegen heb je hoor. Begrijp ik best. Ik vond het echter, ook met een wetenschappelijke achtergrond, enorm intressant. Wat ik uit het boek gehaald heb was was wat ik op de uni zocht maar zeker niet kreeg, een zeer diep inzincht. Op de uni bleef alles zeg maar, mechanisch. Nu snap ik ook beter waarom. Maar als je er niet in wil duiken, mijn zegen heb je. Kan het alleen aanbieden en als het je niet bevalt, het zij zo. Anderen heb ik er wel blij mee kunnen maken. Maar de 'ratio' van de wetenschappers is ver te zoeken. Dan geeft ook niet, dat is normaal. emoties zijn belangrijker, maar dat verhullen we liever Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 april 2008 om 17:15. |
|
|
|
|
|
|
#3135 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3136 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3137 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3138 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3139 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat ik niet snap is dat je dat niet tering intressant zou vinden en zo snel mogelijk in zo'n boek wil duiken om het te begrijpen. Maar ja, je gedrag klopt precies bij wat ik van de wetenschap zeg, Ze zijn niet nieuwsgierig, maar ze willen hun 'weten' verdedigen. Overduidelijk voorbeeld geef je eigenlijk. Bedankt Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#3140 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|