![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou jij, mocht je geen blanke huid hebben, daar durven voorbij wandelen? Zou dat veilig zijn? Laatst gewijzigd door artisjok : 3 mei 2008 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je die test echt wil doen, moet B&H eens een bijkomst houden in Antwerpen Noord of Oud Borgerhout. Indien dat zonder incidenten, uitgelokt door B&H leden wel te verstaan, kan verlopen, weten we meer. En nee: zolang er echt geen passerende migranten worden gemolesteerd, ga ik niet speculeren. P.S. moesten ze mij daar laten passeren, weet ik ook niet of ik wel veilig zou zijn, want ik weet niet in hoeverre in mijn lach zou kunnen inhouden bij het bijeen zien van zoveel domme haat bij elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Daar was vorig jaar een bijeenkomst van B&H, en er was geweld... Weliswaar veroorzaakt door een horde Noord-Afrikanen tegen enkele meisjes die van het concert kwamen.
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Ook stel ik me de vraag wat actie en reactie is. Ik kan me best inbeelden dat slachtoffers van allochtoon geweld met veel frustraties zitten dankzij het beleid van onze pamperregering en dat deze jongeren nog makkelijker beïnvloedbaar zijn om zich bij mensen als B&H aan te sluiten. Die meisjes die in Mechelen aangevallen zijn, hadden blijkbaar al minder fraaie gedachten over migranten en hebben deze nu meteen bevestigd gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Partijlid
|
![]() Ik moet met deze reactie akkoord gaan. Ik ben geen voorstander voor groeperingen als B&H, maar je hebt er nooit last mee. Allochtone rondhangjongere veroorzaken dan weer wekelijks overlast.
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vermits jullie toch allemaal zo graag over schandaal spreekt, hé...Dan was eigenlijk iedereen tevreden geweest. ze hadden zich dan wel minder zat moeten zuipen, kwestie van in optimale form te zijn voor de strijd... Want denk nu toch eindelijk eens na: als die mensen afspreken in zo een kalm , allochtonen-vrij gehucht op den boerenbuiten, dan is dat toch het bewijs dat die geen last willen ? En als die geen herrie zoeken, maar enkel een gezellig onderonsje wensen, dan is er toch geen vuiltje aan de lucht ? Iedereen denkt toch wat hij wil, en zolang ze daar niet op de openbare weg mee te koop lopen, zie ik niet in wat er mis aan is ? Want als d�*t verboden word, kunnen "ze" (=de staat) toch evengoed ook andere bijéénkomsten verbieden ? Van moslims, van communisten, van groenen, van katolieken, en ga zo maar verder...Is het d�*t wat jullie wensen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar zijn er die vinden dat blood&honour feestjes moeten kunnen. Met als argument van de vrije meningsuiting kan ik er wel in komen, tenminste voor zover die b&h mongolen niet effectief uitvoeren wat ze zingen. Maar mag ik dan, als consequentie, ook feestjes organiseren waarin we oproepen om alle veebeeërs te executeren? Ik wil er eventueel wel een onnozel melodieke voor schrijven om het 'studentikoos' te maken. En we bestellen een paar kratten bier, want dat is blijkbaar ook een verzachtende omstandigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als mijn andere buurman hier op de E40 bezopen 250 km/u rijd hebben wij daar evenmin last van, moet dus allemaal kunnen Het ging bij de BH-meetings wel degelijk over strafbare feiten (lees openingspost eens opnieuw). Los daarvan blijf bij mijn standpunt dat vervolging enkel zal lijden tot meer publiciteit voor deze white trash groupuscules. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() wordt toegpast... En zo hoort het ook. Blank-zwart-geel-rood de wet is eender en gelijk voor iedereen. Deze groeperingen zijn gevaarlijk en moeten daarom zo veel mogelijk worden gestut net zoals allochtone groeperingen uiteraard maar dat spreekt voor zich...
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
|
![]() Citaat:
en mooi geschreven
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() tolereren dan maar? onder het motto "tis nog niks gebeurd"?
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Het bewijst enkel het niveau van sommigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 mei 2008 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Duizenden graven van jonge gesneuvelden (van beide kanten) uit WO2 onderhouden als gemeenschapsdienst, en hopen dat de oogjes opengaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
|
![]() Citaat:
In een gevangenis horen die niet thuis opgevolgd dienen die zeker wel te zijn! En beboeten he...
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
High as a kite everybody....goofballs! Chief Wiggum |
|
![]() |
![]() |
![]() |