![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Minister
|
![]() [quote=Another Jack;3389924]10/10 op de vorm. Prima!
Nu de inhoud: u bent duidelijk ontevreden over de gang van zaken in dit land en wenst een 'opstand'. Wel begin er aan zou ik zeggen! Wat de stijl betreft: voor een nieuwkomer bent u arrogant en boers in uw reacties, ik vrees dat u hier geen leven is beschoren.[QUOTE} U vindt mij boers?? Nee toch, maar mij hebben ze altijd geleerd dat men boeren als boeren moet behandelen! En aangezien jij een boer bent behandel ik jou ook als een boertje. ![]() P.S: en Jackie jongen nog iets, jaag je niet zo op en neem nog een pilleke want slecht voor de tikker zenne ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 28 april 2008 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() [quote=kamiel spieces;3390031]
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is de titel van dit onderwerp. Gebracht door een citatie van een zekere vakbond waarvan melding in de inleiding. Of er iemand in opstand komt, moet komen of zal komen dat is een richting die ik zelf zeker niet wil nemen. Aanzetten tot opstand of tot revolutie is zoals je weet straafbaar. Dus blijf ik bij de vraag binnen de Grondwet <komt er een volksopstand?> Kunnen de problemen gebundeld rond bv de koopkracht leiden tot een volksopstand? Geraakt ons geduld op tegenover het beleid van de laatste ... jaren Wat is de oplossing? Dat is zo ongeveer alles waar wij op dit forum antwoorden op verwachten of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hilarisch gewoon! Ik ga me nu aangeven bij de lokale politie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zeg eens beste Tommmm, hoe overleef jij? Op jezelf als alleenstaande? Of op de centjes van mama en papa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zullen toch een aantal (honger)doden moeten vallen eer er een echte revolte is. De ontberingen die geleid hebben tot 1789 en 1917 waren wel wat extremer dan de daling van de koopkracht nu. Misschien leidt het tot een situatie die te vergelijken is met de beurscrash van 1929. Eventueel met ergens een zot die aan de macht kunt (in een relevanter land dan België). Laatst gewijzigd door Paracelsus : 28 april 2008 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij bent weer zo'ne typ die alles op een gouden schotelke heeft gehad van thuis uit!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het grootste probleem is dat zij die objectief gesproken het eerst in opstand zouden moeten komen - de in armoe levende bejaarden - eigenlijk allemaal in een rolstoel zitten.
![]() Zelfs voor de best getrainde agitator stelt dit toch schier onoverkomelijke logistieke problemen.
Laatst gewijzigd door C2C : 28 april 2008 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister
|
![]() [quote][/Dit kunt ge ook anders lezen:vervang "volks" en "mensen" door....."kriminele allochtonen"....QUOTE]
Ja idd, van die kant uit zou de kans even reëel kunnen zijn dat er een volksopstand zou komen! Wat ook al op kleine schaal gebeurd is (Frankrijk) maar zoals ik al zei komt dat heel geleidelijk allemaal. En het gevaar zit dat zo'n mensen meestal niets te verliezen hebben. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 28 april 2008 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hie sè onze Jackie is back! ![]() Ge hebt dan toch je pillekes nog op tijd gevonden! ![]() En nee hoor, de buurjongen heeft andere dingen te doen dan mijn teksten na te kijken. Daar hebben we jou toch voor hé Jackie jongen ![]() Ge zijt ne goeie kloewet Jackie mour zie da ge ni te overspanne wordt hé want ik zou ije misse zenne hie oep't forum. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik negeer hem verder.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Ja Kamiel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar bon, fijn dat je me gaat negeren dan heb ik van jou toch al geen last meer. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |