Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 mei 2008, 09:53   #61
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Eigenlijk benijd ik je wel een beetje hoor. Dat extreme zwart wit "denken" is toch heel erg gemakkelijk. Dan hoef je helemaal niet na te denken over dat extreem simplistische wereldbeeld dat je erop na houdt. Iets is goed of iets is slecht, de schemerzone die vele mensen soms kopzorgen bezorgt bestaat helemaal niet in je leefwereldje. Makkelijk toch?

Inderdaad.

Nadenken ... het is velen niet gegevn, he circe
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 09:55   #62
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wanneer gaat men dat vreemd storend gespuis eens serieus aanpakken?
Belgische nationaliteit afnemen, die apen hebben daar geen zakens mee, en het land uit! De wereld is groot genoeg en aan de beide polen lopen er nog niet teveel rond van dat soort, de temperatuur zal ze daar wat afkoelen...
Hoeveel keer moeten we nog dat soort berichtjes lezen? Tot er weer een paar "racistische" moorden gebeuren?
ben je iets van plan ?
Oud 14 mei 2008, 09:58   #63
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ha, als jij een achtergelaten winkelzakje op de zetel naast jou in de tram ziet liggen, dan is dat ook van jou, ook als de betreffende passagier twee seconden nadien het zakje komt halen?
natuurlijk niet.

Als je je zakje niet terugkrijgt dan moet je het terugeisen want het is van jou en als ze niet willen luisteren: de politie bellen.
Oud 14 mei 2008, 10:00   #64
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ha, als jij een achtergelaten winkelzakje op de zetel naast jou in de tram ziet liggen, dan is dat ook van jou, ook als de betreffende passagier twee seconden nadien het zakje komt halen?
Ook ik ben al diverse keren bestolen geweest.
Dit maakt mij kwaad, maar ja de daders zijn al gevlogen anders zou ik al duidelijk gemaakt hebben wat ik ervan vind.
Oud 14 mei 2008, 10:02   #65
Banneling

Standaard

Citaat:
70 agenten en waterkanon tegen jongeren in Huizingen
Gemeente- en stadsbesturen in België nemen drastische maatregelen om het toenemend jongerengeweld in en rond recreatiedomeinen te stoppen. In Huizingen, bij Brussel, werden afgelopen weekend maar liefst zeventig agenten en een waterkanon ingezet om amokmakers in toom te houden. (belga/vsv) HLN 14.0508
En de poco's vinden dat de normaalste zaak van de wereld.
Ze noemen het zelfs 'verrijking'.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 10:09   #66
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
En de poco's vinden dat de normaalste zaak van de wereld.
Ze noemen het zelfs 'verrijking'.
Natuurlijk is dit niet normaal.
Waarom was het geen prime-time nieuws ? Ik heb er niets can op TV gezien.

Wat si dat allemaal met dat POCO-gedoe ?
Ik zeg ook niet constant ZWWID (zwart wit denken)
Oud 14 mei 2008, 10:21   #67
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Natuurlijk is dit niet normaal.
Waarom was het geen prime-time nieuws ? Ik heb er niets can op TV gezien.

Wat si dat allemaal met dat POCO-gedoe ?
Ik zeg ook niet constant ZWWID (zwart wit denken)
De linkse, progressieve kerk is verantwoordelijk voor de invoer van dat volk. Zij hebben beslist dat dat soort volk verrijkend is en dat "diversiteit moet".
Diversiteit moet maar wel met 70 flikken en een waterkanon aan de ingang van het park om de multiculturele samenleving "leefbaar" te houden voor de autochtoon.
Zouden ze zo stilaan doorhebben waarom geen kat nog op hen stemt?
Oud 14 mei 2008, 10:28   #68
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
De linkse, progressieve kerk is verantwoordelijk voor de invoer van dat volk. Zij hebben beslist dat dat soort volk verrijkend is en dat "diversiteit moet".
Diversiteit moet maar wel met 70 flikken en een waterkanon aan de ingang van het park om de multiculturele samenleving "leefbaar" te houden voor de autochtoon.
Zouden ze zo stilaan doorhebben waarom geen kat nog op hen stemt?
Kalm aan,

gedraag je niet zo als een ZWWID.

Om terug te komen op die 70 agenten en waterkannonen:
heb het juist ook gelezen in de krant.
Ik vind het overdreven en een zo drasitische maatregel wijst meer op paniekvoetbal. Men moet leren uit het verleden en altijd een redelijke kordate bewaking voorzien, die optreedt als het moet optreden, zonder te overdrijven
Oud 14 mei 2008, 10:51   #69
Banneling

Standaard

Citaat:
Kalm aan,

gedraag je niet zo als een ZWWID.

Om terug te komen op die 70 agenten en waterkannonen:
heb het juist ook gelezen in de krant.
Ik vind het overdreven en een zo drasitische maatregel wijst meer op paniekvoetbal. Men moet leren uit het verleden en altijd een redelijke kordate bewaking voorzien, die optreedt als het moet optreden, zonder te overdrijven
Niks paniekvoetbal. Het gemeentbestuur heeft geleerd uit de ervaringen van de laatste jaren en treedt gewoon pro-actief op.
Tot vorig jaar gingen de bezoekjes van de verrijkers gepaard met ware plunder- en vandalismetochten tussen het treinsstation in deelgemeente Lot en het recreatiedomein in deelgemeente Huizingen. En dan zwijg ik nog over de gewelddaden die ze pleegden tegen voorbijgangers of die nu te voet, per fiets of per auto waren. De lokale winkels moesten hun rolluiken neerlaten wanneer de verrijkende hyena's in bendes door de straten trokken.
Oud 14 mei 2008, 10:55   #70
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Niks paniekvoetbal. Het gemeentbestuur heeft geleerd uit de ervaringen van de laatste jaren en treedt gewoon pro-actief op.
Tot vorig jaar gingen de bezoekjes van de verrijkers gepaard met ware plunder- en vandalismetochten tussen het treinsstation in deelgemeente Lot en het recreatiedomein in deelgemeente Huizingen. En dan zwijg ik nog over de gewelddaden die ze pleegden tegen voorbijgangers of die nu te voet, per fiets of per auto waren. De lokale winkels moesten hun rolluiken neerlaten wanneer de verrijkende hyena's in bendes door de straten trokken.
Wat een ZWWID-mentaliteit.

Was is dat met het je zo afzetten tegen 'verrijkers' ? Heb ze je tasje meegenomen ? of nagefloten ?
Oud 14 mei 2008, 10:58   #71
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Was is dat met het je zo afzetten tegen 'verrijkers' ? Heb ze je tasje meegenomen ? of nagefloten ?
Je weet goed genoeg dat dat krapuul veel overlast/criminaliteit veroorzaakt in recreatiedomeinen, waarom zit jij dus dat gespuis dan nog te verdedigen?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 11:07   #72
Banneling

Standaard

Citaat:

Dus jij vindt het crapuleus gedrag van die verrijkers verheffend. Dat weten we dan ook weer.
Oud 14 mei 2008, 11:10   #73
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Je weet goed genoeg dat dat krapuul veel overlast/criminaliteit veroorzaakt in recreatiedomeinen, waarom zit jij dus dat gespuis dan nog te verdedigen?
T'is waarschijnlijk een progressieve naieveling die nog niet van de offciële linkse doctrine van de broodnodige verrijking durft af te wijken uit vrees door zijn verdraagzame linkse broeders zelf achter een cordon geplaatst te worden of voor nazi gedemoniseerd te worden.

Verwonderlijk dat hij nog niet met verhaaltje van kansarm-zijn afkwam. Zou hij doorhebben dat dat niet meer aanslaat?
Oud 14 mei 2008, 11:18   #74
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik heb nooit gezegd dat ik ze verdedig.

Ik heb altijd gepleit voor een hard optreden en zal dat blijven doen. Zonder onderscheid: ook als jij iets verkeerd doet moet je gesanctioneerd worden.

Maar dit mag niet betekenen dat men iedereen op een hoop gooit, 'de goeien en de slechten'. Dat is ZWWID

Laatst gewijzigd door goodwill : 14 mei 2008 om 11:22.
Oud 14 mei 2008, 11:20   #75
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dus jij vindt het crapuleus gedrag van die verrijkers verheffend. Dat weten we dan ook weer.
Online toch, van alles verdraaien.

