![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moeten wij u nu feliciteren of zo ? Arm meiske, ik beklaag u... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de jongedames die U wilt aanhalen, zie ik zelden alleen rondwandelen in recreatiegebieden, en al helemaal niet in badpak. (ben ademloos aan het wachten op de eerste Boerkinni) Wat ik in Hofstade plage wel veel zie, zijn wandelende tenten met een kroost die gewoon rondrend als halve wilden of zoals het mooi verwoord werd,groepjes testosteronboys. Maar geen mogelijkheid om als "groep VBjongeren" GSM's te pikken en bij de brave allahtoontjes te leggen zonder opgemerkt te worden.
![]() |
![]() |
#23 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Over Islamkritiek gesproken, Wafa Sultan vind ik zo slecht nog niet: http://youtube.com/watch?v=up3yuQDAWKQ In't Arabisch is ze wel veel cooler dan int Engels. Laatst gewijzigd door morgen : 13 mei 2008 om 12:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() Maak u geen zorden, ik weet wat ik doe.
Laatst gewijzigd door morgen : 13 mei 2008 om 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() Uiteraard is die andere agressie erger. Ik bedoel gewoon dat we die dingen misschien op een beschaafde manier zouden kunnen afkeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat proberen we al 15 jaar. Maar lief zijn helpt blijkbaar niet. Betuttelen ook niet.
Wat rest ons?
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, moslims mogen volgens hun koran copuleren met "wat hun rechterhand bezit": oorlogsbuit, slavinnen die ze gevangen hebben. Ik weet niet of je dit dan zoveel gezelliger vindt? Staat gewoon in hun heilig boekje hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() Kritiek geven en kritiek blijven geven, maar op een beschaafde manier ipv in 'jullie zijn een stelletje geitenneukers'-stijl. Of gewoon kritische vragen stellen aan de mensen waarmee je 'problemen' hebt, zodat ze zelf tot bepaalde conclusies kunnen komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door morgen : 13 mei 2008 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het probleem zit 'm in de kleine groep driftkikkers die de Koran letterlijk nemen zoals enkele verse import Imans het in hun kop stampen. Die kleine groep sleept anderen mee , of zet ze zo onder sociale druk dat ze op zijn minst niks meer doen of zeggen. De redenatie is simpel. Als we het hard genoeg verzieken voor iedereen winnen we. Of onze jongens worden slachtoffers van een repressiebeleid, en kunnen we internationaal verontwaardigd wezen. Of die decandente ongelovigen blijven toegeven, en uiteindelijk winnen we dan ook. Maar blijven zeggen "dat mag niet" en een vingertje opsteken werkt niet bij mensen die zeker weten dat het wel mag. Althans, het mag van hun "god".
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, dat mag HIER niet, iemand verminken als legale straf. Willen we eens winkeldiefje spelen in Nigeria, Somalië, Afghanistan, Iran, Indonesië of een willekeurig ander Sharia/Korangebied? Op voorwaarde dat je al alleen op straat mag. Of gaan we in bende werken?
![]() |
![]() |
#32 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
(Natuurlijk kun je dat wel als kritiek op de islam in het algemeen of tegen de moslims die die vers toepassen gebruiken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "slechte jongeren" die alcohol en drugs gebruiken, gaan gewoon na hun dood naar de hel. Tenzij ze zich opofferen voor de goeie zaak.Dus waarom ze niet gebruiken? Trouwens, die jongeren kunnen zelfs een excuus inroepen. Taqiyya, het huichelen in Dar El Harb om zo de ongelovigen zand in de ogen te strooien. En was Allah niet de barmhartige, de vergevingsgezinde? In alle geval, zolang ze de Islam in pure vorm blijven gebruiken als reden voor baldadigheden en criminele feiten, zouden we er hier eerder harder tegen op moeten treden. Het overtreden van de wetten en/of sociale geplogenheden mag gewoon niet. Dat moeten we niet onder de mat vegen, en mea cumpa eraan plakken. De Islam kan wel een reden zijn voor zulke zaken, maar zeer zeker geen excuus. Kom AUB niet af met het kansarm zijn. Ik hoor toch niet al te veel Chinezen, Italianen(die het corrupte België wel kunnen smaken) Portugezen, Spanjaarden autochtonen etc etc die kaart trekken als het op criminaliteit aankomt.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb slecht nieuws jongedame. Een echte moslim gebruikt de volledige Koran. Niet dat ze dan niet meer mogen stelen, roven, moorden, liegen en bedriegen. Zolang de andere partij maar geen moslim is. Eneuh, als je vriendje sex wil voor het huwelijk is ie verkeerd bezig.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 mei 2008 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() en in elke groep zit er minstens 1ne die getraind is door de talibandietjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik vond kansarmoede ook altijd onzin, maar zie de laatste tijd tot mijn verbazing dat zelfs echt heel verstandige mensen uit 'kansarme gezinnen' toch niet 'hogerop' geraken. Laatst gewijzigd door morgen : 13 mei 2008 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tuurlijk niet, maar waarom moeten de slechten uit die "groep" het dan niet verantwoorden? Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mijn Wafa Sultan filmpje was bovendien ook niet helemaal PC. Laatst gewijzigd door morgen : 13 mei 2008 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |