![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En uiteraard bestaat er geweld in allochtone en/of gemengde gezinnen, niet of nauwelijks in autochtone gezinnen. En als ze hier zeggen dat je je leven riskeert en binnen een paar jaar wel anders zal piepen dan bedoelen ze alleen dat je beter iets met een echte Belg zou beginnen. Liever nog een Vlaming, die zijn stuk voor stuk heilig. Levenslang succes verzekerd. Ik ben met een moslim getrouwd maar ik heb dan ook zelfdestructieve neigingen. Laatst gewijzigd door Laya : 15 mei 2008 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Allé komaan morgen, dat kan je niet menen he. Als partner van een moslim moet je toch bekeren, mag je niet op de pc, niet zonder toestemming buiten, sta je constant vol blauwe plekken, moet je gesluierd zijn, mag je niet gaan werken, moet je bedelen om wat geld bij uwen lover (wacht hoor... ff denken wat ze hier nog allemaal uit hun botten gekraamd hebben, de mensen hier op het forum die menen te weten hoe het er bij mij thuis aan toe gaat) ah ja, je bent een wandelende baarmoeder annex kinderfabriek. En als uwe vent nog geen vrouw en kinders in zijn geboorteland heeft dan gaat dat zeker en vast nog van komen.
Allé, corrosje zouden ze bij ons zeggen (Veel sterkte in't schoon vlaams) |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() ge hebt u weer schoon laten opnaaien he
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Eén van mijn "Brusselse" vrienden in de tijd sprak zich daar als het volgt over uit: "als ik op vakantie ga in marokko, scheiten ze mij uit voor vuile belg, en voor belgische bastaard (sale belge, batard belge), en in belgië ben ik de "bougnoul"..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Partijlid
|
![]() Want het arische bloed moet zuiver worden gehouden...
![]()
120 kg klier ![]() Laatst gewijzigd door The_fat_bloke : 15 mei 2008 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Partijlid
|
![]() Uit de Denjerstreek, Laya?
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez! en nu je broer nog koppelen aan een van je schoonzusjes. Moet lukken toch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Aaaah, 'k weet het, moslimmaskes mogen helemaal niks hebben met kaffir jonges he Circe. Is het daar waar je naartoe wil? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
flink! dat je d�*t al gevonden hebt! Bank vooruit. toch wel echte racisten hé die moslimmannekes!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 15 mei 2008 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Schepen
|
![]() terug on topic of wat? maakt da mee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom stelt de overheid en het CGKR deze vorm van extreme discriminatie nooit aan de kaak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() Omdat volgens "sommigen" het onmogelijk is dat een minderheid discrimineert...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laya; natuurlijk zijn er ook gelukkige Islamitische huwelijken; ook bij deze die gemengd zijn!
Ik ben kritisch tegenover islam als ideologie maar ken persoonlijk ook veel moslims die aardige mensen zijn en hun religie hebben weten in te passen in de plaats die de samenleving hier aan religie geeft. Forumspook; halfbloedjes bestaan niet hoor.Wel kinderen met gemengde origine! En daar hoeft niets fout mee te zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat je van je familie wel en niet 'mag' is anders dan een gebouw niet binnen mogen of een flat niet mogen huren etc. (de dochter kan immers gewoon beslissen zich niets van haar ouders aan te trekken en voor de Belg te kiezen. Als haar ouders dan beginnen te flippen probeert de overheid bescherming te bieden.) Laatst gewijzigd door morgen : 15 mei 2008 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
Jouw ouders weten wat het begrip "wilsbeschikking" inhoudt, moslims willen dat begrip niet gekend hebben voor hun dochters. |
||
![]() |
![]() |