![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#3441 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alléén spijtig dat niemand in staat is uit te legen waarom de evolutietheorie "gebakken lucht" is.
De ontdekkingen van de laatste eeuw in de celbiologie, de embryologie (fascinerend onderwerp En wat staat er daar tegenover? Het inroepen van boeken zoals "Forbidden Archaeology", zonder echter concreet te kunnen maken wat daarin de evolutietheorie zo duidelijk ontkracht. De tegenstand tegen de evolutietheorie is inderdaad gebakken lucht en dogmatisme. En wellicht ook angst voor de realiteit.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 mei 2008 om 12:35. |
|
|
|
|
|
#3442 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 5 mei 2008 om 12:44. |
||
|
|
|
|
|
#3443 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ten eerste heb je daar duidelijk de capaciteiten immers niet voor. Ten tweede zou je dan kunnen antwoorden op vragen van critici, wat je consequent NIET doet. Bijgevolg : U hebt helemaal nougabollen, zero, noppes, zilch onderzocht. Sterker nog : U weet geeneens wat 'onderzoek' eigenlijk is. Copy/pasten van conspiracy websites is GEEN onderzoek. Laatst gewijzigd door parcifal : 5 mei 2008 om 12:47. |
|
|
|
|
|
|
#3444 | |||||||||||||||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Studies hebben reeds aangetoont dat er meer genetische variatie én genetisch materiaal is geöbserveerd in organismes. Citaat:
Laten we dit nu een stap verder nemen, en stellen dat de genetische code voor haarkleur door een mutatie verdubbeld wordt, dit op zichzelf is een mutatie die op zichzelf bijster weinig doet, en kan voor generaties lang sluimeren in een soort, tot deze kopie door een andere mutatie gewijzigd wordt, dit kan dan bv zorgen dat de vacht van een dier meerkleurig wordt. (Dit is een voorbeeld, en louter bedoelt ter illustratie van een principe, het is goed mogelijk dat dit een onwerkbaar voorbeeld is). Nu, meerkleurige vacht kan bijdragen aan de camouflage eigenschappen van een dier, en dus de overlevingskansen verbeteren, en dus wordt deze eigenschap verder doorgegeven aan de nakomelingen. Mutaties kunnen ook andere oorzaken hebben, wist je bv dat onze genen codes bevatten van oude virussen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[quote]We moeten ons steeds inbeelden dat deze kleine veranderen zich over miljoenen jaren vertalen in grote veranderingen maar dat is dus nog nooit geobserveerd en kan dus nooit wetenschappelijk zijn. Als je dat wil geloven is dat uw zaak, maar dat is niet wetenschappelijk en dus ook geen feit.[/quote] Als jij niet kan snappen hoe diersoorten over duizenden generaties kunnen veranderen, dan is dit eerder een tekortkoming van jou, niet van de wetenschap, de wetenschap voorziet reeds bergen van bewijzen die aanduiden dat dit effectief gebeurd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#3445 |
|
Partijlid
|
Je gaat er precies van uit dat het milieu waarin een groep of populatie organismen vertoeft, nooit verandert?
Laatst gewijzigd door The_fat_bloke : 5 mei 2008 om 17:53. |
|
|
|
|
|
#3446 | ||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Dit mes is scherp aan beide kanten mijn beste. Citaat:
Welk van de twee is't? Citaat:
Ik zal veronderstellen dat je doelt op de speciale relativiteitstheorie van Einstein. Waar het in basis in deze theorie op neerkomt is dat er in realiteit géén absoluut referentiepunt is voor beweging, alles is constant in motie. Zelfs als jij stil zit aan de PC, ben je in motie, je roteert bv mee met de Aarde. Vanuit uw standpunt (referentiepunt) lijk jij stil te staan, maar vanuit het standpunt van astronaut in het ISS ben jij in beweging (en vice versa). Aangezien alles in realiteit beweegt (zowel in de 3 dimensies als in tijd aka de 4de dimensie) is alle beweging relatief van alle andere punten. Als ik en jij beide op de autostrade rijden, en jij rijdt bv 110, en ik 120, dan lijkt het vanuit uw standpunt of ik 10 km per uur rij. Mijn snelheid is dus 110KM (dezelfde snelheid als jij) + de snelheid die jij observeert relatief uw eigen referentiepunt (10km/uur), dit is correct, behalve voor licht, de snelheid van licht is constant in alle referentiepunten. Ook al verplaats jij je aan een snelheid die 1% lager is dan de snelheid van het licht, toch zal je steeds licht aan dezelfde snelheid meten. Dit is de speciale relativiteitstheorie op de meest simpele manier uitgedrukt, en ik heb hier geen rekening gehouden met bv de Lorentz transformaties, om het te beperken tot (wat ik als) de kern (beschouw). Citaat:
Nu mijn beste, ga je nu eindelijk eens iets van waarde zeggen? Of kan ons genie zich niet uitdrukken met woorden?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||||
|
|
|
|
|
#3447 | ||
|
|
Citaat:
Het is niet omdat men niet zomaar effe in een lab een oog kan doen evolueren dat het onmogelijk is dat zoiets plaats vond, in tegendeel, observaties, de duizend & een verschillende types ogen in alle vormen en gradaties die men kan vaststellen over verschillende organismes wijst erop dat zoiets zelfs vaker gebeurd dan je beseft. Een extreem simpel voorbeeld, onze huid is in staat warmteverschillen te voelen die door zonlicht veroorzaakt worden, ook al is dit geen fotogevoeligheid, het is een indirecte indicatie van licht. Als het beter opmerken van licht een overlevingsvoordeel dient, dan zal een organisme in die richting evolueren, vroeg of laat zal dit organisme, over god weet hoeveel generaties fotogevoeligheid ontwikkelen, en deze evolutie zet zich steeds verder voort. Omgekeerd hebben we ook organismes waar de ogen niet zo ver geëvolueerd zijn, en waar het organisme op bass van echo's navigeert, omdat dit voor het organisme meer doeltreffend was dan fotogevoeligheid.
