![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Was het Verhofstadt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De insinuatie van Gargamel is inderdaad ongepast. Er blijkt nergens dat die man gedronken had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ooit ergens op mijn communiezieltje beloofd dat ik geen mensen dood wens, maar ergens doet die gedachte me wel dromen van een betere wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weet je nog toe ik hier vertelde van die flik op de motorfiets die dacht dat hij mijn voorrang mocht afpakken, dat sloeg wat tegen. ![]() En de mensen hier maar roepen dat het schandalig was dat ik dacht dat de regels ook voor flikken waren. Een trauma zei iemand. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
dat had negen jaar geleden moeten gebeuren
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duveltje, uit welke bron weet jij dat die fietser gedronken had?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ongepast,ongepast....
Die venten hebben voor 80% garantie 8 Leffe's in de koker,bij iedere halte is het zo. Als we ze zien toekomen,gaan de stoppen van de flessen al los.Zeker weten. Er zijn er idd tussen die braaf een cola drinken,waterke of fruitsap,maar de rest...homaar,de vloeibare beef nietwaar. En dan gaan ze op hun bakkes.Goed zo,en spijtig voor de anderen die ze op de weg duwden wegens hun gedrum. Laatst gewijzigd door Gargamel : 11 mei 2008 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Die dacht als flik dat hij mijn voorrang mocht afpakken. Nadat hij over mijn kapoot vloog met zijn smikkel tegen de straatstenen begreep hij voorrang van rechts iets beter hoop ik, want zo'n mensen zijn een gevaar op de baan.
Die was razend man! ![]() Met schuim op zijn mond riep hij dat ik lang in het gevang zou zitten. Hoe harder die riep hoe harder ik lachtte hij kwader die werd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() U bent zich aan het amuseren wat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() En ik praat zeker niet over de kids en of gezin dat zich met een "normale" fiets op de weg begeeft,wel over die losgeslagen zotten in bendes,met hun coureursjasjes aan,en aan het huilen,van de weg vrij te maken.Zo een 50 meter op afstand,want de Heren komen eraan.
Die vergeten zelfs dat rode "fietspaadjes" een toelating zijn van rijden,maar géén voorrang. Op de koop toe,moet je alle deuren openzetten van je café,want ze stinken uren in de wind. Nemen alle plaatsen in,de anderen moeten plaats maken,want de Ronde is toegekomen. Dat rijd stoer met de grote spieren voor je karreke,vinger opstekende...Opeens rijd er zo eentje in je wagen,en verliest alle spieren...Dan word ie, o wonder,een zwakke weggebruiker,met alle gevolgen voor de te beklagen autobestuurder. Laatst gewijzigd door Gargamel : 11 mei 2008 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zitten nochtans ook wel fijne mensen bij hoor. Na inbraak in ons huis, die flik: "madammeke, volgende keer ne zware staaf naast uw bed zetten. Klopt ze maar dood. Gooit ze maar op straat en we zullen ze wel vinden." Hilarisch was dat! Dan ne maat van mij. In zijn buurt was een kattendoder actief. Die kattendoder is door iemand betrapt en met een tweeloop de beide knietjes kapot geschoten. De flikken gingen heel de wijk af, "dag meneer, gij hebt niks gezien zeker? mja, een borrelke kan er wel af", "dag madam, gij hebt niks gehoord zeker?" Zalig... Ik vraag me af of die kattendoder nu nog in het ziekenhuis dan wel het gevang zit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 11 mei 2008 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |