Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2004, 15:31   #81
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Turkje, is het al politiek correct om voor culturele en politieke autonomie van de koerden te zijn in Turkije?

« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 16:06   #82
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips
Turkje, is het al politiek correct om voor culturele en politieke autonomie van de koerden te zijn in Turkije?
Er schiet mij iets te binnen met de woorden "grappigste", "vuilbakken" en "buiten".

Wat is trouwens de bedoeling van de vraag? Of leidt u af aan mijn pseudoniem wat mijn achtergrond is? Nog straffer dan madame Blanche dus...

Oud 19 februari 2004, 16:16   #83
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Citaat:
Er schiet mij iets te binnen met de woorden "grappigste", "vuilbakken" en "buiten".

Wat is trouwens de bedoeling van de vraag? Of leidt u af aan mijn pseudoniem wat mijn achtergrond is? Nog straffer dan madame Blanche dus...

Tja, het is maar een gok ... waarom noem je jezelf dan Turkje?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Oud 19 februari 2004, 17:06   #84
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Misschien om reacties zoals die van u uit te lokken?

Misschien omdat ik rook als een ...?

Wie zal het zeggen?
Oud 19 februari 2004, 17:11   #85
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

trouwens, ik denk bij turken niet aan wat jij denkt ... wel een lekker eten, zachte thee, en leuke muziek ...

(Friedrich Nietzsche)
Oud 19 februari 2004, 17:15   #86
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Hoe politiek correct
Oud 19 februari 2004, 17:35   #87
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malinwa
Zoals ik had verwacht, konden de marokkanen zich weer niet inhouden.
Die denken dat het hier Palestina is zeker?!!

Waarom schiet de politie dan niet met scherp?
Da krapuul denkt da ze alles mogen, en komt nie af met racist, of het waren er maar enkelen!!
NEE!
Tis altijd hetzelfde, elke keer weer opnieuw en opnieuw en opnieuw, maar ja, wie kan het wat schelen, ze zijn toch met zovelen....

ik wil je....terug naar Makakkenland, hoe sneller, hoe liever,kom nooit meer terug!

113 tt-TV1 113 zo 15 feb 09:18:07
binnenland �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*

VOETBALRELLEN AAN DE BEURS IN BRUSSEL
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*
In Brussel zijn er aan de Beurs rellen
geweest met Noord-Afrikaanse jongeren
en voetbalfans.

Aanleiding was de overwinning van
Tunesië tegen Marokko in de Afrika-cup.

Enkele honderden jongeren waren naar
het Beursplein getrokken.

Heethoofden hebben auto's beschadigd en
volgens de politie waren er ook
vechtpartijen.
Voetbalhooligans..... ik zou zeggen dat dit een bewijs van integratie is: ze doen zoals ze leerden van het "eigen volk" hier...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 17:36   #88
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Citaat:

trouwens, ik denk bij turken niet aan wat jij denkt ... wel een lekker eten, zachte thee, en leuke muziek ...
je vergeet de buikdanseressen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 17:43   #89
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:

je vergeet de buikdanseressen
haha, idd

(Friedrich Nietzsche)
Oud 19 februari 2004, 20:36   #90
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

filosoofke... voetbalhooligans zoeken de tegenstrevers op voor een knokpartij of dergelijke... die komen niet naar Brussel of zo voor 't kot af te breken hoor !

Brussel was even borgerokko en heeft niets met voetbal te maken
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 20:42   #91
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
filosoofke... voetbalhooligans zoeken de tegenstrevers op voor een knokpartij of dergelijke... die komen niet naar Brussel of zo voor 't kot af te breken hoor !

Ja, d�*t zien we als de bussen van de Lijn weer eens vernield worden na een match Dat hebben we ook gezien toen in België een Europese finale werd gespeeld een tweetal jaar geleden
ik herinner me ook nog een match Liverpool tegen een italiaanse ploeg op de Heysel: die zag ik in direct.... zoals ik daarvoor de reportage over de ravage in de stad op de radio hoorde. Ik had nooit een voetbalmatch bekeken, maar die avond stond mijn tv op, en niet toevallig
Ik verwachtte "iets", maar dat het zulke gruwel zou worden verwachtte ik niet
Oud 19 februari 2004, 21:52   #92
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

Ja, d�*t zien we als de bussen van de Lijn weer eens vernield worden na een match Dat hebben we ook gezien toen in België een Europese finale werd gespeeld een tweetal jaar geleden
ik herinner me ook nog een match Liverpool tegen een italiaanse ploeg op de Heysel: die zag ik in direct.... zoals ik daarvoor de reportage over de ravage in de stad op de radio hoorde. Ik had nooit een voetbalmatch bekeken, maar die avond stond mijn tv op, en niet toevallig
Ik verwachtte "iets", maar dat het zulke gruwel zou worden verwachtte ik niet
Gruwel filo? Dan ben nog nooit naar uruguay geweest zeker? Ga eerst daar naar het voetbal kijken voordat je het hier als gruwel beschrijft. Tov ginds gaat hier alles volgens het boekje in en buiten de stadiums.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2004, 15:00   #93
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Zou het niet helpen om ouders van jonge criminelen mee verantwoordelijk te stellen, maar niet door ze mee te straffen, maar door hen te verplichten te helpen bij de (alternatieve?) straf van hun kind?

Ik heb gehoord dat veel allochtone ouders klagen dat ze niks meer te zeggen hebben op hun kroost, dus deze oplossing kunnen we misschien ergens vroeger in de opvoeding plaatsen, er zijn genoeg van die kleine ettertjes van nog geen 12 jaar die de boel op stelten zetten.

Trouwens, dit geldt ook voor onze eigen belgische rotte appels in de mand.

En de politie niet opzadelen met het schrijven van een halve roman aan administratie zou denk ik ook al helpen, misschien de top van justitie eens binnenleiden in de wereld van computers en touch-screens.

Of ben ik naief?
Oud 20 februari 2004, 15:02   #94
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clabaut_didier
Zou het niet helpen om ouders van jonge criminelen mee verantwoordelijk te stellen, maar niet door ze mee te straffen, maar door hen te verplichten te helpen bij de (alternatieve?) straf van hun kind?

Ik heb gehoord dat veel allochtone ouders klagen dat ze niks meer te zeggen hebben op hun kroost, dus deze oplossing kunnen we misschien ergens vroeger in de opvoeding plaatsen, er zijn genoeg van die kleine ettertjes van nog geen 12 jaar die de boel op stelten zetten.

Trouwens, dit geldt ook voor onze eigen belgische rotte appels in de mand.

En de politie niet opzadelen met het schrijven van een halve roman aan administratie zou denk ik ook al helpen, misschien de top van justitie eens binnenleiden in de wereld van computers en touch-screens.

Of ben ik naief?
Alles kan helpen maar wat doet men effectief? Praten en vergaderingen houden, hier en daar een feestje... en voor de rest... hun geld tellen volgens mij.
Oud 21 februari 2004, 00:05   #95
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clabaut_didier
Ik heb gehoord dat veel allochtone ouders klagen dat ze niks meer te zeggen hebben op hun kroost,
Dat is dan hun eigen schuld en dan moeten ze daar zelf voor opdraaien. Ik vind dat als een of andere halfwas allochtoon ergens schade aanricht zijn familie moet gestraft worden als ze hem zelf niet vatten. Maar nu gebeurt GVD het omgekeerde! Als een bruine crimineel tijdens een strooptocht volledig terecht wordt neergeschoten komt zijn familie krokodilletranen wenen op teevee en vertelt dat die een slachtoffer is van racistiese politie!
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2004, 00:13   #96
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als een bruine crimineel tijdens een strooptocht volledig terecht wordt neergeschoten komt zijn familie krokodilletranen wenen op teevee en vertelt dat die een slachtoffer is van racistiese politie!
Terwijl de ganse familie leeft van crimineel geld. 8)
Oud 21 februari 2004, 18:10   #97
katteke
Lokaal Raadslid

katteke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Met 2? en dat was een rel.????????????

weet u wat een rel is?
Voor onze media zoals ook voor (groen)-links zijn twee vechtende Vlamingen bezig met een rel.

Maar wanneer honderden marrokkaanse straatventen (bijvoorbeeld AEL betoging in Antwerpen) een stad kort en klein slaan dan hebben ze het over 'een paar relletjes'.
mr wel een bewijs dat het niet enkel eigen is aan marokanen
Oud 21 februari 2004, 18:21   #98
Sufragette
Schepen

Sufragette's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Wanneer Belgen voetbalrellen en andere vechtpartijen veroorzaken is dat een uiting van primitief gedrag.

Wanneer echter marrokanen dit gedrag in ons land veroorzaken is dat een uiting van vermijdbaar primitief gedrag.

Wij mogen dergelijk gedrag niet van onze mensen tolereren en nog veel minder van vreemdelingen.
Vreemdelingen die naar ons land komen en een dergelijk gedrag vertonen geven daarmee duidelijk te kennen dat ze nadelig voor onze gemeenschap zijn en best uit ons land verwijdert kunnen worden.

Wil je van onkruid afkomen, dan dien je het met de wortel uit te trekken anders kom je er nooit van af.

Ja Peace, en jij gaat bepalen wat onkruid is en wat niet? Amaai, dan komen we er schoon vanaf.. Ik hou nu al mijn hart vast..
Oud 22 februari 2004, 14:41   #99
filosoof
Banneling

Standaard

[size=1]knip[/size]
Oud 22 februari 2004, 14:55   #100
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
[size=1]knip[/size]
Ben je stilgevallen ofzo?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be