![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oei, de gedachtenpolitie is er dus al. Ik zal mijn seconden in vrijheid al maar aftellen, want gewoon het bedenken van een gemeen soort molotov cocktail in combinatie met een moskee kan me al in de cel doen belanden.
![]() |
![]() |
#342 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Banneling
|
![]() een ongeneeslijke ziekte, dat kan zijn zot worden. In dat geval is het geen rechter, maar een psychiater dat u nodig hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 mei 2008 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() Wat bedoelt u met "eigen wildemannen" ? Natuurlijk hebben we die, dus voor te beginnen moeten we dat niet meer invoeren. En die van ons hebben voorvaders en familie dewelke bijgedragen hebben tot de opbouw van het land. Dusdoende, als zo een wildeman in de gevangenis moet, is zijn verblijf in feite al op voorhand betaald. Wat men van het import-geboefte niet zeggen kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Gouverneur
|
![]() Tjah de AIVD is overal
![]()
![]() |
#350 |
Gouverneur
|
![]() blablabla moet ik ook een vrijheidsbeeld voor u regelen?
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een nieuw set twin towers, ik moet plan B nog eens proberen, de truk zonder de zelfmoordidioten.
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Gouverneur
|
![]() Alé Bank du Maroc
Bank sahbi ![]()
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, ik heb ook niet gezegd dat ik dit allemaal normaal vind. Ik vind dat je dan best de gaten in het systeem aanvalt in plaats van wie er gebruik van maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als niet-moslim een eigendom in Marokko verwerven? Probeer het eens!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Genoeg info hierover. Laatst gewijzigd door goodwill : 7 mei 2008 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier verwelkomen Mathilde, Antoine en Ambre je: (klinken niet echt Marokkaans als je't mij vraagt)) http://www.riad-aguerzame.com/ Logeren bij Vlamingen in Marokko: http://www.viw-costablanca.com/boek11.shtml Googel even op 'vastgoed in Marokko' en je krijgt een ruime keuze aan koopwoningen aangeboden. Heb nergens gelezen dat je eerst moet bekeren om te kunnen kopen, wel dat Marokko grote projecten op stapel zet om het toerisme uit te breiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar kom als men werkelijk als autochtone "één-nationaliteits"belg een eigendom in Marokko kan bezitten zonder dat de belgische fiscus daar ooit achterkomt, dan zal ht wel zo zijn zeker hé. Kunnen je nazaten het dan ook erven volgens het principe "ieder evenveel"??? want daar had die mevrouw dus blijkbaar een probleem mee als "echtgenote" zo te zien. (ik zou je graag de link geven, ik heb er op kifkif een hele draad over opgezet, maar tja... nadat kifkif dus door het CGKR wegens negationisme op de vingers werd getikt, hebben ze hun forum verwijderd).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |