![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18142 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18143 |
|
![]() Ik vond het echt leuker toen we al dat ge-U achterwege konden laten. Bovendien denk ik wel dat ik net iets meer weet dan jij als het gaat om wat Lex vond van dat gedoe hier. Ik kan mij vergissen.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 21 mei 2008 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kom je me bezoeken Pindar? ![]() Zijn er nog kaarten voor Icke? Ik wil die gast ook wel eens bezig zien en ik heb niks te doen zaterdag. Kwestie van een eigen oordeel te kunnen vellen. Icke heeft zichzelf ooit eens de nieuwe messias genoemd en dat pleit een beetje tegen hem. Maar toch wil ik die gast eens bezig zien. Laatst gewijzigd door straddle : 22 mei 2008 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18145 |
|
![]() Goed, maar ik heb zijn berichten van karakter zien veranderen en ik ga af op wat jij zelf zei over ''hondsdolheid van beide kanten''. Pindars ''ze'' is in dit verhaal mij te eenzijdig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lex zijn bijdragen waren super. Voor de rest ken ik hem niet. Ik heb hier nog zeer interessante figuren weten rondlopen, zoals Democratsteve, Funghus, Mephisto om er maar enkele te noemen, maar die hebben allemaal afgehaakt. Laatst gewijzigd door straddle : 22 mei 2008 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Je vergeet natuurlijk ook dat hij veroordeeld geweest is voor fraude & last-but not least... Hij verkondigd dat we daar lizards worden overheerst. ![]()
![]() |
![]() |
#18148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zijn reptielen theorie daar had ik uiteraard al van gehoord. Ik zal eens gaan horen wat hij daar over te zeggen heeft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18149 |
Parlementslid
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...etekort-.dhtml
Dit artikel hoort gewoon in dit topic thuis , alleen al vanwege de titel. Toch wel interessant dat ze het zo omschrijven... . |
![]() |
![]() |
![]() |
#18150 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb daar vorig jaar ook wat meer info over proberen te vinden, maar dat is zo goed als onmogelijk ..... . Het enige antwoord wat ik kreeg is dat europa de codex zelf niet overneemt ... maar en hier komt het , ze gaan zelf regels opstellen ...... alleen als we die regels met de codex vergelijken zijn die zowat hetzelfde lol. Maar hoe zit dat nu met de vitaminen en de gifstoffen en met de hormonen in het vlees en dergelijke ? Klopt het dat je niet langer voeding zal kunnen tegenhouden aan de grens ? Klopt het dat men vitamines zo goed als zal verwijderen uit voeding en dat ze zowat illegaal worden in hogere dosissen zogezegd vanwege een mogelijke reactie, maar het zou erop neerkomen dat ze totaal geen effect meer zouden hebben. Ivm die straling daar heb ik ook wat van gehoord, maar wat bedoelen ze daarmee precies ? Gaan ze alle voedsel bestralen ook vers voedsel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Idd, nu is het maar te hopen dat mensen wakker worden en gaan inzien dat die NWO wel degelijk zijn intrede aan't doen is!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het wordt zelfs op school onderwezen dat zowat elke 2 generaties (soms zelfs sneller) een nieuwe wereld-orde ontstaat. Van de romeinen tot de chinees-russisch-amerikaanse wereld-orde nu. Vroeger was dat eerder door militair ontwikkelingen, vantegenwoordig eerder economisch. Oud nieuws eigenlijk. Laatst gewijzigd door parcifal : 23 mei 2008 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18153 |
|
![]() Ik ken Lex persoonlijk en dat is dus niet het geval... waarom moet je toch met zo'n losse flodders afkomen.
![]() |
![]() |
#18154 | |
|
![]() Citaat:
Verder lees ik twee verschillende berichten, van Heftruck en van u. Wie is er geloofwaardiger denkt u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18155 |
|
![]() Lex had al kritisch vermogen van voordien, hij heeft het niet "ontwikkelt". En ik hem hem persoonlijk en kan je zeggen dat hij nog altijd in de NWO gelooft.
![]() |
![]() |
#18156 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18157 | |
|
![]() Ze zijn ons geleidelijk aan aan het voorbereiden op de staged alien invasie.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18158 |
|
![]() De goeie ouwe martelaars truuk. Na al die eeuwen blijkt dat nog steeds aan te slaan bij de believers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal goed en wel, maar nog steeds blijft het bij loze beweringen zonder enige vorm van bewijs. Straffe uitspraken aan believers kant genoeg, maar qua bewijslast blijft het enorm magertjes. Het feit dat iemand van het vaticaan in buitenaards leven gelooft bewijst nog steeds niet dat ze hier zijn. In januari was er nog volgende uitspraak van een believer http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=167 We zijn nu 4 maand verder en veel is er toch nog niet gebeurt op deze aardkloot. Voor wanneer gaat het nu zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18160 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |