![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Turkje, is het al politiek correct om voor culturele en politieke autonomie van de koerden te zijn in Turkije?
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is trouwens de bedoeling van de vraag? Of leidt u af aan mijn pseudoniem wat mijn achtergrond is? Nog straffer dan madame Blanche dus... ![]()
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien om reacties zoals die van u uit te lokken?
Misschien omdat ik rook als een ...? Wie zal het zeggen? ![]()
![]() |
#85 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe politiek correct
![]()
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() filosoofke... voetbalhooligans zoeken de tegenstrevers op voor een knokpartij of dergelijke... die komen niet naar Brussel of zo voor 't kot af te breken hoor !
Brussel was even borgerokko ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ik herinner me ook nog een match Liverpool tegen een italiaanse ploeg op de Heysel: die zag ik in direct.... zoals ik daarvoor de reportage over de ravage in de stad op de radio hoorde. Ik had nooit een voetbalmatch bekeken, maar die avond stond mijn tv op, en niet toevallig ![]() Ik verwachtte "iets", maar dat het zulke gruwel zou worden verwachtte ik niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementslid
|
![]() Zou het niet helpen om ouders van jonge criminelen mee verantwoordelijk te stellen, maar niet door ze mee te straffen, maar door hen te verplichten te helpen bij de (alternatieve?) straf van hun kind?
Ik heb gehoord dat veel allochtone ouders klagen dat ze niks meer te zeggen hebben op hun kroost, dus deze oplossing kunnen we misschien ergens vroeger in de opvoeding plaatsen, er zijn genoeg van die kleine ettertjes van nog geen 12 jaar die de boel op stelten zetten. Trouwens, dit geldt ook voor onze eigen belgische rotte appels in de mand. En de politie niet opzadelen met het schrijven van een halve roman aan administratie zou denk ik ook al helpen, misschien de top van justitie eens binnenleiden in de wereld van computers en touch-screens. Of ben ik naief?
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ja Peace, en jij gaat bepalen wat onkruid is en wat niet? Amaai, dan komen we er schoon vanaf.. Ik hou nu al mijn hart vast.. ![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() [size=1]knip[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN