![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#3241 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maar WAAROm vind U dat? Kunt U dat uitleggen? U laatste zin lijkt nu niet bepaald de essentie van het boek samen te vatten hoor. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 29 april 2008 om 20:18. |
|
|
|
|
|
|
#3242 |
|
Banneling
|
ik heb geen zin om de hele draad te lezen maar ik verzeilde net op volgende blog :
en ik had ook al geen zin om die te lezen misschien heeft iemand er iets aan ik in alle geval niet |
|
|
|
|
|
#3243 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
|
|
|
|
|
#3244 | |
|
|
En dan vragen ze aan mij waarom ik weinig hoop koester voor de mensheid....
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#3245 | |
|
Banneling
|
Citaat:
LOL Als volgens mij iets niet is i dat dit wel! Laat verder maar, een en ander is me allang duidelijk Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#3246 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3247 | ||
|
|
Citaat:
/sarcasme. Misschien er al eens bij stilgestaan dat niet iedereen even gemakkelijk onzin aanvaard? Het feit dat jij er niet in slaagt om een coherente argumentatie te maken TEGEN de zaken die je hier verwerpt is argumentatie genoeg. Formuleer één coherent argument en dan kunnen we beginnen met een discussie op niveau, zolang je daar niet in slaagt heb jij eigenlijk bitter weinig te vertellen.
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 29 april 2008 om 20:54. |
||
|
|
|
|
|
#3248 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Besef je zelf je arrogantie niet? Da's precies wat ik bedoel met die wetenschappers die niks weten en denken alles te weten. Pin d"Ar |
||||
|
|
|
|
|
#3249 | |
|
|
Citaat:
Wetenschap is alles of niets. Een theorie moet ondersteund worden met observaties, wanneer die niet voldoen aan de theorie wordt deze onderuit gehaald en vervangen door een nieuwe. Niks dogmatisch aan, maar dat wilt gij precies niet geloven. Wanneer er nu verschillende wetenschappelijke bronnen - uit verschillende wetenschappelijke disciplines - aantonen dat de aarde helemáal niet 6000 jaar oud is, dat de dino's helemáal niet met de mens hebben samengeleefd, etc etc. (en dit is dus voor DIRK en niet voor u pindar), dan moet ge dat ofwel aannemen, ofwel weerleggen met wetenschappelijk onderbouwde argumenten, ofwel toegeven dat ge niet met wetenschap bezig zijt maar met geloof (maw een vaststaand geloofsbeeld/godsbeeld proberen te ondersteunen met pseudowetenschap, vandaar de naam pseudowetenschap trouwens). |
|
|
|
|
|
|
#3250 | |
|
Banneling
|
Citaat:
groen:Niet geloven? Man ik ken al die riedeltjes uit de wetenschap wel. Wat je schrijft is een mooie tekstboek beschrijving. Een ander verhaal is of het klopt. En niet dogmatisch? La me nie lachen man. De wetenschap krioelt er van. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 29 april 2008 om 21:14. |
|
|
|
|
|
|
#3251 | |||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat ik wel enigsinds verwacht, is dat mensen kunnen argumenteren, als jij dat wilt bestempelen als arrogant, then so be it.
|
|||||
|
|
|
|
|
#3252 | |||
|
|
Objectieve feiten & observaties zijn zaken die je zelf kan recreëren & vaststellen.
In de echte wereld bestaat dat Pindar. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#3253 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Duh?? Wat ben je weer raar bezig! IK zeg toch niet dat iemand een 'god' nodig heeft bla bla bla bla.... En nee, je hebt wel problemen nieuwe info toe te laten, maar da heb je het zelf niet eens in de gaten. Bovenstaande zijn woorden die geenszins passen bij wat je echt doet. Citaat:
Man o man je moet eens leren lezen! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 29 april 2008 om 21:24. |
|||||
|
|
|
|
|
#3254 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Objectieve feiten bestaan niet!!!! Ze zijn namelijk altijd gerelateerd aan een theorie! Als je geen theorie hebt weet je ook niet waar je je feiten moet zoeken wetenschappers, echt, niet de slimste! Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#3255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En daarvoor heb je alvast minder fantasie voor nodig dan een voorstelling te maken van een houten vaartuig vol met Noah en zijn famillie plus twee stuks van elke diersoort ter wereld,dino's inbegrepen die bijna een jaar lang stuurloos ronddobberen bovenop de woeste zeeën en die desondanks toch nog in turkije stranden,haast in zicht van hun vertrekpunt... En waar een uitgezonden duif om land te zoeken terugkomt met een groen olijfblad....jaja dat zal wel na al die maanden onder water.. |
|
|
|
|
|
|
#3256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3257 | ||||
|
|
Of ze zijn zodanig zeldzaam dat ik ze niet vind.
Citaat:
Als je in't verleden reeds argumenten kon voorleggen, waarom dan die halsstarrige weigering om het nu nog eens te doen en me voor eens & altijd het zwijgen op te leggen? Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#3258 | |||
|
|
Citaat:
Als ik stel dat men uit water zuurstof- & waterstof kan winnen door middel van een electrische stroom, dan kan jij dat verifieren door mijn experiment na te doen, en het zo te bevestigen of te ontkrachtigen. Hetzelfde met berekeningen, als ik stel dat 5 keer 5 25 is kan jij dat ook natellen en bevestigen. Moet ik een tekeningske maken? Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#3259 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Je snapt toch wel dat al die eigenschappen tegelijk moeten ontstaan om evolutie mogelijk te maken ? Dat is onmogelijk ! Als 1 van die eigenschappen er niet is, heb je enkel dode vogels en die planten zich niet voort ... . Van mug tot mug is micro-evolutie en daar heb ik geen probleem mee. Ik heb integenstelling tot de skeptici die nooit de moeite nemen om de links te lezen of die niet googelen .. toch maar eens beide dingen gegoogled en ivm amazon molly. Deze vissoort is opnieuw een voorbeeld van creatie en niet van evolutie. Men geeft zelf toe dat deze soort volgens het evolutionair denken al lang uitgestorven had moeten zijn ... . Als je steeds opnieuw gaat klonen krijg je op den duur heel veel afwijkingen waardoor de soort uitsterft. En hela (Helacyton gartleri) blijft enkel in leven in een laboratorium. Zodra men dit in de natuur zou loslaten sterft het binnen een paar dagen. Het is gewoon een soort van celcultuur. En dit is niet uitzonderlijk, maar het is geen nieuwe soort of wat dan ook, het is gewoon een hoopje cellen die in leven blijven in een labo. Het zijn kankercellen en ja die bevatten dus ons DNA so what ? Opnieuw zou dit trouwens degeneratie zijn en geen evolutie. |
|
|
|
|
|
|
#3260 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik snap niet waarom men steeds dezelfde fouten opnieuw op een forum zet .. . 1) het was een ark en het is zeker niet uitgesloten dat die versterkt was met ijzer (ja de bijbel zegt dat er al kennis van ijzergebruik was voor de zondvloed). 2) het gaat niet om alle soorten, maar om grondtypes en insekten, vissen, amfibieën , bepaalde reptielen en zoogdieren (walvissen) zaten niet op de ark. 3) je moet niet de grootste dino's meenemen, maar bijv van de grote dino's neem je jonge exemplaren en de gemiddelde dino was nauwelijks groter dan 75 cm geloof ik. 4) er zaten wellicht zo een 8 000 grondtypes op de ark , dit betekent maximum om nu maar een getal te noemen iets van een 20 000 dieren (van reine beesten en vogels zaten er nl 7 of 7 paar op de ark ) 5) als je het hebt over hun vertrekpunt, wat bedoel je daar dan mee ? Hoe weet je trouwens dat ze dicht bij het vertrekpunt ook weer gestrand zijn ?? Dat staat nl niet in de bijbel 6) Niet de gehele wereld stond een jaar onder water ... sommige gebieden stonden maar een paar weken of maanden onder water. 7) ivm dat stuurloos ronddobberen op de "woeste" zeeën. In Errarat op de plaats waar ze denken dat de ark gestrand is en waar ze claimen dat ze de ark hebben gevonden, zijn er een 12tal ankerstenen gevonden die ervoor zorgden dat het schip onmogelijk kon kapseizen. 8) de verhoudingen van de ark zijn perfect en worden zelfs vandaag nog steeds gebruikt ....... . Laatst gewijzigd door dirk001 : 29 april 2008 om 21:56. |
|
|
|
|