Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2008, 23:16   #461
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Filosoof én Project Manager?
Nee: hij is "filosoof" en advokaat van de duivel...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2008, 08:57   #462
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
elkaar afmaken,
vooral vrouwen stenigen
zichzelf opblazen

niet moeilijk dat ze hun productie moeten opdrijven door anderen met maffia praktijken te ronselen.
mens toch.

zo simplistisch
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2008, 21:43   #463
prejudice_sweeperess
Vreemdeling

prejudice_sweeperess's schermafbeelding

Standaard

deze middag in de lidl een marrokaanse hoofddoek met buggy (ge ziet ze bijna altijd met buggy...) gezien die een naaisetje in haar handtas wegmoffelde. ik natuurlijk met ALLE PLEZIER even de manager geroepen
prejudice_sweeperess is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2008, 22:35   #464
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prejudice_sweeperess Bekijk bericht
deze middag in de lidl een marrokaanse hoofddoek met buggy (ge ziet ze bijna altijd met buggy...) gezien die een naaisetje in haar handtas wegmoffelde. ik natuurlijk met ALLE PLEZIER even de manager geroepen
Wat gebeurde er toen ?
Oud 14 mei 2008, 08:40   #465
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Beste,

Je blijft het toch altijd proberen, he ? Je Tunesische roots ga je spijtig genoeg niet kunnen verstoppen: je blijft een Noord-Afrikaan!!

Hoe meer je verzet tegen je achtergrond en afkomst, hoe meer het aanwezig het zal zijn en hoe groter het complex.
Oud 14 mei 2008, 08:44   #466
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Beste,

Je blijft het toch altijd proberen, he ? Je Tunesische roots ga je spijtig genoeg niet kunnen verstoppen: je blijft een Noord-Afrikaan!!

Hoe meer je verzet tegen je achtergrond en afkomst, hoe meer het aanwezig het zal zijn en hoe groter het complex.
Tunesiërs zijn géén arabieren.
Oud 14 mei 2008, 08:46   #467
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Marrokanen ook niet, daar niet van. En met arabieren hebben we in België niet zo direct last.
Wel van hypocriete POCO's, gehersenspoelde idioten, corrupte politici, en crapuul dat niet past in een moderne, overbevolkte samenleving zonder woestijnrovers.
Oud 14 mei 2008, 08:49   #468
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wablieft?

Google eens wat, en je zal wel van gedacht veranderen.
Oud 14 mei 2008, 08:53   #469
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Marrokanen ook niet, daar niet van. En met arabieren hebben we in België niet zo direct last.
Wel van hypocriete POCO's, gehersenspoelde idioten, corrupte politici, en crapuul dat niet past in een moderne, overbevolkte samenleving zonder woestijnrovers.
Ik kan je hier volgen en geef je gelijk: ook ik ervaar deze types als storend.
Oud 14 mei 2008, 14:45   #470
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Wablieft?

Google eens wat, en je zal wel van gedacht veranderen.
De (talrijke ) Tunesiërs die ik gekend heb (=geen vrienden) beschouwen zich niet als arabieren. Ze mogen ook geen arabieren. De andere magrebijnen mogen ze ook niet . Turken ook niet. En blanken ook niet...Voor verschillende redens echter.
Oud 14 mei 2008, 14:50   #471
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
De (talrijke ) Tunesiërs die ik gekend heb (=geen vrienden) beschouwen zich niet als arabieren. Ze mogen ook geen arabieren. De andere magrebijnen mogen ze ook niet . Turken ook niet. En blanken ook niet...Voor verschillende redens echter.
van alle maghrebijnen, hebben de Tunesiërs het meest arabisch bloed in zich.
Oud 14 mei 2008, 15:44   #472
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
van alle maghrebijnen, hebben de Tunesiërs het meest arabisch bloed in zich.
Gaat u hen dat maar uitleggen dan
Oud 14 mei 2008, 20:46   #473
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik moest nochtans niet ver zoeken om ook wat foutjes van jou te vinden
Iedereen maakt wel eens tikfoutjes. Als Circe hier echter ongegeneerd haar platste dialect naar boven haalt in een discussie met een dame uit Amsterdam, moet ze niet verbazen dat ze niet begrepen wordt... Taal is communicatie! Onthou dat goed.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 21:01   #474
prejudice_sweeperess
Vreemdeling

prejudice_sweeperess's schermafbeelding

Standaard

LOL@tikfoutjes het correcte nederlandse woord is wel typen hé, dus typefoutjes tikfoutjes wat plat zeg
prejudice_sweeperess is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 22:05   #475
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
LOL@tikfoutjes het correcte nederlandse woord is wel typen hé, dus typefoutjes tikfoutjes wat plat zeg

*knip*

Gelieve niet persoonlijk te worden.

Laatst gewijzigd door Diatonos : 15 mei 2008 om 20:16.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 22:40   #476
undiscovered
Gouverneur

undiscovered's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat komt u hiet lullen over uw grootmoe. U beweerde dat u zélf bestond in de jaren dertig. Trouwens, uw grootmoe leefde in de jaren dertig waarschijnlijk niet in Europa, eerder in één of ander Marokkaans boerendorpke, kon lezen noch schrijven en had zeker geen kamelekaas gegeten van internationale politiek & financiël gefoeffel. en of ze aan dementie lijdt weet ik niet, maar over de geestelijke gezondheid van haar kleindochter -of zoon -stel ik mij toch vragen. Ik stel mij zelfs vragen over de geestelijke gezondheid van de Marokkaanse koloniale bezettingstroepen in Europa in hun geheel...
Je hebt groten tenen niet waar?

Vergis je niet jongenman, mijn overgroot oma was lerares, en mijn overgroot opa was rechter. Mijn opa was handelaar, en mijn oma huismoeder.

nee ik ben geen oma dat was maar voor de lol, aangezien je ow zo kinderachtig deed.

U heeft een vooroordeel over de Marokkaanse generatie, u zegt dingen waarvan u niks weet, zelfs als men vraagt of u bewijs kan laten zien dan wil je dat niet.

zielig achter je pc, bang voor je buren, bang dat over 20 jaar de helft van België allochtoons is.

Laatst gewijzigd door undiscovered : 14 mei 2008 om 22:41.
undiscovered is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 22:40   #477
undiscovered
Gouverneur

undiscovered's schermafbeelding

Standaard

@Pre

Heb jij je school wel afgemaakt? zo te zien niet.

Ga maar weer snel inschrijven.

doe het voor het te laat is.

Laatst gewijzigd door undiscovered : 14 mei 2008 om 22:42.
undiscovered is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2008, 08:32   #478
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
Je hebt groten tenen niet waar?

Vergis je niet jongenman, mijn overgroot oma was lerares, en mijn overgroot opa was rechter. Mijn opa was handelaar, en mijn oma huismoeder. nee ik ben geen oma dat was maar voor de lol, aangezien je ow zo kinderachtig deed.

U heeft een vooroordeel over de Marokkaanse generatie, u zegt dingen waarvan u niks weet, zelfs als men vraagt of u bewijs kan laten zien dan wil je dat niet.

zielig achter je pc, bang voor je buren, bang dat over 20 jaar de helft van België allochtoons is.
Ja, en mijn overgrootva was de kozijn van Napoleon U bent mischien wel geen oma, maar zaagt toch gelijk een oud madammekke.
En ik ben niet bang voor mijn buren, dat zijn brave, eerlijke blanken
Voor marokkanen ben ik evenmin bang, ik ben enkel woedend op de misdadigers onder hen, en op de westerse politici die hun komst toelaten en vergemakkelijken...Dit alles zal de komende jaren zéér slecht aflopen, en de goeden gaan het dan (spijtig genoeg) met de slechten bekopen, zoals steeds het geval is.
Verder denk ik dat ik mischien meer mensen van arabische komaf ken dan uzelf, en van meer verschillende oorsprong: de marokkanen blijven immers altijd onder hun eigen groepje...Logisch, niemand anders moet er van weten, zelfs de andere magrebijnen niet, en de turken nog minder...
Oud 15 mei 2008, 08:44   #479
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Ja, en mijn overgrootva was de kozijn van Napoleon U bent mischien wel geen oma, maar zaagt toch gelijk een oud madammekke.
En ik ben niet bang voor mijn buren, dat zijn brave, eerlijke blanken
Voor marokkanen ben ik evenmin bang, ik ben enkel woedend op de misdadigers onder hen, en op de westerse politici die hun komst toelaten en vergemakkelijken...Dit alles zal de komende jaren zéér slecht aflopen, en de goeden gaan het dan (spijtig genoeg) met de slechten bekopen, zoals steeds het geval is.
Verder denk ik dat ik mischien meer mensen van arabische komaf ken dan uzelf, en van meer verschillende oorsprong: de marokkanen blijven immers altijd onder hun eigen groepje...Logisch, niemand anders moet er van weten, zelfs de andere magrebijnen niet, en de turken nog minder...
Ow wacht, nu ben ik niet meer mee hoor. Je hebt enkel iets tegen de misdadigers onder de allochtonen maar van zodra je hier van een medeforummer (zoals 'morgen') hoort dat ze iets heeft met een Marokkaan begin je op zijn kap te zitten en haar te 'waarschuwen'?
Niet alleen de Marokkanen blijven 'onder hun eigen groepje'. Ook de Turken, Tunesiërs, Syriërs,... mss niet zozeer omdat ze van elkaar niets moeten weten maar omdat ze gewoon geen 'band' hebben? Mocht ik pakweg in Denemarken wonen dan zou ik ook geen behoefte hebben om contact te gaan zoeken met Duitsers, Engelsen, Spanjaarden,... maar toch wel gaan neuzen of er geen Vlamingen in de buurt zijn.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2008, 08:55   #480
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Ow wacht, nu ben ik niet meer mee hoor. Je hebt enkel iets tegen de misdadigers onder de allochtonen maar van zodra je hier van een medeforummer (zoals 'morgen') hoort dat ze iets heeft met een Marokkaan begin je op zijn kap te zitten en haar te 'waarschuwen'? Niet alleen de Marokkanen blijven 'onder hun eigen groepje'. Ook de Turken, Tunesiërs, Syriërs,... mss niet zozeer omdat ze van elkaar niets moeten weten maar omdat ze gewoon geen 'band' hebben? Mocht ik pakweg in Denemarken wonen dan zou ik ook geen behoefte hebben om contact te gaan zoeken met Duitsers, Engelsen, Spanjaarden,... maar toch wel gaan neuzen of er geen Vlamingen in de buurt zijn.
Ik zal dat maar nemen voor solidariteit onder blanke dames die het aanhouden met moslims zeker...Ik blijf bij mijn waarschuwingen voor uw lotgenote "Morgen". Die ziet mij er bitter jong uit, en onervaren, zélfs als ze niet mentaal gestoord is. Dus als goedmenende landgenoot vind ik het mijn plicht om haar te wijzen op het addertje dat onder het gras zou kunnen steken Meer moet u daar niet achter zoeken, en zeker niet zo steigeren, alsof ik in uw gat zou gebeten hebben
Verder, zoals ik u leren kennen heb, moest u in Denemarken gaan wonen, zou u waarschijnlijk het gezelschap van...moslims zoeken. Nee ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be