![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Vreemdeling
|
![]() deze middag in de lidl een marrokaanse hoofddoek met buggy (ge ziet ze bijna altijd met buggy...) gezien die een naaisetje in haar handtas wegmoffelde. ik natuurlijk met ALLE PLEZIER even de manager geroepen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je blijft het toch altijd proberen, he ? Je Tunesische roots ga je spijtig genoeg niet kunnen verstoppen: je blijft een Noord-Afrikaan!! Hoe meer je verzet tegen je achtergrond en afkomst, hoe meer het aanwezig het zal zijn en hoe groter het complex. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marrokanen ook niet, daar niet van. En met arabieren hebben we in België niet zo direct last.
Wel van hypocriete POCO's, gehersenspoelde idioten, corrupte politici, en crapuul dat niet past in een moderne, overbevolkte samenleving zonder woestijnrovers.
![]() |
#468 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik kan je hier volgen en geef je gelijk: ook ik ervaar deze types als storend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Banneling
|
![]() De (talrijke ) Tunesiërs die ik gekend heb (=geen vrienden) beschouwen zich niet als arabieren. Ze mogen ook geen arabieren. De andere magrebijnen mogen ze ook niet . Turken ook niet. En blanken ook niet...Voor verschillende redens echter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() van alle maghrebijnen, hebben de Tunesiërs het meest arabisch bloed in zich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen maakt wel eens tikfoutjes. Als Circe hier echter ongegeneerd haar platste dialect naar boven haalt in een discussie met een dame uit Amsterdam, moet ze niet verbazen dat ze niet begrepen wordt... Taal is communicatie! Onthou dat goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Vreemdeling
|
![]() LOL@tikfoutjes
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*knip* Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Diatonos : 15 mei 2008 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vergis je niet jongenman, mijn overgroot oma was lerares, en mijn overgroot opa was rechter. Mijn opa was handelaar, en mijn oma huismoeder. nee ik ben geen oma dat was maar voor de lol, aangezien je ow zo kinderachtig deed. U heeft een vooroordeel over de Marokkaanse generatie, u zegt dingen waarvan u niks weet, zelfs als men vraagt of u bewijs kan laten zien dan wil je dat niet. zielig achter je pc, bang voor je buren, bang dat over 20 jaar de helft van België allochtoons is.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 14 mei 2008 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Gouverneur
|
![]() @Pre
Heb jij je school wel afgemaakt? zo te zien niet. Ga maar weer snel inschrijven. doe het voor het te laat is.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 14 mei 2008 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ik ben niet bang voor mijn buren, dat zijn brave, eerlijke blanken ![]() Voor marokkanen ben ik evenmin bang, ik ben enkel woedend op de misdadigers onder hen, en op de westerse politici die hun komst toelaten en vergemakkelijken...Dit alles zal de komende jaren zéér slecht aflopen, en de goeden gaan het dan (spijtig genoeg) met de slechten bekopen, zoals steeds het geval is. Verder denk ik dat ik mischien meer mensen van arabische komaf ken dan uzelf, en van meer verschillende oorsprong: de marokkanen blijven immers altijd onder hun eigen groepje...Logisch, niemand anders moet er van weten, zelfs de andere magrebijnen niet, en de turken nog minder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niet alleen de Marokkanen blijven 'onder hun eigen groepje'. Ook de Turken, Tunesiërs, Syriërs,... mss niet zozeer omdat ze van elkaar niets moeten weten maar omdat ze gewoon geen 'band' hebben? Mocht ik pakweg in Denemarken wonen dan zou ik ook geen behoefte hebben om contact te gaan zoeken met Duitsers, Engelsen, Spanjaarden,... maar toch wel gaan neuzen of er geen Vlamingen in de buurt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Verder, zoals ik u leren kennen heb, moest u in Denemarken gaan wonen, zou u waarschijnlijk het gezelschap van...moslims zoeken. Nee ? |
|
![]() |
![]() |