Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2008, 20:32   #1
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard medeleven broer duveltje382

Maitje aan het duveltje382 van vandaag van zijn broer
Citaat:

Beste broer ****,

Groot gelijk heb je om met mij te komen praten en weet dat deze feedback wederzijds is: soms kan jij luisteren naar mij..... soms kan ik luisteren naar u..... uiteraard geef ik 'grif' toe dat je als alleenstaande en overgevoelig personen die dikwijls over "principes, waarden en normen niet hebben aangeleerd tijdens onze opvoeding in " het gesloten wereldje ".
Ik ben tot de vaststelling gekomen dat ons Vader zaliger en ons Moeder: niet beter wisten! uiteraard met alle gevolgen voor ons..... er zit ook één positieve kant aan onze overgevoeligheid: MENSENKENNIS ! en LEVENSWIJSHEID: al is het soms met vallen en opstaan.

Dus beste **** kom altijd gerust langst ook als het goed gaat! want na onze "spanningen" zijn we toch ook krakken in humor en overleven.....denk maar aan de tijd van: Pinky, Ponky en Panky......

Ik hoop dat je eens goed hebt kunnen slapen en deze bittere "pil" : wat voor ons ernstig is! maar maatschappelijk ???? waarom denk beste **** dat op alle vlak zoveel verkeerd loopt in onze huidige maatschappij ????? HELAAS heb het ook zelf kunnen ondervinden dat we de wereld niet kunnen veranderen: ook al bedoelen wij het heel goed!
Na deze erge gebeurtenis ( wat ik meemaakte ) en waar ik in één open gesprek met onze Dienstencentrum leider en 2 Officieren van de Politie als officieel ( handelen ) was ik wel verschoten maar weet nu wat te doen bij "kamiteiten": wat ik hier heb meegemaakt: als iemand in nood verkeerde....zal ik altijd de hulpdiensten verwittigen en bij deze persoon blijven tot de hulp diensten er zijn, bij extreem geweld: vb ruzie, messen gevecht enz....zal ik ook de hulpdiensten verwittigen: alleen zal ik er zelf niet tussen komen! dat is de les die ik heb geleerd.

Ander vraagje ****: wanneer zouden we samen eens met de bus naar ons Moeke kunnen gaan ? als je wil en ter ondersteuning.
Ik heb ook al lange tijd niet kunnen telefoneren naar ons Moeke: zij verstaat mij niet zonder mijn " bitters", hahahahaah: gewoon maar om te horen hoe het met haar gaat en dat wij Moeke niet vergeten zijn. ( ik weet het beste broer **** dat op Moeke haar leeftijd.....soms wel één éénzijdig gesprek is....aan de telefoon, maar ja...).

En beste ****.....moest Moeke vragen hoe is het met ????.....wil Moeke alleen maar goed nieuws horen.....voor mijzelf "wetende" zeg in tegen principe altijd goed en begin dan heel diplomatisch over een ander onderwerp: Ik weet het maar al te goed beste ****....... maar " de omstandigheden " kan je niet uitleggen tegen Moeke en....heeft zij er één boodschap aan?
En beste ****: zelfs ik weet dat dit eigenlijk niet normaal is......zoals andere familieleden???? ja ****: op dat punt staan wij hier écht éénzaam in! Je mag mij ook geloven ( door onze mensenkennis! ) dat ik met mijn vrijwilligers werk, boodschappendienst, luisterend naar deze toffe groep van de "derde" leeftijd ( uiteraard gaat dit niet op vandaag en morgen ) toch veel plezier beleven: op dat punt hebben wij moed en kracht om er toch iets van te maken..... en geloof mij vrij met deze doelgroep hier krijg ik dan ook weer toffe feedback ( hun levenswijsheid ).
Ik ben nu na de dag van de vrijwilliger: receptie in het districtshuis jl.. om aangemoedigd op deze dag: na één paar 1000 € zelf te hebben besteed voor mijn vrijwilligers werk: dit materiaal nog verder te gebruiken: maar verdere werking middelen ( ter waarde van: +-100 € ) los te krijgen van onze Dienstencentrum leider die hier subsidies voor krijgt ( ben dat op de receptie te weten gekomen: en vermeld ), dan ben ik met**** aan het overleggen: om mijn vrijwilligers werk met mijn materiaal beneden in de cafetaria te kunnen doen: want er zit ook bureel werk bij! zodat ik terug mijn sociale contacten heb en niet meer "eenzaam" hierboven in mijn appartementje hoef te doen.......men mag van mij gerust zien welk "veldwerk" mijn vrijwilligers werk met zich mee brengt.
Ik heb dan aan **** gewoon als mens gezegd: of te wel stop ik met mijn vrijwilligers werk, of te wel moet er aan mijn assertief vraag tegemoet komen.

Ik zoek ook één medewerker: materiaal en alles is er van mijne tewege beschikbaar.....en met 2 overleggen over computer ervaringen en uitwerking zou tof zijn.....moest jij ***** zich geroepen voelen: Ik weet dat dit lachen ' a la ****** ' zou zijn....wees welkom.......en wie weet dat je voorlopig misschien wat terug levens vreugde zou vinden ????? en met respect naar u toe **** zou ik uw hulp ook mededelen.

**** als jij naar Moeke wil telefoneren mag dit altijd bij mij!

Dus nu maar afwachten,
en mijn medemensen graag zien....op die manier zie ik mijzelf ook heel graag,
ik hoop beste ***** hoe dan ook: " dat er één pleister op die éénzame gebeurtenis " mag ingevuld komen, k' weet het maar al te goed! " met vallen en opstaan " zeg nu éérlijk, hoe oneerlijk het soms ook in ons gevoelsleven mag zijn!: bizar! toch kan verwerken.

Met oprechte en vertrouwelijke groeten,

Broer duveltje382
De namen heb ik wel wegelaten,maar de tekst zegt veel denk ik

duveltje382

Ik laat mijn onderschrift staat tot dat die kinderen weer veilig zijn zé

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 2 mei 2008 om 20:47.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2008, 20:39   #2
Rob Roy
Minister

Rob Roy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Maitje aan het duveltje382 van vandaag van zijn broer
Maar jongen toch, haal al die persoonlijke dingen hier toch weg voor het te laat is!
Rob Roy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2008, 20:41   #3
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Niet goed snik, me dunkt!
Oud 2 mei 2008, 20:42   #4
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy Bekijk bericht
Maar jongen toch, haal al die persoonlijke dingen hier toch weg voor het te laat is!
Waarom het is juist de bedoeling dat jullie ervan leren
Er staat zoveel in waar je maar eens goed moet over nadenken,hier kunnen we er juist over in debat gaan,daarvoor dient dit subforum voor

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 2 mei 2008 om 20:42.
Oud 2 mei 2008, 20:43   #5
Geert C

Standaard

Citaat:
Waarom het is juist de bedoeling dat jullie ervan leren
Er staat zoveel in waar je maar eens goed moet over nadenken,hier kunnen we er juist over in debat gaan,daarvoor dient dit subforum voor
Begin dan eerst met alle namen weg te halen.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2008, 20:44   #6
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Niet goed snik, me dunkt!
Of niet open over de dingens des levens willen praten,zo heilig is deze rotmaatschappij nu ook weer niet hoor .....
Oud 2 mei 2008, 20:45   #7
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Begin dan eerst met alle namen weg te halen.
Als mijn nick naam hier ook Tony is dan zie ik hier geen probleem in

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 2 mei 2008 om 20:48.
Oud 2 mei 2008, 20:51   #8
tony46
Provinciaal Gedeputeerde

tony46's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als mijn nick naam hier ook Tony is dan zie ik hier geen probleem in
Ik zal het hier ff bewijzen zé ,
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 07:25   #9
PimFortuyn
Burger

PimFortuyn's schermafbeelding

Standaard

Getverderrie. Wat een ongein.
PimFortuyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 15:09   #10
Ambiorix

Standaard

mss wat beter verwoorden, want ik snap er de ballen van.

En in K&K zetten ofzo?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 14:21   #11
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

fijn om weten dat er nog mensen zijn die brieven schrijven.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 15:13   #12
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Waar heb jij het tegenwoordig toch altijd over duveltje? Niemand begrijpt nog iets van je warrig getier... Misschien moet je eens duidelijk maken waar het hier precies om gaat?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 15:56   #13
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Waar heb jij het tegenwoordig toch altijd over duveltje? Niemand begrijpt nog iets van je warrig getier...
he, patrioot dat treft. Dat gevoel heb ik bij al jouw interventies evenzeer
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 17:23   #14
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Duveltjes' post is in ieder geval interessant voor een aantal (bevriende) forummers, anders zou hij het niet posten.

Als je een bericht of een topic onzin vindt, post er dan gewoon niet in, of zie het tenminste als een kans om zelf eens lekker te gaan spammen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 17:42   #15
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

zit die Morkhoven mijnheer nu in feite al in het gevang?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2008, 08:13   #16
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zit die Morkhoven mijnheer nu in feite al in het gevang?
Ik dacht het wel, de rechter heeft hem schuldig bevonden en veroordeeld. Maar ik weet niet hoeveel jaar hij gekregen heeft.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2008, 14:42   #17
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Duveltjes' post is in ieder geval interessant voor een aantal (bevriende) forummers, anders zou hij het niet posten.

Als je een bericht of een topic onzin vindt, post er dan gewoon niet in, of zie het tenminste als een kans om zelf eens lekker te gaan spammen.
Thnx,zo was die post ook bedoeld,eerste laat hij zien dat broederliefde nog wel kan in deze tijd,ook laat de post zien hoe mensen mij weer hebben bedrogen
Het is een post om even over na te denken,daarom ook in het debatblubje deduwt hé......
Oud 11 mei 2008, 15:08   #18
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar heb jij het tegenwoordig toch altijd over duveltje? Niemand begrijpt nog iets van je warrig getier... Misschien moet je eens duidelijk maken waar het hier precies om gaat?
Je kan maar dingen verstaan als je er ook durft over na te denken,vraagt gewoon wat moed ......
Oud 12 mei 2008, 14:05   #19
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Je kan maar dingen verstaan als je er ook durft over na te denken,vraagt gewoon wat moed ......
Ongetwijfeld, maar misschien moet je eens uitleggen waar dit over gaat. Zonder enige achtergrond is dat moeilijk.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 14:28   #20
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ongetwijfeld, maar misschien moet je eens uitleggen waar dit over gaat. Zonder enige achtergrond is dat moeilijk.
Volgens mij gaat dit over de nachtelijke berichten van Duveltje van een paar weken geleden over de behandeling die de buren hun kinderen geven en Duveltjes bemoeienis hierin, gecombineerd met een politiebezoek.

Duveltje, door je persoonlijke gegevens hier zo openbaar te maken stel je jezelf wel heel kwetsbaar op.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be