![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tiens. Heeft U er nog nooit van gehoord dat men bepaalde draconische straffen instelt om voor VOLGENDE DADERS een voorkomende afschrikking te voorzien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
In een democratie telt een individu en wordt iemand niet gezien als een middel om een of ander doel te bereiken. Draconische maatregelen ok, maar die moeten niet worden toegepast op onschuldige familieleden, die helemaal niemand verkracht of bedreigd hebben. Laatst gewijzigd door morgen : 22 mei 2008 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men gewoon weet dat in geval een gezinslid herhaaldelijk de fout ingaat en vierkant zijn voeten veegt aan de hier geldende wetten, de ganse onopgevoede familie naar het heimweeland kan vertrekken, dan zullen ze weldegelijk wat beter hun best doen en hun schorem niét door de straat laten opvoeden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 mei 2008 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=ruSSivAnxak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ga mij niet moemaken om dit fascistische voorstel uit uw hoofd te praten. Denkt ervan wat ge wilt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En wat die sneeuwbal betreft: wees daar niet zo zeker van. Er lezen OOK intelligente mensen mee, en die wél in de politiek zitten. Van een vonkje kan soms een enorme brand ontstaan ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Banneling
|
![]() Met mijn systeem worden die neefjes dus preventief belet om getuigen te bedreigen. En andere neefjes, van andere schurken, zullen evenmin iets kunnen doen, iemand bedreigen, of daadwerkelijk aanvallen. Hun ouders, doodsbang om uit Luilekkerland verdreven te worden, zouden hun snotapen wel wat beter opvoeden, wees maar zeker ! En DAT is belangrijk ! Al de rest is geestelijke masturbatie van wereldvreemde dromers of erger, gewetenloze landverraders !
Laatst gewijzigd door forumspook : 22 mei 2008 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door morgen : 22 mei 2008 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat blijft er over van uw "onschuldigheidsredenering" indien schorempje Mohammed net geen 18 was op de dag dat hij voor de vijfde maal iemand in een rolstoel had geklopt, maar pas daags later verjaarde? Kan U me uitleggen waarom in dat geval braaf zusje Fatima wèl mee moest gaan werken om de schuldenberg van broerlief af te betalen, terwijl ze dat niet hoefde te doen als hij maar één dagje later die bejaarde madam het ziekenhuis had ingeslagen. Wat is er fout aan om een wet te maken die stelt dat mensen met een dubbel paspoort hun belgische pas kwijtgeraken en het land worden uitgezet indien één van hun onaangepaste gezinsleden x-aantal keren het criminele pad hebben bewandeld?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Banneling
|
![]() [quote=morgen;3441852]Het gaat dan ook niet over DIE neefkes. U bent hier degene met een selectief verstand. (--> u bent links?)
Neen mijn beste u bent selectief bezig niet ik. Ik had het vanaf het begin op de partners in crime. Steek uw kop nog wat verder in het zand. Ruik je de macht al? Vergeet het maar over enkele decennias nemen ze toch de macht over. Uw nakomelingen zullen u haten. mooi vooruitzicht he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Banneling
|
![]() Minderjarige gangsters & recidivisten zijn en blijven gangsters & recidivisten. Indien allochtoon, geen pardon: het land uit. En minderjarigen kan men toch niet alleen wegsturen ? Onmenselijk toch ! Dus om in de geest van de gezinshereniging te blijven, samen uit, samen thuis. Allemaal tezamen terug naar het Ô zo mooie vaderland. Zien of de regering ze daar met open armen zal ontvangen...Ik heb daar al het één en ander van gehoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, je wil minderjarige kindertjes van de moederborst wegrukken en enkel de criminele linkerborst naar het zonnige heimatland sturen?
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil ook niemand vernietigen, maar enkel huiswaarts sturen, naar oorden waar wildemannengedrag zoniet normaal gevonden word, dan wel op wildemannen-manier bestraft word. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
Schepen
|
![]() Dat heb ik niet gezegd nee. Dit zou ik al minder erg vinden dan uw voorstel, wat niet wil zeggen dat ik er achter sta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En wat zegt het spreekwoord: "Zwijgen is toestemmen". In juridische termen: "Passieve medeplichtigheid". En wie weet ? Mischien wel actieve ook, in het geval zoonlief thuis wat centen afgeeft die hij van die smerige belgische racisten kunnen pikken heeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Schepen
|
![]() Dat was geen voorstel maar een parodie op het uwe.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |