Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2008, 21:08   #301
undiscovered
Gouverneur

undiscovered's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgen Bekijk bericht
Ik ben een vrouw maar bon. En wat heeft het OT en NT hier ne mee te maken? Bepaalde passages in de Koran zijn overgenomen uit de Bijbel (voornamelijk het OT). Leg de twee boeken eens naast elkaar. (bvb het verhaal van Sodom en Gomorra, de Koran geeft grotendeels dezelfde beschrijving van de steden en gebeurtenissen als de bijbel)
Ow sorry Beste jonge vrouw het is niet overgenomen profeet Jezus verkondigde al aan dat er een ander profeet zou komen met een ander boek.

de koran is een gehele samenvatting van beide religies. Ja zo komen ook profeten zoals: Jezus, Jacoeb, Jonas etc aan pas. ook Maria

Citaat:
Dat vroeg ik mij ook net af
excuse moi.

Citaat:
Ik zeg toch net dat het belang overschat wordt?
Oke dan is dat oke.

Citaat:
Wel als je 'ontmaagd' wordt zul je merken dat gemeenschap hebben veel banaler is dan je nu denkt. (en nee ik doe dat ook niet met iedereen die ik tegenkom)

Tjah dat moet een maagde dan nog beleven.

Citaat:
Ik vond hem nogatans degelijk onderbouwd.
heb je geen interesse om er wat meer over te lezen?
Oud 18 mei 2008, 21:11   #302
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
vandaar de en/of, lees aub eens wat aandachtiger
Ja je hebt volkomen gelijk.

Citaat:
Ik had het dan ook over andere culturen.
En als ik jou nou vermeld dat het niet toegestaan is wat betreft relegie, maar dat sommige culturen dat wel doen geloof je mij? of betwijfel jij het?

Maar misschien ligt dat niet aan jou, maar wat ik wel zie is dat anderen mensen het doorelkaar halen, wat cultuur is, maken ze geloof van.

en dat kan mij soms erg storen.
Oud 18 mei 2008, 21:14   #303
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
Dan ga je toch niet. Denk jij dat het iemand wat boeit?

Maar even ter zake niet alle Marokkanen zijn het zelfde.
Compleet de verkeerde houding als gewone mensen moeten wijken voor het uitschot. Straf het slachtoffer, beloon het Marokkaans crapuul!
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken).

Zijn er nog gewone, seculiere democraten?
Rechtvaardigheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 21:15   #304
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Ow sorry Beste jonge vrouw het is niet overgenomen profeet Jezus verkondigde al aan dat er een ander profeet zou komen met een ander boek.

de koran is een gehele samenvatting van beide religies. Ja zo komen ook profeten zoals: Jezus, Jacoeb, Jonas etc aan pas. ook Maria
U mag gerust geloven dat de Koran het woord van God is. Volgens mij is er geen God en dus ook geen woord van God, maar hierop doorgaan is niet echt nuttig.

Citaat:
Oke dan is het oke.
Hehe mooi zo. (u bent vermoeiend)

Citaat:
heb je geen interesse om er wat meer over te lezen?
Sure
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 21:37   #305
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
U mag gerust geloven dat de Koran het woord van God is. Volgens mij is er geen God en dus ook geen woord van God, maar hierop doorgaan is niet echt nuttig.
Hmm, ik geloof erin jah. en als jij er niet in gelooft ook goed. misschien is het wel nuttig op een andere topick. maar ik denk niet dat we er beidden zin in hebben.

Citaat:
Hehe mooi zo. (u bent vermoeiend) .

oui

Citaat:
Sure
to be continued

Laatst gewijzigd door undiscovered : 18 mei 2008 om 21:47.
undiscovered is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 21:48   #306
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
dat zal nog wel dalen naar mijn gevoel
Hoe meer allochtonen, hoe meer VB- stemmers. Zo simpel is dat. Elk familieilid dat u naar hier haalt om ons onze kap te leven, brengt extra stemmen op. En eens dat er een meerderheid stemmen is, dan vliegen jullie allemaal terug naar land van oorsprong, nadat de Belgische nationaliteit afgepakt is. In Nederland gaat dat net dezelfde weg op. Gewoon logica...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 21:48   #307
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Bekijk bericht
Compleet de verkeerde houding als gewone mensen moeten wijken voor het uitschot. Straf het slachtoffer, beloon het Marokkaans crapuul!
Je beweerd je niet prettig te voelen, dan zoek je toch iets anders op? je kan moeilijk iemand straffen omdat de een een andere etnische komaf heeft.

je scheert daadwerkelijk een groep aan een kam.

flauw hoor.
Oud 18 mei 2008, 21:50   #308
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Hoe meer allochtonen, hoe meer VB- stemmers. Zo simpel is dat. Elk familieilid dat u naar hier haalt om ons onze kap te leven, brengt extra stemmen op. En eens dat er een meerderheid stemmen is, dan vliegen jullie allemaal terug naar land van oorsprong, nadat de Belgische nationaliteit afgepakt is. In Nederland gaat dat net dezelfde weg op. Gewoon logica...
In Nederland gaat het er wat mij betreft goed aan toe.

PVDA CU CDA goede keuze.

ik had eigen liever Groenlinks SP en PVDA gezien maar dat zijn minder zetels.

en wat betreft Belgié ik denk dat men van allochtoonse komaf wel zullen stemmen, en hierbij zullen diens stemmen niet verloren gaan of doorgeven worden aan een grotere partij
Oud 18 mei 2008, 21:51   #309
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij komt mij vertellen wat geschiedenis is

Wat betreft geschiedenis scoorde ik vroeger op de middelbare school de hoogste cijfers

je zou die vraag eens aan jezelf moeten stellen. ik denk zelf dat je niet eens weet wat een geschiedenisboek inhoud.

dus aub kom mij niet vertellen wat ik moet doen als ik de draadjes al onder handen heb.
ja, een echt genie hé...U illustreert prachtig de legendarische bescheidenheid der magrebijnse "verrijkers". Veel geblaat, weinig wol.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 22:23   #310
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Je beweert je niet prettig te voelen, dan zoek je toch iets anders op? je kan moeilijk iemand straffen omdat de een een andere etnische komaf heeft.

je scheert daadwerkelijk een groep aan een kam.

flauw hoor.
Omdat een beperkte groep schoffies de boel verziekt voor een grote groep, moet die grote groep maar ophoepelen, omdat die Schoffies kwa uiterlijk en zogezegd kwa religie jouw "broeders" zijn.
Tof, en het illustreert alleen maar waarom ik eigenlijk bang ben van mensen zoals jij.
Oud 18 mei 2008, 22:36   #311
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
ja, een echt genie hé...U illustreert prachtig de legendarische bescheidenheid der magrebijnse "verrijkers". Veel geblaat, weinig wol.
jah jah en u illustreert het beste.
Oud 18 mei 2008, 22:39   #312
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Omdat een beperkte groep schoffies de boel verziekt voor een grote groep, moet die grote groep maar ophoepelen, omdat die Schoffies kwa uiterlijk en zogezegd kwa religie jouw "broeders" zijn.
Tof, en het illustreert alleen maar waarom ik eigenlijk bang ben van mensen zoals jij.
haal geen woorden in mijn mond svp.

Als Nederlandse-Marokkaanse moet hij niet een hele grote groep erbij betrekken als het maar om een klein randdebiel groepje gaat.

en hoe kan hij nou weten of het Marokkanen zijn? spreekt hij soms de taal? het kan toch zijn dat het misschien de turken zijn, of Belgen zelf, of Irakezen.

Hoezo iemand met zwart haar en bruine ogen word gauw als marokkaan afgestempeld.

bang

Laatst gewijzigd door undiscovered : 18 mei 2008 om 22:39.
Oud 18 mei 2008, 22:40   #313
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is voor mij niet zo erg belangrijk wat jij vindt.
Neen, da's duidelijk. Maar maakt niet voor goeie discusies en evenmin voor een gezonde en moderne verstandhouding tussen ons

Citaat:
Koekje of mixer. Vergelijk het maar toch andersom.
Tof, ik zal het even andersom doen. U bied mij een zelfgebkken koekje aan, en achter je staat het pak rattengif nog open.
Moet ik dat koekje dan aannemen? Het kan fantastisch smaken eenmaal geproefd, het blijft alnietemin een risico.
Wat U als gif aan me wil geven is een monotheïstisch geloof. Ik gedei niet in zulk beknellende omgeving.

