![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() de koran is een gehele samenvatting van beide religies. Ja zo komen ook profeten zoals: Jezus, Jacoeb, Jonas etc aan pas. ook Maria ![]() excuse moi. Oke dan is dat oke. Citaat:
Tjah dat moet een maagde dan nog beleven. heb je geen interesse om er wat meer over te lezen?
![]() |
![]() |
#302 |
Gouverneur
|
![]() Ja je hebt volkomen gelijk.
En als ik jou nou vermeld dat het niet toegestaan is wat betreft relegie, maar dat sommige culturen dat wel doen geloof je mij? of betwijfel jij het? Maar misschien ligt dat niet aan jou, maar wat ik wel zie is dat anderen mensen het doorelkaar halen, wat cultuur is, maken ze geloof van. en dat kan mij soms erg storen.
![]() |
#303 |
Partijlid
|
![]() Compleet de verkeerde houding als gewone mensen moeten wijken voor het uitschot. Straf het slachtoffer, beloon het Marokkaans crapuul!
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
oui ![]() to be continued
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 18 mei 2008 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() Hoe meer allochtonen, hoe meer VB- stemmers. Zo simpel is dat. Elk familieilid dat u naar hier haalt om ons onze kap te leven, brengt extra stemmen op. En eens dat er een meerderheid stemmen is, dan vliegen jullie allemaal terug naar land van oorsprong, nadat de Belgische nationaliteit afgepakt is. In Nederland gaat dat net dezelfde weg op. Gewoon logica...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
je scheert daadwerkelijk een groep aan een kam. flauw hoor.
![]() |
![]() |
#308 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
PVDA CU CDA goede keuze. ik had eigen liever Groenlinks SP en PVDA gezien maar dat zijn minder zetels. en wat betreft Belgié ik denk dat men van allochtoonse komaf wel zullen stemmen, en hierbij zullen diens stemmen niet verloren gaan of doorgeven worden aan een grotere partij ![]()
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tof, en het illustreert alleen maar waarom ik eigenlijk bang ben van mensen zoals jij.
![]() |
![]() |
#311 |
Gouverneur
|
![]() jah jah en u illustreert het beste.
![]() |
#312 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als Nederlandse-Marokkaanse moet hij niet een hele grote groep erbij betrekken als het maar om een klein randdebiel groepje gaat. en hoe kan hij nou weten of het Marokkanen zijn? spreekt hij soms de taal? het kan toch zijn dat het misschien de turken zijn, of Belgen zelf, of Irakezen. Hoezo iemand met zwart haar en bruine ogen word gauw als marokkaan afgestempeld. bang ![]()
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 18 mei 2008 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moet ik dat koekje dan aannemen? Het kan fantastisch smaken eenmaal geproefd, het blijft alnietemin een risico. Wat U als gif aan me wil geven is een monotheïstisch geloof. Ik gedei niet in zulk beknellende omgeving. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zonder doordringend klokkengelui of het gekweel van een muhedzin vanop een Minaret te moeten aanhoren. Citaat:
Later hebben mensen zoals Vlad Dracul het nogal grof moeten aanpakken, of we zaten nu nog steeds in de rotste tijd van de middeleeuwen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#314 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeft ook niet, die woorden brengt U zelf wel aan hoor.
Citaat:
Citaat:
En het verschil tussen het marrokaans en het turks is wel duidelijk te horen, zelfs voor een toondoof persoon als ik. Als er veel keelgeschraap bijzit, is het Noordafrikaans.(Ik kan niet het verschil zien tussen een Libiër of een Marrokaan, dat moet ik toegeven) En de kans dat het een groep Irakezen van de juiste leeftijd is, is wel uitzonderlijk klein, daar de groep Irakies in belgiê zowiezo klein is. Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 18 mei 2008 om 22:48. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() moet ik soms doorgaan? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb het over nu. leer dat eens te begrijpen. Citaat:
Citaat:
je weet volgens mij niet eens wie Adam is. Nee hoor je slaat weer de plank mis gussie gussie gussie.
![]() |
![]() |
#316 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() grote kans dat er een oorlog aankomt.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 18 mei 2008 om 23:51. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zekers, mezelf.
Citaat:
Citaat:
Ethnie van schoffies is niet belangrijk voor me. De redenen voor hun schofterig gedrag zijn dat wel, en de excuses uiteindelijk, waarmee deze daden goedgepraat worden, dat is het hele eieren eten. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#318 | ||
Gouverneur
|
![]() Houd het dan ook bij jezelf.
dat werd tijd. Citaat:
gezien. Citaat:
Zoals jij al zei mensen misbruiken het geloof misbruiken de naam van het geloof. Zakaat is voor mij als belang als ik er een ander mee help. is een beetje gek als je geld verdiend en niks geeft aan de overheid en niet deelneemt bij de mensen die het niet makkelijk hebben net als jij en ik.
![]() |
![]() |
#319 |
Schepen
|
![]() Ik wou juist zeggen, ik zie echt niet in wat hier mis mee is. In tegendeel.
Laatst gewijzigd door morgen : 19 mei 2008 om 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zakaat betekend letterlijk aalmoes, en de Sharia maakt er van 10% van de persoonlijke inkomsten, gegeven aan de lokale Iman, die dat ingezamelde geld/goederen dan kan gebruiken om de echt arme moslims mee te helpen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
vrij vertaald. Adam was geschapen in het evenbeeld van god. Uit klei en water opgetroken en leven ingeblazen door de goddelijke almacht, en gegeven de macht over alle levende wezens. Bukhari Volume 4, Boek 55, vers nummer 543 En Allah creerde Adam, 60 cubits groot. Mits omrekenen van klassieke bronnen, zoals het oude testament, komt men tot de conclusie dat 2 cubits 1 yard is, en 1 yard is .9144 meter. 60 cubits=30yard=27,432 meter hoog. Idealerwijze weegt een goed gespierde man van gemiddelde lengte 75kg.(100kg is niet abnormaal voor zeer gespierde mannen), wat die 27.432m hoge Adam de vrolijke 30 ton zou laten wegen. Evenveel als het grootste zoogdier dat nu rondsparteld, de Blauwe Vinvis. Zelfs al nemen we het getal 60 en vervangen we het door 6, komen we nog uit tot een mastodont van 2.74 m. Tof he, een religieuze biblitheek in huis. Hoe ik die arme boeken zo corrumpeer.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 19 mei 2008 om 00:26. |
||||||
![]() |
![]() |