Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2008, 18:53   #101
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Als ze onderling wat domme, racistische praat willen verkopen, zonder dat een buitenstaander het hoort, snap ik niet waarom men ze er voor moet oppakken.

Misschien maar goed dat ze geen doorsnee mensen op hun feestjes toelaten, want ik denk dat ze zich dan nogal belachelijk gaan maken tegenover velen.

Ik denk dat ze het soort nazi's zijn, waarvoor de führer himself zich van schande zou omdraaien in zijn graf, want ik geloof nooit dat hij een losgeslagen, dronke meute als ideaal had van zijn übermensch.
Ik vrees dat het een tikkeltje meer is dan domme racistische praat.
Zou jij, mocht je geen blanke huid hebben, daar durven voorbij wandelen?
Zou dat veilig zijn?

Laatst gewijzigd door artisjok : 3 mei 2008 om 18:53.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 18:59   #102
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zou dat veilig zijn?
Vraagje: hoeveel kleurlingen vindt je eigenlijk in een landelijke, Vlaamse gemeente?

Als je die test echt wil doen, moet B&H eens een bijkomst houden in Antwerpen Noord of Oud Borgerhout. Indien dat zonder incidenten, uitgelokt door B&H leden wel te verstaan, kan verlopen, weten we meer.

En nee: zolang er echt geen passerende migranten worden gemolesteerd, ga ik niet speculeren.

P.S. moesten ze mij daar laten passeren, weet ik ook niet of ik wel veilig zou zijn, want ik weet niet in hoeverre in mijn lach zou kunnen inhouden bij het bijeen zien van zoveel domme haat bij elkaar.
Oud 3 mei 2008, 19:29   #103
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Honoré gepluimd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vraagje: hoeveel kleurlingen vindt je eigenlijk in een landelijke, Vlaamse gemeente?

Als je die test echt wil doen, moet B&H eens een bijkomst houden in Antwerpen Noord of Oud Borgerhout. Indien dat zonder incidenten, uitgelokt door B&H leden wel te verstaan, kan verlopen, weten we meer.

En nee: zolang er echt geen passerende migranten worden gemolesteerd, ga ik niet speculeren.
Is Mechelen ook goed ?
Daar was vorig jaar een bijeenkomst van B&H, en er was geweld...
Weliswaar veroorzaakt door een horde Noord-Afrikanen tegen enkele meisjes die van het concert kwamen.
Oud 3 mei 2008, 20:30   #104
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
Is Mechelen ook goed ?
Daar was vorig jaar een bijeenkomst van B&H, en er was geweld...
Weliswaar veroorzaakt door een horde Noord-Afrikanen tegen enkele meisjes die van het concert kwamen.
Ach ja, dat was ik vergeten. Vraagje: hoeveel allochtone rondhangpestjongeren hebben we en hoeveel B&Hers en wie veroorzaakt er de meeste sociale overlast voor de gewone burger die tot geen van beide groepen te rekenen valt?

Ook stel ik me de vraag wat actie en reactie is. Ik kan me best inbeelden dat slachtoffers van allochtoon geweld met veel frustraties zitten dankzij het beleid van onze pamperregering en dat deze jongeren nog makkelijker beïnvloedbaar zijn om zich bij mensen als B&H aan te sluiten.

Die meisjes die in Mechelen aangevallen zijn, hadden blijkbaar al minder fraaie gedachten over migranten en hebben deze nu meteen bevestigd gezien.
Oud 3 mei 2008, 21:00   #105
alex2018
Partijlid

alex2018's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach ja, dat was ik vergeten. Vraagje: hoeveel allochtone rondhangpestjongeren hebben we en hoeveel B&Hers en wie veroorzaakt er de meeste sociale overlast voor de gewone burger die tot geen van beide groepen te rekenen valt?
Ik moet met deze reactie akkoord gaan. Ik ben geen voorstander voor groeperingen als B&H, maar je hebt er nooit last mee. Allochtone rondhangjongere veroorzaken dan weer wekelijks overlast.
Oud 3 mei 2008, 21:37   #106
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zou dat veilig zijn?
Eigenlijk hadden ze die bijéénkomst in Molenbeek moeten vieren, dat had pas tof geweest. Daar in de gebuure van de Gare du Midi
Vermits jullie toch allemaal zo graag over schandaal spreekt, hé...Dan was eigenlijk iedereen tevreden geweest. ze hadden zich dan wel minder zat moeten zuipen, kwestie van in optimale form te zijn voor de strijd...
Want denk nu toch eindelijk eens na: als die mensen afspreken in zo een kalm , allochtonen-vrij gehucht op den boerenbuiten, dan is dat toch het bewijs dat die geen last willen ? En als die geen herrie zoeken, maar enkel een gezellig onderonsje wensen, dan is er toch geen vuiltje aan de lucht ? Iedereen denkt toch wat hij wil, en zolang ze daar niet op de openbare weg mee te koop lopen, zie ik niet in wat er mis aan is ? Want als d�*t verboden word, kunnen "ze" (=de staat) toch evengoed ook andere bijéénkomsten verbieden ? Van moslims, van communisten, van groenen, van katolieken, en ga zo maar verder...Is het d�*t wat jullie wensen ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 21:44   #107
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
het frans heeft daar een spreekwoord voor nl; "mieux vaut prévenir que guérir".
Pas dat spreekwoord dan maar toe op de allochtoonse jongeren-bendes, die heus wel wat meer schade aanrichten dan deze kleine groep, eigenlijk wel eenzame blanke jongeren...
Oud 3 mei 2008, 21:45   #108
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Blijkbaar zijn er die vinden dat blood&honour feestjes moeten kunnen. Met als argument van de vrije meningsuiting kan ik er wel in komen, tenminste voor zover die b&h mongolen niet effectief uitvoeren wat ze zingen. Maar mag ik dan, als consequentie, ook feestjes organiseren waarin we oproepen om alle veebeeërs te executeren? Ik wil er eventueel wel een onnozel melodieke voor schrijven om het 'studentikoos' te maken. En we bestellen een paar kratten bier, want dat is blijkbaar ook een verzachtende omstandigheid.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 21:47   #109
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alex2018 Bekijk bericht
Ik moet met deze reactie akkoord gaan. Ik ben geen voorstander voor groeperingen als B&H, maar je hebt er nooit last mee. Allochtone rondhangjongere veroorzaken dan weer wekelijks overlast.
Dus als mijn buurman wiet kweekt in zijn kelder en daar minderjarigen vasthoudt is dat geen probleem, want ik heb nooit last van mijn gebuur...
Als mijn andere buurman hier op de E40 bezopen 250 km/u rijd hebben wij daar evenmin last van, moet dus allemaal kunnen