Wat jij doet is veralgemenen, en daar treed ik tegen op.
Oud 14 mei 2008, 11:23   #76
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
T'is waarschijnlijk een progressieve naieveling die nog niet van de offciële linkse doctrine van de broodnodige verrijking durft af te wijken uit vrees door zijn verdraagzame linkse broeders zelf achter een cordon geplaatst te worden of voor nazi gedemoniseerd te worden.

Verwonderlijk dat hij nog niet met verhaaltje van kansarm-zijn afkwam. Zou hij doorhebben dat dat niet meer aanslaat?
Veralgemenen helpt zeker niet. Wat bereik je daar mee?

Sinds wanneer is het pleiten voor nuancering naïef ?

Laatst gewijzigd door goodwill : 14 mei 2008 om 11:26.
Oud 14 mei 2008, 11:56   #77
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat ik ze verdedig.

Ik heb altijd gepleit voor een hard optreden en zal dat blijven doen. Zonder onderscheid: ook als jij iets verkeerd doet moet je gesanctioneerd worden.

Maar dit mag niet betekenen dat men iedereen op een hoop gooit, 'de goeien en de slechten'. Dat is ZWWID
Waar wordt iedereen op een hoop gegooid? Ik rapporteer juist over de verrijkende hyena's die in bendes tieners en andere bezoekers van het recreatiepark terroriseren. het gaat niet om enkele aparte gevallen. Het gaat om systematisch, wederkerend wangedrag van allochtone jongeren in het Provinciaal Domein van Huizingen en in alle andere recreatiedomeinen. Jaar na jaar.
Zolang je een kat geen kat durft te noemen en het probleem niet durft te duiden, zal er geen oplossing aankomen.
En als daarmee opnieuw een smet geworpen wordt op de allahtone gemeenschap, dan zijn zij daar zelf in de eerste plaats verantwoordelijk voor. Ze oogsten wat ze zaaien. Als ze het vertikken hun jongeren op te voeden, moeten ze daarna niet komen jammeren dat ze 'op een hoopje gegooid' worden.

Laatst gewijzigd door Online : 14 mei 2008 om 11:58.
Oud 14 mei 2008, 11:59   #78
Banneling

Standaard

Citaat:
Veralgemenen helpt zeker niet. Wat bereik je daar mee?

Sinds wanneer is het pleiten voor nuancering naïef ?
Je kan nuanceren tot je een ons weegt. Je kan alles wegrelativeren ... behalve het steeds wederkerend probleem met de verrijkers zelf. En wat bereik je daar mee goodwill?
Oud 14 mei 2008, 12:12   #79
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Waar wordt iedereen op een hoop gegooid? Ik rapporteer juist over de verrijkende hyena's die in bendes tieners en andere bezoekers van het recreatiepark terroriseren. het gaat niet om enkele aparte gevallen. Het gaat om systematisch, wederkerend wangedrag van allochtone jongeren in het Provinciaal Domein van Huizingen en in alle andere recreatiedomeinen. Jaar na jaar.
Zolang je een kat geen kat durft te noemen en het probleem niet durft te duiden, zal er geen oplossing aankomen.
En als daarmee opnieuw een smet geworpen wordt op de allahtone gemeenschap, dan zijn zij daar zelf in de eerste plaats verantwoordelijk voor. Ze oogsten wat ze zaaien. Als ze het vertikken hun jongeren op te voeden, moeten ze daarna niet komen jammeren dat ze 'op een hoopje gegooid' worden.

Je geeft toe dat men iedereen op een hoopje gooit. Dat is al stap verder.

ook nog een ding: pas op je tasje !!
Oud 14 mei 2008, 12:13   #80
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Je kan nuanceren tot je een ons weegt. Je kan alles wegrelativeren ... behalve het steeds wederkerend probleem met de verrijkers zelf. En wat bereik je daar mee goodwill?
Uitvergroten van zaken is geen oplossing.

Ik stel tenminste voor dat er KORDAAT OPGETREDEN wordt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be