![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
En let op: de grootste vlaggenfabriek is Wollux in Moeskroen.
Misschien steun ze zo wel de Walen. |
|
|
|
|
|
#104 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#107 |
|
Vreemdeling
|
Het zijn gewone vlaamse leeuwenvlaggen zonder nog maar een woord van VB op.
Ik heb er 3 bestelt en 4 aangekregen. Dit was omdat ik volgend jaar op kot ga dus dan is zo'n vlag mooie versiering. Broer pakt er dan ook een dusja geen slechte koop voor 50cent |
|
|
|
|
|
#108 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Vreemdeling
|
Maar worden die allemaal gebruikt waarvoor jullie ze bedoeld hebben, meneer de Belanger?
(ik hoop het alvast niet) |
|
|
|
|
|
#110 | |
|
|
Citaat:
Hoe beter en meer de Walen werken hoe meer zelfvertrouwen ze krijgen en hoe minder transfers we moeten betalen;
|
|
|
|
|
#111 |
|
Vreemdeling
|
Geen verkeerspalen , alleen verkeersborden he
|
|
|
|
|
|
#112 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat betreft niet-realiseerbaar, hoop ik dat je het niet hebt over Vlaamse onafhankelijkheid. Want dat is wel realiseerbaar. Genoeg stemmen voor N-VA, LDD en Vlaams Belang voeren de druk op de de drie belgische partijen op. Citaat:
En als je niet zeker bent... bestel er eentje en als het een logo van het Vlaams Belang bevat dan kan je dat er altijd uitknippen. Ik vind het alvast een enorm goede actie! (en geslaagd ook als ik mensen bij de bron mag geloven... partijleden die automatisch een vlag krijgen moeten een maand wachten omdat de actie een onverhoopt succes is en ze niet meer kunnen volgen)
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 mei 2008 om 18:59. |
|||
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat hun broek open staat?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Inderdaad, het logo van het vb staat op die vlag. Er staat een immers een gestileerde leeuw op. U wou een vlag voor uw raam hangen bij wielerwedstrijden, zei U toch? Mijn kennis van wielerklassiekers en kermiskoersen is tanende, doch voor zover ik me herinner komen er geen wielerkoersen voorbij de Madoutoren. Droom rustig verder, Vlamse Vlaag.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 16 mei 2008 om 19:02. |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu weg, troll. |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De officiële VB-vlag is dit: |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
fluitje van een cent.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weet u,
Uw ABVV-centrale kan meelezen. Oppassen dus. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Zwarte leeuw is separatiesten nooit van mijn leven dat die binnekomt en als een van mjn werknemers ze bijheeft of uithangt steek ik ze in defik... greetz ce |
|
|
|
|