![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21381 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#21382 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#21383 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#21384 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21385 |
|
|
Beatles - Daytripper
|
|
|
|
#21386 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21387 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Negativ: Dacht je nou echt
refrein(2x) dacht je nou echt dat het over was? dacht je nou echt dat ik gebroken was? NEE TOGH! nou kijk eens goed op in je ogen gast zonder clic heb je geen kloten ... bitch (2x) dit gaat pijn doen wie niet wil horen die moet voelen dit gaat pijn doen check es wat ze daar nou mee bedoelen dit gaat pijn doen zie bitches met hele grote smoelen maar individueel zijn die thc bitches boele rocks gedraag jij je nu niet als een ruige neger het enige wat je doet op de straten is buiten spelen nou zeg me hoe kan je deze leipe neger heten door mij heb je de dopeste track van je fucking leven geschreven wie is er bang voor wie jij vieze kleine lichte joker alleen om me te dissen had je al 3 matties nodig hoe wil je wapens kopen weet wat julie ...... krijgen en die 8 barkie deel echt wel met meer dan z'n vijven snap die domme vriendjes van je hoe kan je een clic leiden met je wacke beats bitch je kan niet eens freestylen die bange frans is dan misschien wel een kaassie altijd getekend bij jan bitch dus hij was me basie als ik met woorden speel krijg je meer klappen als slagroom en je tuig leven is een chronische dagdroom met et kaas op me pik en ik veeg je met kracht schoon met diepe mc dat ik 8 keer per dag .... refrein(2x) dacht je nou echt dat het over was? dacht je nou echt dat ik gebroken was? NEE TOGH! nou kijk eens goed op in je ogen gast zonder clic heb je geen kloten ... bitch wie heeft er wel es gehoord dat thc heeft gepockt (stilte) die torie word dus gescored eyy en rbidjan beter ga je maar zwaar spelen als je een pipa op wil tillen moet je een jaar trainen ha ik ben geen racist maar je bent een witte ******* geen hitte spitter maar een vieze kleine billen wigher en weet je nog je matties kille for fame je ben een meeloper bitch en je durft niks alleen je hebt gelijk dat die neger daar niet staat voor een wapen maar hoevaak je eigenlijk op de straat bent gaan geslagen eigenlijk moet ik denke fuck it ik laat em maar praten want als jij me kan raken dan kan ik staan op het water ik geef je een jaar voordat je mij op een dag bosst als je klap me raakt breek ik je arm als een knak worst je bent een meeloper en zet je gewandel hard stop je kan van me winnen als michael jackson weer zwart word refrein(2x) dacht je nou echt dat het over was? dacht je nou echt dat ik gebroken was? NEE TOGH! nou kijk eens goed op in je ogen gast zonder clic heb je geen kloten ... bitch appa man doe niet zo dapper dan je heb een stijl waarop ik alleen maar kakken kan met stoten tot ik dood wil? ben jij wel een man hoe moet ik bang voor je zijn je bent kleiner dan jan yo als me pik stijf word dan klap ik jou op je bek man EN HAAL JE THC en al je ooms uit Tetouan? haha et moet nou toch niet lauwer worden als ik homo was dan liep je jaren met de blauwe zone en menace ik geloof wel dat jij hebt geschoten maar om te bonen dat die je tot je dates te doden en wie the fuck je heeft verteld dat je bitch ass vreed rapt meent et niet met je zodat ie je op een dieet zet je matties lullen over lexus maar ook jij ben geen smurf ik ken je plek beter bitch zwarte billy turf en oja ik schaam me niet eens voor me naam maar fuck et ik ben trots op de 2e en die is rocker refrein(2x) dacht je nou echt dat het over was? dacht je nou echt dat ik gebroken was? NEE TOGH! nou kijk eens goed op in je ogen gast zonder clic heb je geen kloten ...? bitch hahahahaha nu liggen julie bitches nog dieper begraven dan yukkie mutherfuckers dat krijg je als je met vuur speelt fuck it kwik kwek en kwak en 1 of andere vette neger fuck off met je padvinder clic bitch met 80 man is iedereen dapper tuindorp hustler clic tsha tedere hangende clitjes motherfuckers hahahaha en eyy rocks ik verwacht dat belletje nog steeds he door mij heb je de dopeste track van je leven geschreven nigga ha loyalty records bitches hahaha
|
|
|
#21388 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21389 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dion and the Wanderers: The Wanderer
|
|
|
#21390 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21391 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sandy Coast: True love, that's a wonder
|
|
|
#21392 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21393 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#21394 |
|
Minister-President
|
Iron Maiden - Caught Somewhere in Time
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
#21395 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|