![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Nadenken ... het is velen niet gegevn, he circe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je je zakje niet terugkrijgt dan moet je het terugeisen want het is van jou en als ze niet willen luisteren: de politie bellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit maakt mij kwaad, maar ja de daders zijn al gevlogen anders zou ik al duidelijk gemaakt hebben wat ik ervan vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze noemen het zelfs 'verrijking'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom was het geen prime-time nieuws ? Ik heb er niets can op TV gezien. Wat si dat allemaal met dat POCO-gedoe ? Ik zeg ook niet constant ZWWID (zwart wit denken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Diversiteit moet maar wel met 70 flikken en een waterkanon aan de ingang van het park om de multiculturele samenleving "leefbaar" te houden voor de autochtoon. Zouden ze zo stilaan doorhebben waarom geen kat nog op hen stemt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
gedraag je niet zo als een ZWWID. Om terug te komen op die 70 agenten en waterkannonen: heb het juist ook gelezen in de krant. Ik vind het overdreven en een zo drasitische maatregel wijst meer op paniekvoetbal. Men moet leren uit het verleden en altijd een redelijke kordate bewaking voorzien, die optreedt als het moet optreden, zonder te overdrijven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot vorig jaar gingen de bezoekjes van de verrijkers gepaard met ware plunder- en vandalismetochten tussen het treinsstation in deelgemeente Lot en het recreatiedomein in deelgemeente Huizingen. En dan zwijg ik nog over de gewelddaden die ze pleegden tegen voorbijgangers of die nu te voet, per fiets of per auto waren. De lokale winkels moesten hun rolluiken neerlaten wanneer de verrijkende hyena's in bendes door de straten trokken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Was is dat met het je zo afzetten tegen 'verrijkers' ? Heb ze je tasje meegenomen ? of nagefloten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet goed genoeg dat dat krapuul veel overlast/criminaliteit veroorzaakt in recreatiedomeinen, waarom zit jij dus dat gespuis dan nog te verdedigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verwonderlijk dat hij nog niet met verhaaltje van kansarm-zijn afkwam. Zou hij doorhebben dat dat niet meer aanslaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb altijd gepleit voor een hard optreden en zal dat blijven doen. Zonder onderscheid: ook als jij iets verkeerd doet moet je gesanctioneerd worden. Maar dit mag niet betekenen dat men iedereen op een hoop gooit, 'de goeien en de slechten'. Dat is ZWWID Laatst gewijzigd door goodwill : 14 mei 2008 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is het pleiten voor nuancering naïef ? Laatst gewijzigd door goodwill : 14 mei 2008 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang je een kat geen kat durft te noemen en het probleem niet durft te duiden, zal er geen oplossing aankomen. En als daarmee opnieuw een smet geworpen wordt op de allahtone gemeenschap, dan zijn zij daar zelf in de eerste plaats verantwoordelijk voor. Ze oogsten wat ze zaaien. Als ze het vertikken hun jongeren op te voeden, moeten ze daarna niet komen jammeren dat ze 'op een hoopje gegooid' worden. Laatst gewijzigd door Online : 14 mei 2008 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Je kan nuanceren tot je een ons weegt. Je kan alles wegrelativeren ... behalve het steeds wederkerend probleem met de verrijkers zelf. En wat bereik je daar mee goodwill?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je geeft toe dat men iedereen op een hoopje gooit. Dat is al stap verder. ook nog een ding: pas op je tasje !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stel tenminste voor dat er KORDAAT OPGETREDEN wordt. |
|
![]() |
![]() |