![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Hey, ik klaag niet. Alle tien dagen een pakje cigaretten verdienen, er zijn er die het slechter hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik vind toch dat er vanalles mankeert in de belgische gevangenissen. In het huis van arrest moeten ze de hele dag in de cel zitten bvb, op twee halfuurtjes wandel na. In Italië staan de celdeuren heel de dag open, die gaan enkel s'avonds toe, en tijdens etenstijd...Veel menselijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() dat zijn toch openbare gebouwen ... dat is zeker en vast niet in overeenstemming met bestaande wetten. pintje voor den eerste niet rokende bajesklant die daar een klacht tegen neerlegt ! of een schadeclaim voor ne gevangene met longkanker ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Oh, dat Italiaanse systeem wordt hier ook gebruikt, voor de langgestraften dan zoals in Leuven. Daar gaan smorgens de cellen open en savonds dicht. Het zijn de mensen die niet veroordeeld zijn die het strengste regime genieten, die zitten 23 uur per dag in hun cel gesloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'op autistische wijze' allez vooruit 'autisme' als modewoord inhoudsloze pipo ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
De chef die de deur komt open doen mag dat niet want het is inderdaad voor hem de werkvloer. Als men roken moest verbieden in de gevangenis vallen er in de eerste week 50 doden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die hebben geen 'eigen woning' neem ik aan ![]() uwen uitleg is schoon hoor, maar er ligt hier een grote weg open om de staat ferm den duvel aan te doen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Als er binnen een jaar of dertig geld voor is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Als ik in 98 in Antwerpen op halve vrijheid zat en ik kwam vrijdagsavond binnen na men werk dan betaalde ik de boekenwinkel geld om zaterdag een krant te laten afgeven. Als de razende chef dan die krant kwam brengen zei ik, bedankt dienstbode. Hahah, er waren er daarbij die bijna een hartattack kregen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |