![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() a compact amp with a huge sound! ideaal voor beginners zoals ik (lol) ik heb hier ondertussen een dinosaurus genaamd jcm900 in de uitverkoop staan. totaal gepwnd door compactness. nu nog een nieuwe axe, bij voorkeur een washburn of een jackson of een ibanez om mijn strato te vervoegen. ik ben aan het sparen. er moet nog een boss gt8 bij misschien, maar da's voor later... en hoe zit het bij jullie, vintage n00bs? Laatst gewijzigd door Mitgard : 3 mei 2008 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik speel op Kramer en Gibson guitars, en dat allemaal door een JCM800.
Mijn explorer Gibson is een reissue van 1976, dat is het kortste dat ik bij vintage zit. Laatst gewijzigd door HAMC : 3 mei 2008 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Tegenwoordig enkel nog akoestisch getokkel; (Martin DX-1)
Heb mijn strat ff opgeborgen. Oh ja, vintage, ... ik bezit nog een Novanex - Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die er ook eentje heeft; misschien hier? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() o ja, de roland cube is anti-vintage natuurlijk.
net zoals washburn en boss-gt8. vintage, dat zijn negers die op hun versterker zitten terwijl ze blues spelen. en white kids met streepkesvesten en deukhoeden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Hah, nen draad om wat te stoefen.
De ultieme heavy metal klassieker, de Peavey 5150. ![]() Ik heb ook nog een oude Marshall JCM800 staan. ![]() Van gitaar, twee zo'n ESP 260 exemplaren, één grijs, ander zwart: ![]() Een BC Rich Een Dean V ![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Neenee, ik had die eerst. Hetfield is mij dan gaan na-apen.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() de flying V is gewoon foùt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Zeg, en Rudolf zijn broer? Waren die zijn Flying V's niet goed misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Panterra was Dean. Wel, Dimebag was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet hoeveel gitaren en versterkers is ook gekocht en verkocht heb in de zoektocht naar dat ene geluid, maar dat heb ik opgegeven.
Dat geluid, weet ik nu, is maar bijzaak en in het slechtste geval zelfs camouflage. Een goeie gitarist klinkt zelfs op rommel goed. Als je duur spul nodig hebt om goed te klinken koop je beter eerst nog wat boeken en cd's. Ma soit, duur spul in huis hebben staan is altijd leuk en -toegegeven- het klinkt meestal wel beter. Ik speel zelf momenteel op een Ibanez RG360 (eigenlijk niet echt een goeie gitaar maar voor die paar keer dat ik 'm vastpak...) over mijn Apple Powerbook waar Guitar Rig op draait. Als het wat harder moet sluit ik de Apple aan op een oude Marshall 50W.
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn jcm 900 is duur en daar speel ik niet meer op. fender strat usa is wel duur (naar mijn normen) maar die heb ik al tien jaar en mijn volgende gitaar zal niet zo duur zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Jij hebt ze duidelijk niet in '83 live gezien.
![]() |
![]() |