Citaat:
Nee die manipuleerde de mensen doormiddel van aflaatbriefjes
We zijn net een paar 100 jaar van dat soort praktijken af, we moeten het toch niet aanvaarden in een andere vorm, zoals Yizha of zakaat.

Citaat:
Kijk of je gelooft erin of niet. en ik geloof in de hemel en in de hel.
Met mensen zoals U moeten we geen fictieve hel meer bedenken, gewoon even kijken hoe het in bepaalde streken(en eigenlijk nogal veel) eraan toegaat in naam van het geloof.

Citaat:
Jij toch niet? dus waar maak jij je zorgen om?
Ik, ik maak me zorgen over een rustig leven op aarde, in het land waar ik leef.
Zonder doordringend klokkengelui of het gekweel van een muhedzin vanop een Minaret te moeten aanhoren.

Citaat:
En toch Maddox heeft geen ene Islamitische land een westerse land aangevallen, maar andersom wel. Dat moet jij toch weten
De verovering van het Byzantijnse rijk..... nogal een stevig voorbeeldje hoe een massa roofzuchtigen een decadent en uitgeblust rijk effe overnamen.
Later hebben mensen zoals Vlad Dracul het nogal grof moeten aanpakken, of we zaten nu nog steeds in de rotste tijd van de middeleeuwen.

Citaat:
Dat is geen spreekwoord dat is gefaxt uit jou hersenen richting een teleboek.
't is dan ook te merken dat die uitspraak van een goed geïntegreerde Egyptische christen komt.

Citaat:
Ach jah het is maar hoe jij het zelf bekijkt.
Met argusogen bekijk ik het. (je weet wel Argus Panoptes, 1 van die heidense Griekse reuzen, een ver broertje van de 60cubits hoge Islamitsche Adam)

Citaat:
Ik word niet beoordeeld van wat jij vind hoor
Neen U word beoordeeld op uw uitspraken hier.

Citaat:
Het baat mij eerlijk gezegt ook geen zorgen. Het doet me namelijk ook niets
Klopt, we zijn te vriendelijk, en het kost decennia aan kloterij om een echte Vlaming boos genoeg te krijgen vooraleer die als groep gericht geweld gaan gebruiken (Vraag dat maar aan de Franse ridders op 11 juli 1302).
Oud 18 mei 2008, 22:47   #314
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
haal geen woorden in mijn mond svp.
Hoeft ook niet, die woorden brengt U zelf wel aan hoor.

Citaat:
Als Nederlandse-Marokkaanse moet hij niet een hele grote groep erbij betrekken als het maar om een klein randdebiel groepje gaat.
Ik vind dat klein groepje dat die streken uithaalt wel heel arrogant en veeleisend worden, ondersteund door de linkse rakkers die altijd maar herhalen , "laat hen in hun waarde, het is allemaal door hun achterstand, hun kansarmoede, hun opvoeding en de cultuur der voorvaderen". En U doet uw best om dit te bestendigen.

Citaat:
en hoe kan hij nou weten of het Marokkanen zijn? spreekt hij soms de taal? het kan toch zijn dat het misschien de turken zijn, of Belgen zelf, of Irakezen.
De meeste Marrokanen van de "schoffie leeftijd" zijn Belgen, hun nationaliteit gekregen bij een pak geitenkaas.
En het verschil tussen het marrokaans en het turks is wel duidelijk te horen, zelfs voor een toondoof persoon als ik. Als er veel keelgeschraap bijzit, is het Noordafrikaans.(Ik kan niet het verschil zien tussen een Libiër of een Marrokaan, dat moet ik toegeven)
En de kans dat het een groep Irakezen van de juiste leeftijd is, is wel uitzonderlijk klein, daar de groep Irakies in belgiê zowiezo klein is.

Citaat:
Hoezo iemand met zwart haar en bruine ogen word gauw als marokkaan afgestempeld
Niet noodzakelijk, het kan ook een Spanjaard of Italiaan zijn. Maar die gedragen zich kompleet anders, vooral minder onbeschoft tegenover vrouwen.

Citaat:
bang
Eigenlijk wel ja. Dat we terug naar de dieptepunten der geschiedenis gaan, de middeleeuwen der godsdienstoorlogen.

Laatst gewijzigd door maddox : 18 mei 2008 om 22:48.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 23:40   #315
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Neen, da's duidelijk. Maar maakt niet voor goeie discusies en evenmin voor een gezonde en moderne verstandhouding tussen ons
Ask your self.

Citaat:
Tof, ik zal het even andersom doen. U bied mij een zelfgebkken koekje aan, en achter je staat het pak rattengif nog open.
Moet ik dat koekje dan aannemen? Het kan fantastisch smaken eenmaal geproefd, het blijft alnietemin een risico.
Wat U als gif aan me wil geven is een monotheïstisch geloof. Ik gedei niet in zulk beknellende omgeving.
Rattengif spreekt voor zich zelf: rattengif is bedoeld voor ratten, koek is bedoeld voor u en ik. mixer is bedoeld om alles doorelkaar te mixen. dus logisch dat ik rattengif niet probeer

moet ik soms doorgaan?

Citaat:
We zijn net een paar 100 jaar van dat soort praktijken af, we moeten het toch niet aanvaarden in een andere vorm, zoals Yizha of zakaat.
Wie heeft jou gedwongen om zakaat te geven? is toch armenbelasting. Hoe houd de samenleving zich staand in Belgié? is dat niet doormiddel van Belastingen, premies etc.

Citaat:
Met mensen zoals U moeten we geen fictieve hel meer bedenken, gewoon even kijken hoe het in bepaalde streken(en eigenlijk nogal veel) eraan toegaat in naam van het geloof.
Mensen net als ik die mogen erin geloven, en mensen net als jij kunnen dat maar beter accepteren.

Citaat:
Ik, ik maak me zorgen over een rustig leven op aarde, in het land waar ik leef.
Zonder doordringend klokkengelui of het gekweel van een muhedzin vanop een Minaret te moeten aanhoren.
Het leven kent risico's. en rustig leventje bestaat niet althans die garantie krijg je niet. als er garantie was voor het leven, dan waren we allemaal ongelovig.

Citaat:
De verovering van het Byzantijnse rijk..... nogal een stevig voorbeeldje hoe een massa roofzuchtigen een decadent en uitgeblust rijk effe overnamen.
Later hebben mensen zoals Vlad Dracul het nogal grof moeten aanpakken, of we zaten nu nog steeds in de rotste tijd van de middeleeuwen.

Ik heb het over nu. leer dat eens te begrijpen.

Citaat:
't is dan ook te merken dat die uitspraak van een goed geïntegreerde Egyptische christen komt.
nou heb je het weer fout.

Citaat:
Met argusogen bekijk ik het. (je weet wel Argus Panoptes, 1 van die heidense Griekse reuzen, een ver broertje van de 60cubits hoge Islamitsche Adam)

je weet volgens mij niet eens wie Adam is.

Citaat:
Neen U word beoordeeld op uw uitspraken hier.
Nee hoor je slaat weer de plank mis

Citaat:
Klopt, we zijn te vriendelijk, en het kost decennia aan kloterij om een echte Vlaming boos genoeg te krijgen vooraleer die als groep gericht geweld gaan gebruiken (Vraag dat maar aan de Franse ridders op 11 juli 1302).
gussie gussie gussie.
Oud 18 mei 2008, 23:46   #316
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hoeft ook niet, die woorden brengt U zelf wel aan hoor.
Nee want je spreekt voor een persoon.

Citaat:
Ik vind dat klein groepje dat die streken uithaalt wel heel arrogant en veeleisend worden, ondersteund door de linkse rakkers die altijd maar herhalen , "laat hen in hun waarde, het is allemaal door hun achterstand, hun kansarmoede, hun opvoeding en de cultuur der voorvaderen". En U doet uw best om dit te bestendigen.
Nee opsluiten die handel. als het gaat om jongeren die neigen om overlast te veroorzaken doormiddel van hun gejengel terug sturen naar waar het van daan komt, In marokko delen ze pas echt goede straffen uit. hier kun je dus uit concluderen dat ik een voorstander ben voor dit soort praktijken dat ik ze ook liever zie gestraft worden in hun eigen land. de handelwijze is op een ruwe manier, en in Belgie gaat het er allemaal wat soft aan toe. hierbij ben ik het ook niet eens hoe het in België en NL eraan toe gaat wat betreft straf procedures.

Citaat:
De meeste Marrokanen van de "schoffie leeftijd" zijn Belgen, hun nationaliteit gekregen bij een pak geitenkaas.
En het verschil tussen het marrokaans en het turks is wel duidelijk te horen, zelfs voor een toondoof persoon als ik. Als er veel keelgeschraap bijzit, is het Noordafrikaans.(Ik kan niet het verschil zien tussen een Libiër of een Marrokaan, dat moet ik toegeven)
En de kans dat het een groep Irakezen van de juiste leeftijd is, is wel uitzonderlijk klein, daar de groep Irakies in belgiê zowiezo klein is.
Ik denk toch niet dat jij een verschil kan maken tussen een marokkaan die van arabische komaf is en amazigh komaf, en tussen andere etnische komaf want een arabische marokkaan is het zelfde als een irakees, de taal is het zelfde behalve de dialect, maar daar zou jij denk ik geen onderscheid van kunnen maken.

Citaat:
Niet noodzakelijk, het kan ook een Spanjaard of Italiaan zijn. Maar die gedragen zich kompleet anders, vooral minder onbeschoft tegenover vrouwen.
wie heeft het nou weer over vrouwen je gaat van het een naar het ander.

Citaat:
Eigenlijk wel ja. Dat we terug naar de dieptepunten der geschiedenis gaan, de middeleeuwen der godsdienstoorlogen.
grote kans dat er een oorlog aankomt.

Laatst gewijzigd door undiscovered : 18 mei 2008 om 23:51.
Oud 18 mei 2008, 23:52   #317
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee want je spreekt voor een persoon.
Zekers, mezelf.

Citaat:
Nee opsluiten die handel. als het gaat om jongeren die neigen om overlast te veroorzaken doormiddel van hun gejengel terug sturen naar waar het van daan komt, In marokko delen ze pas echt goede straffen uit. dat zorgt er dan voor dat het minder voort zal komen. maar dan heb ik het over de jongeren die meerdere malen opgepakt zijn, vastgezeten, verkrachters, dieven, etc.
Dan moet je niet denken dat ik er voor ben. ik ben ook tegen. liever voorkomen dan genezen.
Daar zijn we het dan wel over eens.

Citaat:
Ik denk toch niet dat jij een verschil kan maken tussen een marokkaan die van arabische komaf is en amazigh komaf, en tussen andere etnische komaf want een arabische marokkaan is het zelfde als een irakees, de taal is het zelfde behalve de dialect, maar daar zou jij denk ik geen onderscheid van kunnen maken.
Ethnie, is die dan belangrijk in de islam? Maar zoals U verder in dit bericht zet, is dat niet van de hak op de tak?
Ethnie van schoffies is niet belangrijk voor me. De redenen voor hun schofterig gedrag zijn dat wel, en de excuses uiteindelijk, waarmee deze daden goedgepraat worden, dat is het hele eieren eten.

Citaat:
wie heeft het nou weer over vrouwen je gaat van het een naar het ander.
Zie bovenstaand.

Citaat:
grote kans dat er een oorlog aankomt.
En weeral met godsdienst als excuus, maar macht en materiële welvaart als inzet.
Oud 18 mei 2008, 23:56   #318
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Zekers, mezelf.
Houd het dan ook bij jezelf.

Citaat:
Daar zijn we het dan wel over eens.
dat werd tijd.

Citaat:
Ethnie, is die dan belangrijk in de islam? Maar zoals U verder in dit bericht zet, is dat niet van de hak op de tak?
Ethnie van schoffies is niet belangrijk voor me. De redenen voor hun schofterig gedrag zijn dat wel, en de excuses uiteindelijk, waarmee deze daden goedgepraat worden, dat is het hele eieren eten.
nee ik praat het niet goed, ik ben juist een voorstander als ze terug worden gestuurd naar hun eigenland wat betreft de straf procedure, België kan daar heel wat van leren op het gebied daarvan.

Citaat:
Zie bovenstaand.

gezien.

Citaat:
En weeral met godsdienst als excuus, maar macht en materiële welvaart als inzet.

Zoals jij al zei mensen misbruiken het geloof misbruiken de naam van het geloof.

Zakaat is voor mij als belang als ik er een ander mee help.

is een beetje gek als je geld verdiend en niks geeft aan de overheid en niet deelneemt bij de mensen die het niet makkelijk hebben net als jij en ik.
Oud 19 mei 2008, 00:05   #319
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Zakaat is voor mij als belang als ik er een ander mee help.
Ik wou juist zeggen, ik zie echt niet in wat hier mis mee is. In tegendeel.

Laatst gewijzigd door morgen : 19 mei 2008 om 00:23.
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 00:18   #320
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Rattengif spreekt voor zich zelf: rattengif is bedoeld voor ratten, koek is bedoeld voor u en ik. mixer is bedoeld om alles doorelkaar te mixen. dus logisch dat ik rattengif niet probeer

moet ik soms doorgaan?
Neen, mijn punt is duidelijk. Uw soort religieuze koekjes belief ik niet, zelfs al is het het meest heerlijke ding in het universum.

Citaat:
Wie heeft jou gedwongen om zakaat te geven? is toch armenbelasting. Hoe houd de samenleving zich staand in Belgié? is dat niet doormiddel van Belastingen, premies etc.
Als het alleen de belastingen zouden zijn, ok (en dat ze die eindelijk eens goed gaan besteden). maar daarbovenop die Yizha, dat vind ik er teveel aan voor me.
Zakaat betekend letterlijk aalmoes, en de Sharia maakt er van 10% van de persoonlijke inkomsten, gegeven aan de lokale Iman, die dat ingezamelde geld/goederen dan kan gebruiken om de echt arme moslims mee te helpen.

Citaat:
Mensen net als ik die mogen erin geloven, en mensen net als jij kunnen dat maar beter accepteren.
Zolang U maar accepteerd dat ik uw geloof niet zal aanhangen. En me niet Koransgewijs ertoe gaat dwingen.

Citaat:
Het leven kent risico's. en rustig leventje bestaat niet althans die garantie krijg je niet. Als er garantie was voor het leven, dan waren we allemaal ongelovig.
En als ik extra risico's uit wil bannen voor het een echt probleem word, is dat dan fout?

Citaat:
Ik heb het over nu. leer dat eens te begrijpen.
het nu? 75% van de conflicthaarden op deze aardkloot zijn direct gemixt met de Islam. niet slecht voor 25% van de wereldbevolking.

Citaat:
Je weet volgens mij niet eens wie Adam is.
Oh jawel hoor. Hoofdstuk Genesis van het oude testament.
vrij vertaald.
Adam was geschapen in het evenbeeld van god. Uit klei en water opgetroken en leven ingeblazen door de goddelijke almacht, en gegeven de macht over alle levende wezens.

Bukhari Volume 4, Boek 55, vers nummer 543

En Allah creerde Adam, 60 cubits groot.

Mits omrekenen van klassieke bronnen, zoals het oude testament, komt men tot de conclusie dat 2 cubits 1 yard is, en 1 yard is .9144 meter.
60 cubits=30yard=27,432 meter hoog.
Idealerwijze weegt een goed gespierde man van gemiddelde lengte 75kg.(100kg is niet abnormaal voor zeer gespierde mannen), wat die 27.432m hoge Adam de vrolijke 30 ton zou laten wegen. Evenveel als het grootste zoogdier dat nu rondsparteld, de Blauwe Vinvis.

Zelfs al nemen we het getal 60 en vervangen we het door 6, komen we nog uit tot een mastodont van 2.74 m.

Tof he, een religieuze biblitheek in huis. Hoe ik die arme boeken zo corrumpeer.

Laatst gewijzigd door maddox : 19 mei 2008 om 00:26.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be