Het ging bij de BH-meetings wel degelijk over strafbare feiten (lees openingspost eens opnieuw).

Los daarvan blijf bij mijn standpunt dat vervolging enkel zal lijden tot meer publiciteit voor deze white trash groupuscules.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 21:47   #110
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Pas dat spreekwoord dan maar toe op de allochtoonse jongeren-bendes, die heus wel wat meer schade aanrichten dan deze kleine groep, eigenlijk wel eenzame blanke jongeren...
wordt toegpast... En zo hoort het ook. Blank-zwart-geel-rood de wet is eender en gelijk voor iedereen. Deze groeperingen zijn gevaarlijk en moeten daarom zo veel mogelijk worden gestut net zoals allochtone groeperingen uiteraard maar dat spreekt voor zich...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 21:48   #111
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Blijkbaar zijn er die vinden dat blood&honour feestjes moeten kunnen. Met als argument van de vrije meningsuiting kan ik er wel in komen, tenminste voor zover die b&h mongolen niet effectief uitvoeren wat ze zingen. Maar mag ik dan, als consequentie, ook feestjes organiseren waarin we oproepen om alle veebeeërs te executeren? Ik wil er eventueel wel een onnozel melodieke voor schrijven om het 'studentikoos' te maken. En we bestellen een paar kratten bier, want dat is blijkbaar ook een verzachtende omstandigheid.
²

en mooi geschreven
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 3 mei 2008, 21:50   #112
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Los daarvan blijf bij mijn standpunt dat vervolging enkel zal lijden tot meer publiciteit voor deze white trash groupuscules.
tolereren dan maar? onder het motto "tis nog niks gebeurd"?
Citaat:
Oud 3 mei 2008, 21:51   #113
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Weet u zeker dat zulke feestjes niet bestaan, maar dat daar minder over gezeverd word ? Een cordon sanitaire hebben die feestneuzen ook al in het leven geroepen, hetgeen toch wel als een vorm van effektief agressieve aanval mag genoemd worden, of niet soms ?
Oud 3 mei 2008, 21:53   #114
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
tolereren dan maar? onder het motto "tis nog niks gebeurd"?
Uw gevangenissen en jeugdinstellingen zitten vol. Gewelddadige criminelen worden uit plaatsgebrek losgelaten. Wat wilt ge doen met die gasten? Preventief opsluiten?
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 21:56   #115
Boadicea

Standaard

Citaat:
Doe maar. Hier wordt zoveel opgeroepen om VBers te deporteren en ga zo verder. Mensen als Feremans mogen hier gerust openbaar hun gangen gaan.

Het bewijst enkel het niveau van sommigen.
Oud 3 mei 2008, 21:56   #116
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Uw gevangenissen en jeugdinstellingen zitten vol. Gewelddadige criminelen worden uit plaatsgebrek losgelaten. Wat wilt ge doen met die gasten? Preventief opsluiten?
Ze identifiëren en raken waar 't écht pijn doet: torenhoge boete. Daarna een paar grondige administratieve controles

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 mei 2008 om 21:59.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 21:56   #117
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Duizenden graven van jonge gesneuvelden (van beide kanten) uit WO2 onderhouden als gemeenschapsdienst, en hopen dat de oogjes opengaan.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 21:57   #118
largo_w

Standaard

Citaat:
opvoeden (nogmaals)!

In een gevangenis horen die niet thuis opgevolgd dienen die zeker wel te zijn! En beboeten he...
Citaat:
Oud 3 mei 2008, 21:58   #119
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
[/b] Weet u zeker dat zulke feestjes niet bestaan, maar dat daar minder over gezeverd word ? Een cordon sanitaire hebben die feestneuzen ook al in het leven geroepen, hetgeen toch wel als een vorm van effektief agressieve aanval mag genoemd worden, of niet soms ?
Ja, het cordon sanitaire roept op tot het doden van VB'ers. Natuurlijk.

High as a kite everybody....goofballs!
Chief Wiggum
Oud 3 mei 2008, 22:02   #120
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ze identifiëren en raken waar 't écht pijn doet: torenhoge boete. Daarna een paar grondige administratieve controles
Maar wat is de misdaad die beboet wordt? Toch niet het zingen van onnozele liedjes onder invloed?
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be