![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Precies wat Hitler tegen de joden zei.
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...aanderen.dhtml
Als ik de reacties zie krijg ik de indruk dat het voornamelijk Vlamingen zijn die een hereniging graag zien zitten. Maar volgens opiniepeilingen lijkt juist het omgekeerde waar. Ik denk dus dat politiek geïnteresseerde Vlamingen sneller kiezen voor samengaan, terwijl de gewone Vlaming liever alles houdt zoals het is. |
|
|
|
|
|
#323 |
|
|
Zeeuws-Vlaanderen is helemaal leeg aan het lopen, een serieus teken aan de wand.
Missch wordt dit gebiedje verwaarloosd door de overheid. België zal daar meer energie in pompen, en zorgen dat alles daar dynamischer aan te gaat. De bevolking zal snel terug stijgen.
|
|
|
#324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ken dat land blijkbaar beter dan jijzelf.
|
|
|
|
#325 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu ik dit standpunt van Wilders ken overweeg ik trouwens misschien op hem te gaan stemmen. De man zit tjopvol goede ideeën en is niet bang om ze tentoon te spreiden.
Nu nog afwachten wat voor standpunt de andere partijen innemen op dit punt. |
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben en blijf een persoon die de Heel-Nederlandse gedachte blijft aanhouden. Vlaanderen en Nederland tezamen in een confederatie. Dat in jouw hoofd de "hollanderhaat" nog speelt zoals belgique dat in je breintje heeft gepland als onderdeel van het project waarin belgique compleet moest verfransen, dat beschouw ik als een zwakheid van je. Maar goed... jij hebt dat niet onder controle he... je hebt de 'ollander haat binnen gekregen via de media en zo. Ik moet gewoonweg toegeven dat in Nederland het debat over het samengaan met Vlaanderen zeer diep en goed wordt gevoerd. Maar jij gaat waarschijnleik weer wat tieren vanaf je bureaustoeltje. |
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Vooruit dan, omdat jij het bent Zeeuws-Vlaanderen is en blijft een perifere regio die idd hard aan het vergrijzen is. Verwisseling van staatsverband zal daar geen verandering in brengen.
|
|
|
|
#329 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie dat je naar het annexionisme bent overgestapt Everytime? Zeer verstandige keuze voor een Franstalige. Ook dit is het herstel van een historische fout. De Belgische revolutie was oorspronkelijk ook een aanhechtingspoging aan Frankrijk.
|
|
|
|
|
|
#330 | |
|
|
Citaat:
2/ Wat voor ellende? Bij België? Die meer welvarend en toleranter is dan Nederland? 3/ Ga je nu al dreigen ook?
|
|
|
|
#331 |
|
Minister-President
|
die keeskopollanderkes toch...
De meeste vlamingen moeten jullie gewoon niet (en jazeker is de uitzondering die de regel bevestigt) . en nu het Vlaams nationalisme eindelijk meer en meer doorbreekt is het laatste wat we willen de waalse overheersing en controle over het meer autonoom voelend en strevend Vlaanderen vervangen door een andere, en al zeker niet door de ollandse wilders was altijd al een clown. Maar nu is het wel heel erg gesteld.
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 12 mei 2008 om 17:14. |
|
|
|
|
|
#332 |
|
Parlementslid
|
Alsof België zich wat interesseert voor dat stukje land. Als het eenmaal ge-annexeerd is keren ze zich weer allemaal om en richten hun aandacht gewoon weer op Brussel en Antwerpen.
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#335 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ikke? maar nee joh! ik ben zelf halve kaaskop - allez, kwart - allez, ik heb voorouders die heen en weer hobbelden, beetje zoals de marokkanen hier, alleen moesten ze telkens kiezen: ik ben belg, oops, ik word hollander, bah, ik word belg, neeje toch nederlander, pff ik ben belg... zoiets.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 mei 2008 om 17:19. |
|
|
|
|
|
#336 |
|
Parlementslid
|
Wat zei je nou? Leterme was altijd al een clown? Altijd al geweest....
Of Verhofstadt...dat is pas een voortvarend Vlaams leider van weleer. Een referendum of Vlamingen Nederlanders wel of niet mogen, dat zou ermoeten komen en als ze dan in meerderheid zeggen dat ze Nederlanders niet mogen, dan vind ik dat ze ook zo stoer moeten zijn om iedere vorm van handel en samenwerking op te zeggen. Oh sorry, dan is Vlaanderen binnen 3 dagen morsdood. Dan blijft er niets over van de economie van ons Calimero. Eigenlijk lijken jullie wel op Griekenland, mot met al je buurlanden...dat is echt een mooi uitgangspunt voor een welvarende West-europese democratie. Walen moet je niet, Fransen moet je niet en Nederlanders moet je ook niet. Nou, dan blijft er niet veel over hee. |
|
|
|
|
|
#337 |
|
Banneling
|
Tjopvol? Eerder een mager beestje, dat brein van Wilders. Volledig in de lijn van zijn fitna-pamflet. Niet veel om het lijf. Als zweeppartij heeft de PVV wel een functie, maar daarmee is alles gezegd. Een positief punt toch. Hij wil niet in zee met het VB. Toch nog een greintje verstand.
Laatst gewijzigd door system : 12 mei 2008 om 17:19. |
|
|
|
|
|
#338 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en toch vinden de Hollanders ons wèl leuk hé! Dat valt tegen zeker Mr. provinciaaltje?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#340 |
|
Parlementslid
|
Het Fitna-pamflet heeft wel gezorgd dat er weer over een bepaalde problematiek mag worden gepraat. Met dit kabinet van CDA-CU-PvdA wordt alles weer keurig aan de kant geveegd en moeten we weer gewoon doen alsof bepaalde wijken van grote Nederlandse steden een probleem kennen met grote groepen minderheden die zich niet aan willen passen. Ik denk dat de gemiddelde inwoner van een land als de Verenigde Arabische Emiraten zich zou schamen voor het gedrag van een deel van de islamitische medemens. Het is het feit dat er niets aan een kleine groep onruststokers wordt gedaan dat de gehele groep er negatief door belicht wordt.
|
|
|
|