|
||
|
|
|
|
|
#3448 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neem enkele zoutwater vissen & werp die in zoet water == dode vissen. Je kan dit vrij eenvoudig zelf testen (al zou ik het een 'zonde' vinden voor die visjes)
|
||||
|
|
|
|
|
#3449 | |
|
|
Lees mijn post waarop Heftruck reageerde, de zin is simpel genoeg.
|
|
|
|
|
|
|
#3450 | |
|
|
Citaat:
man, en wij moeten u ernstig nemen? Mijnheer "Pindar" zal op Politics.be even die domme wetenschappers op hun plaats zetten hé. |
|
|
|
|
|
|
#3451 | |
|
|
Hier wil ik gerust wat meer over horen, links?
|
|
|
|
|
|
|
#3452 | ||
|
|
Citaat:
We zullen ons Orakel op zijn woord moeten geloven vrees ik, want het uitleggen, dat kan'm niet
|
||
|
|
|
|
|
#3453 | |||||
|
|
Citaat:
En, ook al had de kip een directe afstammeling van een T-Rex geweest, op zichzelf zou dat zelfs niet onmogelijk zijn, vrij extreem misschien wel, maar onmogelijk? Ik zou bijgod niet weten waarom zoiets niet zou kunnen, mits de juiste omstandigheden over millenia. Citaat:
Citaat:
In tegenstelling tot religie, blijft wetenschap zoeken achter antwoorden op vragen. Citaat:
Ik denk wel dat meerdere mensen zich daarin kunnen vinden, en zij die het niet eens zijn kunnen altijd reageren
|
|||||
|
|
|
|
|
#3454 | |
|
|
Uitzoeken wat je 's morgens op uw boterham gaat smeren is geen wetenschappelijk onderzoek.
|
|
|
|
|
|
|
#3455 | ||
|
|
Citaat:
Komaan Pindar, toon eens dat je een discussie kunt voeren.
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 5 mei 2008 om 19:52. |
||
|
|
|
|
|
#3456 | ||
|
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3457 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#3458 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Da's niet mijn schuld. Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#3459 | ||
|
|
Citaat:
Er zijn hier blijkbaar verscheidene lege schillen, en het lijkt erop dat jij net bewezen hebt er een van te zijn. Jammer, maar ja, het is mijn eigen schuld, ik hoopte toch nog ergens een glimmer van argumentatie, logica, inzicht of rationeel verstand te zien, en dat was niet realistisch.
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 5 mei 2008 om 20:24. |
||
|
|
|
|
|
#3460 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik verwijs je anders naar de NWO thread, daar staat heeeel veel info. Verdiep je er toch eens in zou ik zeggen. En nogmaaaaaaaaaaaaaaals, het gaat er niet om een argument te vormen hoor. En ik ga geen 200 postings neerzetten die al staan bij de NWO. Verder heb ik zaken genoemd die jij zonder er een mm in te verdiepen in een knee jerk reflex afdoet. Dus begin vooral jij niet over logica, inzicht etc etc. Ik kan je je eigen schrijfsels zo aanwijzen waarin je dat doet, maar dat heeft waarschijnlijk niet eens zin als ik je zo bezig zie. Je zit echt muurdicht en je ziet het niet. En daarmee bedoel ik niet dat je me gelijk moet geven, zoals je het wel meer draait, maar er eens in te duiken, maar ik zie steeds dat je dat niet durft. Ik en anderen dragen van alles wat anders is aan en het enige wat jij doet is het 'editen' zodat het in je wereldbeeld past. Pin d" Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 mei 2008 om 21:11. |
|
|
|
|