![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik had vroeger een gemakkelijke plug in voor firefox waardoor er geen bewegende dingen op je scherm tevoorschijn kwamen maar ik vind hem niet meer (paar jaar geen pc meer gehad). Het is voor de laatste nieuwe firefox om al dat ambetante gezwaai met vlaggen en rondlopende insecten enz tegen te gaan. Kan er me iemand verder helpen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ok ik heb het gevonden zonder plug in en ook voor andere browsers moesten er nog gegadigden zijn :
http://www.wikihow.com/Stop-Animated...s-in-a-Browser geen dank ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ah zalig, windstil in Magnificat haar onderschrift.
hahahahahahahaha mij ni zot krijge ze godverdomme |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Bedankt voor de tip. Nu kan ik die ook van mij negeerlijst halen.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |