Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2008, 00:28   #21
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Neen, dat doe ik niet.

Mijn punt is dat als u achter de gewapende boeven wil gaan om ze in te rekenen, waarom doet u dat dan niet als ze bij u staan en u overvallen?
Mischien wou hij die volgen om te zien waar ze naar toe gingen ? Als iemand voor u staat met een pistool en die zegt: "beweeg niet of ik schiet u omver", dan beweegt u niet. Simpel. Als die persoon de deur uitstapt , en wegrijd, dan bedreigt hij u niet meer, en kunt u achter hem aan, zien waar hij zich gaat verstoppen, om hem eventueel later vast te grabbelen...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 00:30   #22
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ja wel, de man is erachter gegaan en heeft nog wat peren bij gekregen. Goed bezig zeker...
Dan heeft hij pech gehad, het slecht aan gepakt of beide. Mischien was het onverdraaglijk voor hem om niets te proberen...er zijn zulke mensen.
Oud 3 mei 2008, 00:33   #23
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door delcom Bekijk bericht
vind ik zeer geslaagd en misschien zelf enige vorm van waarheid

ik had enige jaren terug een inbraak op de grond van één van mijn magazijnen. rondom een afsluiting van +/- 2 m hoog en enkel toegankelijk via een goed vergrendelde poort.
nu had één van mijn werknemers wegens een verkeerd manouver tegen de paal van het hekken gereden waardoor de afsluiting op deze plaats was losgekomen van de paal. er ontstond hierdoor een opening van om en bij de twintig centimeter.
ik besteede er niet veel aandacht aan en ging dit wel herstellen als het eens paste, twintig centimeter was toch veel te klein om binnen te raken.
enkele dagen later, en voor de herstelling, werd ingebroken. men had de openening met geweld vergroot om binnen te raken. er werden enkele zaken gestolen en enkele voertuigen zwaar beschadigd. ik belde de politie en wenste klacht neer te leggen wegens 1, inbraak; 2, diefstal en 3, vernieling.
2 en 3 was geen probleem maar voor inbraak gelde de klacht niet aangezien er een kleine opening (die 20 cm) in de omheining was .
indien de daders zouden gepakt worden was het mijn woord tegen het hune dat het slechts 20 cm was.
in de wetgeving gaan ze er blijkbaar van uit dat als een (privé)grond niet volledig is omheind, iedereen het recht heeft er te komen ongeacht het feit als het over privé grond gaat of niet.
Idem als uw deur openstaat, of het raam van uw wagen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be