Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Wat te doen met Spinoza
Spinoza moet vertrekken 6 11,11%
Spinoza mag blijven 40 74,07%
Geen mening 8 14,81%
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2008, 20:46   #41
DebianFox
Minister

DebianFox's schermafbeelding

Standaard

Waarom niet eens een debat tussen Vlamingenhater Spinoza en Vlamingenhater azert/straatrue?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 20:12   #42
schaker
Provinciaal Gedeputeerde

schaker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Het schijnt dat nogal wat mensen op dit forum zich aan mij ergeren. Aangezien ik de beroerdste niet ben, wil ik hierbij de leden van dit forum de mogelijkheid geven om zich van mij te ontdoen. Ik besef dat ik als Nederlander te gast ben hier, en me dus ook als gast dien te gedragen. Mijn karakter kan en wil ik niet veranderen, dus weggaan is de enige mogelijkheid.
Ik lees je posts nog maar half, aangezien het steeds doorzagen is op hetzelfde thema:
[Spinoza-mode]
"De Belgen/Vlamingen houden niet van mij/Nederlanders, en daarom kunnen Vlaanderen en Nederland niet samengaan."
[/Spinoza-mode]
Als je dat nog eens 1000 keer gaat posten, dan geloven een paar mensen dat misschien ook nog
Blijkbaar ben je in jouw jeugd door een paar Belgen beledigd, en nu blijft de plaat daar hangen (uit wrok?).
Een éénzijdige blokkeer-funktie werkt niet, aangezien veel geirriteerde vlamingen en nederlanders toch op jouw posts menen te moeten reageren.
schaker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 20:16   #43
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaker Bekijk bericht
Ik lees je posts nog maar half, aangezien het steeds doorzagen is op hetzelfde thema:
[Spinoza-mode]
"De Belgen/Vlamingen houden niet van mij/Nederlanders, en daarom kunnen Vlaanderen en Nederland niet samengaan."
[/Spinoza-mode]
Als je dat nog eens 1000 keer gaat posten, dan geloven een paar mensen dat misschien ook nog
Blijkbaar ben je in jouw jeugd door een paar Belgen beledigd, en nu blijft de plaat daar hangen (uit wrok?).
Een éénzijdige blokkeer-funktie werkt niet, aangezien veel geirriteerde vlamingen en nederlanders toch op jouw posts menen te moeten reageren.
Ik vind hem wel vermakelijk eigenlijk.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 20:16   #44
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Spinoza mag blijven. Spinoza haat de Vlamingen niet, al denk ik wel dat hij soms denkt dat Vlamingen hem haten.

Nu schreef ik even "Sinistra mag blijven". Dat is natuurlijk een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door evilbu : 14 mei 2008 om 20:16.
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 21:30   #45
Spinoza
Minister-President

Spinoza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[Spinoza-mode]
[/Spinoza-mode]
Als je goed hebt opgelet, dan zou je weten dat ik dat soort reacties vaak alleen plaats in de zoveelste Vlaanderen-moet-bij-Nederland-topic. Ik behoor maar tot een kleine minderheid, vergeleken met de vele pro-Vlaamse Nederlanders hier. En zelfs dat wordt je al teveel?
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 21:38   #46
Unie der Provinciën
Parlementslid

Unie der Provinciën's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[Spinoza-mode]
[/Spinoza-mode]
Zeg kul, zitte ge lekker daar in Beieren?!?!?!
Waar Spinoza het over heeft is voor ons Noord-Brabanders realiteit van alledag hoor! En we zeggen niet dat iedere Vlaming ons haat (en haat is een rotwoord, want dat gaat wel heel erg ver, ik noem het echt DOM wat ze soms zeggen), maar we maken het echt wel mee. Je doet net of we van een andere planeet komen. En daar zal niets aan veranderen als we de realiteit niet onder ogen zien dat sommige Vlamingen nog steeds een minderwaardigheidscomplex hebben t.o.v. Nederlanders. En dat terwijl de overgrote meerderheid der Nederlanders hun zuiderburen juist als sympathiek en charmant bestempelen. Merkwaardig toch? We zouden er beter eens aan kunnen gaan werken om te kijken hoe we die mensen ervan kunnen overtuigen dat we niet allemaal van die etterbakken zijn omdat we toch straks samen verder willen. In samenwerking als goede buren, in confederatie of eenheidsstaat. Een negatieve houding van een der partners kan onze gezamelijke belangen in het Europa van morgen alleen maar schaden.
Unie der Provinciën is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2008, 00:17   #47
schaker
Provinciaal Gedeputeerde

schaker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Unie der Provinciën Bekijk bericht
Waar Spinoza het over heeft is voor ons Noord-Brabanders realiteit van alledag hoor! En we zeggen niet dat iedere Vlaming ons haat (en haat is een rotwoord, want dat gaat wel heel erg ver, ik noem het echt DOM wat ze soms zeggen), maar we maken het echt wel mee. Je doet net of we van een andere planeet komen.
Ik stel dat Vlamingen en Nederlanders met elkaar in 1 land kunnen wonen.
Spinoza heeft het gevoel heeft dat hij in Vlaanderen op een andere planeet is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Unie der Provinciën Bekijk bericht
En daar zal niets aan veranderen als we de realiteit niet onder ogen zien dat sommige Vlamingen nog steeds een minderwaardigheidscomplex hebben t.o.v. Nederlanders. En dat terwijl de overgrote meerderheid der Nederlanders hun zuiderburen juist als sympathiek en charmant bestempelen. Merkwaardig toch? We zouden er beter eens aan kunnen gaan werken om te kijken hoe we die mensen ervan kunnen overtuigen dat we niet allemaal van die etterbakken zijn omdat we toch straks samen verder willen. In samenwerking als goede buren, in confederatie of eenheidsstaat. Een negatieve houding van een der partners kan onze gezamelijke belangen in het Europa van morgen alleen maar schaden.
1000% mee eens!!
Vlamingen en Nederlanders moeten hun complexen opzij zetten.
Het iedere keer benadrukken van verschillen (bv. mentaliteitsverschillen) is een self-fulfilling prophecy (zelfbevestigende voorspelling).
Als velen vaak negatieve voorspellingen te doen over een gebeurtenis, en hierop te focussen zal de voorspelling eventueel zo uitkomen waarmee het 'bewijs' geleverd is dat deze voorspelling inderdaad klopte.
schaker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be