![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#3921 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb op 't school alleen maar godsdienst gekregen. Evolutieleer werd toen nog niet onderwezen.
![]() |
#3922 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3923 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
weet je dat heeeeel zeker? Als je het echt zelf onderzoekt zul je nl ontdekken dat er geen reet van klopt O maar wacht! De media! Je hebt zeker veel tv gekeken ? ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3924 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En toen ik zes was begon elke dag met een lesuur evolutieleer. Datzelfde jaar moest ik plechtig beloven dat ik alles geloofde wat darwin ooit beweerde, tijdens een ceremonie waarvoor ik een nieuw 's zondags kostuum kreeg. Denk dat ik er nog een fiets aan overhield ook. Vanaf dan mocht ik elke zondag mee naar Darwin bijeenkomsten waar ik dan ook van het lijk van darwin mocht eten dat ze conveniently in een pistoleeke gestoken hadden. Nog eens zes jaar later moest ik dat nog eens beloven. Dit keer kwam zelfs de rector van de unif kijken of ik het wel meende. En mijn ouders fier joh. Later ben ik dan getrouwd. Ik wou met mijn vrouw op de foto in dure kleren, maar het was de moeite niet voor een ceremonie van 10 minuten om een mooi pak en een erg dure bruidsjurk te kopen. We hebben dan maar een ceremonie in Darwin stijl aan dat huwelijk toegevoegd. Die duurde wel een uur. Ik weet nog dat de univ vol zat met familie die eigelijk van darwin niks moest weten, maar ze hadden toch respect genoeg om dat te verzwijgen op dat moment. Zo zie je maar, je lult helemaal niet uit je nek, laat die anderen maar zeveren. Wij weten dat je gelijk hebt.
![]() |
![]() |
#3925 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wel grappig ja! Maar het heeft werkelijk niets te maken met wat ik gezegd heb, Nevermind Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3926 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3927 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3928 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een enkeling kan je misschien overtuigen, en dat is het zeker waard. En de rest kan al eens lachen in deze boze door de wetenschap gedomineerde wereld. Waarvoor dank.
![]() |
![]() |
#3929 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het heeft bij jou waarschijnlijk toch geen zin, maar ok Ik heb het niet over de boze door de wetenschap gedomineerde wereld. Ik heb het over een elite achter de schermen die zowel de religies als de officiele wetenschap hebben gesticht, om ons weg te houden van echte en spirituele kennis. Nu kan je me verguizen, ridiculiseren of heel erg gek vinden. Maar da's de makkelijkste weg, als je begrijpt wat ik bedoel Maar ik ben er bang voor, dogma's die je zelf niet ziet haal je niet zo maar weg. En dat is ok hoor. met respect hoor. Met respect. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 mei 2008 om 20:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3930 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij niet?
![]() |
![]() |
#3931 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3932 |
Gouverneur
|
![]() Pindar, je presteert het om een vraag van mij tot vijf maal toe te negeren, namelijk op 13 mei om 22:41 en 22.43 uur, 14 mei om 22.41 uur, 16 mei om 23.55 uur, gisteren om 0.24 uur en vandaag om 19.42 uur. Ben je je daar bewust van?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3933 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het geldt voor ALLE overtuigen. Het gedachtepatroon is de oorzaak van alles. Lees anders het boek waar ik het over had, daarin wordt het beter uitgelegd en gespreid over vele bladzijden. ![]() Pin d"Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3934 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je moet me vergeven pindar, ik ben op school geindoctrineerd geweest, niet makkelijk om je daarvan te vrijwaren. Hoe doe jij dat eigelijk?
![]() |
![]() |
#3935 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk ben ik dat ook geweest! Ik ben echter zaken gaan onderzoeken die iedereen zomaar voor waar aanneemt.(Jezus, 9-11 etc etc) (publieke opinie) en ik wist ook niet waar ik uit zou komen, maar het is echt zo dat we op een subtiele manier aan alle kanten genaaid worden. inclusief door de evolutietheorie ![]() Maar maakt niet uit, je 'gelooft' het toch niet Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3936 | |
Gouverneur
|
![]() Erg slap excuus.
Citaat:
Wanneer is een overtuiging echt? Verandert het dna weer terug als een christen twijfelt aan het bestaan van god? Krijgt hij kinderen met ander dna als hij tijdens de geslachtsgemeenschap twijfelt? Zijn de veranderingen per overtuiging gelijk? Hebben overtuigd homoseksuelen bij wijze van spreken dus een overeenkomstigheid in hun dna? Of joden? En hoe groot zijn de dna-veranderingen? Kan mijn dna door een verandering van overtuiging zoveel veranderen dat mijn kinderen bijvoorbeeld blond worden, terwijl ik en mijn partner donkerharig zijn? Ik vind het allemaal moeilijk te begrijpen. Ik geloof best dat er redelijk frequent mutaties in het dna plaatsvinden, maar dat dit 'gestuurd' wordt door het boek waar je geïnspireerd van raakt, vind ik moeilijk te begrijpen. Dat dna-veranderingen bevorderd worden als je in de schaduw van Tsjernobyl woont, klinkt daarentegen wel aannemelijk.
![]() |
![]() |
#3937 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je eerder in wetenschap dan religie gelooft. Wetenschap is gebaseerd om menselijke kennis. Wetenschap dient de maatschappij. Religie is volgens mij persoonlijk. Dimi
![]() |
![]() |
#3938 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En uw evolutieleer is getest? U bent met de teletijdmachiene van professor Barabbas naar het verleden gereisd om deze leer na te checken? M.a.w. U was er bij toen het gebeurde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3939 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3940 |
Parlementslid
|
![]() http://nl.youtube.com/watch?v=6UIStXAmSyw
Als je gelooft dat deze dino's 65 miljoen jaar oud zijn of ouder dan weet ik niet of we je nog kunnen helpen ... Dit alleen al toont aan hoe belachelijk de evolutietheorie is, maar ja onze blinde gelovigen zullen wel weer een verklaring hebben zeker ? |
![]() |
![]() |