![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() och, van mij moet je geen moeite doen hoor. Schrijf zoveel dt-fouten als je wil, who cares?
![]() Ik zie niet in waarom iemand zich zou ergeren aan het feit dat iemand anders die regeltjes minder goed snapt, of nooit duidelijk uitgelegd heeft gekregen, of gewoon niet belangrijk vindt. Er zijn zoveel dingen om mij aan te ergeren, me ergeren aan dt-fouten van anderen staat zeer laag op mijn prioriteiten-lijstje.
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Zeg, dan zou je hier bijna alle posts moeten overslaan. En vooral die van HAMC, en dat zijn net de plezantste.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |