Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2008, 11:40   #541
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgen Bekijk bericht
Kunt ge volgen of is het nog steeds te moeilijk?
tiens. Heeft U er nog nooit van gehoord dat men bepaalde draconische straffen instelt om voor VOLGENDE DADERS een voorkomende afschrikking te voorzien?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 11:48   #542
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
tiens. Heeft U er nog nooit van gehoord dat men bepaalde draconische straffen instelt om voor VOLGENDE DADERS een voorkomende afschrikking te voorzien?
Een ganse familie het land uitzetten om wat 1 familielid gedaan heeft is onaanvaardbaar. Stel dat 19 mensen uit een familie van 20 criminelen zijn, dan nog zou dit onrechtvaardig zijn tegenover dat éne 'brave' familielid.

In een democratie telt een individu en wordt iemand niet gezien als een middel om een of ander doel te bereiken. Draconische maatregelen ok, maar die moeten niet worden toegepast op onschuldige familieleden, die helemaal niemand verkracht of bedreigd hebben.

Laatst gewijzigd door morgen : 22 mei 2008 om 11:49.
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 11:53   #543
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een ganse familie het land uitzetten om wat 1 familielid gedaan heeft is onaanvaardbaar. Stel dat 19 mensen uit een familie van 20 criminelen zijn, dan nog zou dit onrechtvaardig zijn tegenover dat éne 'brave' familielid.

In een democratie telt een individu en wordt iemand niet gezien als een middel om een of ander doel te bereiken. Draconische maatregelen ok, maar die moeten niet worden toegepast op onschuldige familieleden, die helemaal niemand verkracht of bedreigd hebben.
Moet ik veronderstellen dat U dan ook vindt dat ouders NIET verantwoordelijk hoeven te zijn voor hun minderjarige kinderen? Dus ook NIET moeten instaan voor schadevergoedingen die hun minderjarig onopgevoed schorem veroorzaakt hebben? Het is natuurlijk ook zo dat bij het betalen van schadevergoedingen de onschuldige broertjes en zusjes ook hun broeksriem zullen moeten aantrekken.

Als men gewoon weet dat in geval een gezinslid herhaaldelijk de fout ingaat en vierkant zijn voeten veegt aan de hier geldende wetten, de ganse onopgevoede familie naar het heimweeland kan vertrekken, dan zullen ze weldegelijk wat beter hun best doen en hun schorem niét door de straat laten opvoeden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 mei 2008 om 11:54.
Oud 22 mei 2008, 11:58   #544
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet ik veronderstellen dat U dan ook vindt dat ouders NIET verantwoordelijk hoeven te zijn voor hun minderjarige kinderen? Dus ook NIET moeten instaan voor schadevergoedingen die hun minderjarig onopgevoed schorem veroorzaakt hebben? Het is natuurlijk ook zo dat bij het betalen van schadevergoedingen de onschuldige broertjes en zusjes ook hun broeksriem zullen moeten aantrekken.

Als men gewoon weet dat in geval een gezinslid herhaaldelijk de fout ingaat en vierkant zijn voeten veegt aan de hier geldende wetten, de ganse onopgevoede familie naar het heimweeland kan vertrekken, dan zullen ze weldegelijk wat beter hun best doen en hun schorem niét door de straat laten opvoeden.
Als ik niet beter wist zou ik vermoeden dat "circe" een pseudo is voor Guy:
http://www.youtube.com/watch?v=ruSSivAnxak
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 12:08   #545
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:

Citaat:
Dit kunt ge echt wel niet maken, alleen de dader(s) zelf en eventueel de ouders zijn verantwoordelijk. Je kunt niet zo maar mensen oppakken omdat ze familie zijn van (in Noord Korea wel maar da's iets anders).
Met eventueel bedoelde ik dus: bij minderjarigheid
Ik ga mij niet moemaken om dit fascistische voorstel uit uw hoofd te praten. Denkt ervan wat ge wilt.
Oud 22 mei 2008, 12:32   #546
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Ge voelt u een hele dichter precies. Ik zou maar niet te veel vanwachten van uw 'sneeuwbal' in ieder geval.
u krijgt dit: Ik zou u wel een roomtaart willen toewerpen, maar zulke smiley's bestaan niet. Rotte tomaten zijn ook grappig
En wat die sneeuwbal betreft: wees daar niet zo zeker van. Er lezen OOK intelligente mensen mee, en die wél in de politiek zitten. Van een vonkje kan soms een enorme brand ontstaan !
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 12:37   #547
forumspook
Banneling

Standaard Verdreven uit LuilekkerLand...

Citaat:
Het gaat dan ook niet over DIE neefkes. U bent hier degene met een selectief verstand. (--> u bent links?)

Kunt ge volgen of is het nog steeds te moeilijk?
Met mijn systeem worden die neefjes dus preventief belet om getuigen te bedreigen. En andere neefjes, van andere schurken, zullen evenmin iets kunnen doen, iemand bedreigen, of daadwerkelijk aanvallen. Hun ouders, doodsbang om uit Luilekkerland verdreven te worden, zouden hun snotapen wel wat beter opvoeden, wees maar zeker ! En DAT is belangrijk ! Al de rest is geestelijke masturbatie van wereldvreemde dromers of erger, gewetenloze landverraders !

Laatst gewijzigd door forumspook : 22 mei 2008 om 12:53.
Oud 22 mei 2008, 12:41   #548
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
u krijgt dit: Ik zou u wel een roomtaart willen toewerpen, maar zulke smiley's bestaan niet. Rotte tomaten zijn ook grappig
En wat die sneeuwbal betreft: wees daar niet zo zeker van. Er lezen OOK intelligente mensen mee, en die wél in de politiek zitten. Van een vonkje kan soms een enorme brand ontstaan !
Onschuldige mensen verdedigen is natuurlijk ontzettend dom, zeker in vergelijking met rotte tomaten gooien.
Oud 22 mei 2008, 12:42   #549
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Met mijn systeem worden die neefjes dus preventief belet om getuigen te bedreigen. En andere neefjes, van andere schurken, zullen evenmin iets kunnen doen, iemand bedreigen, of daadwerkelijk aanvallen. Hun ouders, doodsbang om uit Luilekkerland verdreven te worden, zouden hun snotapen wel wat beter opvoeden, wees maar zeker ! En DAT is belangrijk ! Al de rest is geestelijke masturbatie van wereldvreemde dromers of erger, gewetenloze landverraders !
Laten we de wereld anders preventief vernietigen, dan zal er zéker niks meer misgaan.

Laatst gewijzigd door morgen : 22 mei 2008 om 12:56.
Oud 22 mei 2008, 12:42   #550
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga mij niet moemaken om dit fascistische voorstel uit uw hoofd te praten. Denkt ervan wat ge wilt.

Wat blijft er over van uw "onschuldigheidsredenering" indien schorempje Mohammed net geen 18 was op de dag dat hij voor de vijfde maal iemand in een rolstoel had geklopt, maar pas daags later verjaarde?

Kan U me uitleggen waarom in dat geval braaf zusje Fatima wèl mee moest gaan werken om de schuldenberg van broerlief af te betalen, terwijl ze dat niet hoefde te doen als hij maar één dagje later die bejaarde madam het ziekenhuis had ingeslagen.

Wat is er fout aan om een wet te maken die stelt dat mensen met een dubbel paspoort hun belgische pas kwijtgeraken en het land worden uitgezet indien één van hun onaangepaste gezinsleden x-aantal keren het criminele pad hebben bewandeld?

Oud 22 mei 2008, 12:55   #551
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Wat blijft er over van uw "onschuldigheidsredenering" indien schorempje Mohammed net geen 18 was op de dag dat hij voor de vijfde maal iemand in een rolstoel had geklopt, maar pas daags later verjaarde?

Kan U me uitleggen waarom in dat geval braaf zusje Fatima wèl mee moest gaan werken om de schuldenberg van broerlief af te betalen, terwijl ze dat niet hoefde te doen als hij maar één dagje later die bejaarde madam het ziekenhuis had ingeslagen.
Natuurlijk is dat ook niet ideaal, in principe zou 'Fatima' hier niet de gevolgen van mogen dragen.

Citaat:
Wat is er fout aan om een wet te maken die stelt dat mensen met een dubbel paspoort hun belgische pas kwijtgeraken en het land worden uitgezet indien één van hun onaangepaste gezinsleden x-aantal keren het criminele pad hebben bewandeld?
Ik kan dezelfde vraag niet blijven beantwoorden hé.
Oud 22 mei 2008, 12:56   #552
shaddy
Banneling

Standaard

[quote=morgen;3441852]Het gaat dan ook niet over DIE neefkes. U bent hier degene met een selectief verstand. (--> u bent links?)

Neen mijn beste u bent selectief bezig niet ik. Ik had het vanaf het begin op de partners in crime. Steek uw kop nog wat verder in het zand. Ruik je de macht al? Vergeet het maar over enkele decennias nemen ze toch de macht over. Uw nakomelingen zullen u haten. mooi vooruitzicht he.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 12:59   #553
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Neen mijn beste u bent selectief bezig niet ik. Ik had het vanaf het begin op de partners in crime. Steek uw kop nog wat verder in het zand. Ruik je de macht al? Vergeet het maar over enkele decennias nemen ze toch de macht over. Uw nakomelingen zullen u haten. mooi vooruitzicht he.
Ja awel, ik had het NIET over de partners in crime maar over de familieleden die forumspook en circe weg willen sturen OOK ALS ZE NIETS VERKEERD GEDAAN HEBBEN.
Oud 22 mei 2008, 13:00   #554
forumspook
Banneling

Standaard Samen uit, samen thuis: de gezamelijke terugtocht

Citaat:
Minderjarige gangsters & recidivisten zijn en blijven gangsters & recidivisten. Indien allochtoon, geen pardon: het land uit. En minderjarigen kan men toch niet alleen wegsturen ? Onmenselijk toch ! Dus om in de geest van de gezinshereniging te blijven, samen uit, samen thuis. Allemaal tezamen terug naar het Ô zo mooie vaderland. Zien of de regering ze daar met open armen zal ontvangen...Ik heb daar al het één en ander van gehoord.
Oud 22 mei 2008, 13:01   #555
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja awel, ik had het NIET over de partners in crime maar over de familieleden die forumspook en circe weg willen sturen OOK ALS ZE NIETS VERKEERD GEDAAN HEBBEN.
Och, je wil minderjarige kindertjes van de moederborst wegrukken en enkel de criminele linkerborst naar het zonnige heimatland sturen?

Oud 22 mei 2008, 13:05   #556
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Laten we de wereld anders preventief vernietigen, dan zal er zéker niks meer misgaan.
Nee hoor, zeer dom voorstel. Zelfvernietiging is een totaal persoonlijk besluit, hetwelk u gerust mag nemen, maar andere onschuldige mensen daarin meeslepen, nee.
Ik wil ook niemand vernietigen, maar enkel huiswaarts sturen, naar oorden waar wildemannengedrag zoniet normaal gevonden word, dan wel op wildemannen-manier bestraft word.
Oud 22 mei 2008, 13:07   #557
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Even samenvatten, beste juffrouw De allochtone criminelen zélf, en hun medeplichtigen, zou u dus wél het land willen uitsturen ? Daarmee bent u akkoord ?
Oud 22 mei 2008, 13:18   #558
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Even samenvatten, beste juffrouw De allochtone criminelen zélf, en hun medeplichtigen, zou u dus wél het land willen uitsturen ? Daarmee bent u akkoord ?
Dat heb ik niet gezegd nee. Dit zou ik al minder erg vinden dan uw voorstel, wat niet wil zeggen dat ik er achter sta.
Oud 22 mei 2008, 13:19   #559
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Onschuldige mensen verdedigen is natuurlijk ontzettend dom, zeker in vergelijking met rotte tomaten gooien.
Wie is er onschuldig ? De familieleden van al die recidivisten moeten toch wel op de hoogte zijn dat die van alles uitsteken ? Die zijn toch niet blind en idioot ? Dan onderschat u die mannen nogal hoor. Men kan er van alles van zeggen, maar uilen zijn dat niet Ik ken er genoeg, allemaal linke gasten.
En wat zegt het spreekwoord: "Zwijgen is toestemmen". In juridische termen: "Passieve medeplichtigheid". En wie weet ? Mischien wel actieve ook, in het geval zoonlief thuis wat centen afgeeft die hij van die smerige belgische racisten kunnen pikken heeft ?
Oud 22 mei 2008, 13:22   #560
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Nee hoor, zeer dom voorstel.
Dat was geen voorstel maar een parodie op het uwe.

Citaat:
Zelfvernietiging is een totaal persoonlijk besluit, hetwelk u gerust mag nemen, maar andere onschuldige mensen daarin meeslepen, nee.
Ik wil ook niemand vernietigen, maar enkel huiswaarts sturen, naar oorden waar wildemannengedrag zoniet normaal gevonden word, dan wel op wildemannen-manier bestraft word.
Onschuldige mensen meeslepen is anders exact wat u voorstelde.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be