![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet spijtig genoeg Kobaf nu gelijk geven,vrouwen zien mannen met geld beter zitten dan mannen zonder geld
Ook de jacht naar de vrouwen verloopt beter met een gevulde portemonnee Ook speelt het uiterlijke bij vrouwen meer dan het innerlijke Idd arme mensen hebben hier een enorm nadeel op de meer begoede mensen onder ons Laatst gewijzigd door duveltje382 : 22 mei 2008 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Bij de rijken zijn er evenveel echtscheidingen als bij de armen,juist in relaties speelt de dikte van uw portefeuille geen rol,toch op het lange termein!
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 22 mei 2008 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() wel in de consequenties
er zijn idd evenveel echtscheidingen bij rijken maar de consequenties zijn anders en daar gaat het uiteraard over voor armen zijn de consequenties veelal zwaarder - zowel voor samen te gaan wonen als voor uit elkaar te gaan - dus veel meer ( kans op ) meer pech
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2008 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen zien de Wereld dikwijls heel anders dan mannen,en vrouw kijk zeker dat je geen sukkeltje bent,je moet gewoon voor de aardigheid eens zien op zo een date site dan zullen jullie het wel begrijpen wat ik wil zeggen
mensen zijn op dat punt heel raar, persies wat koopwaren als je ze bezig ziet .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() als ik bvb als dopper bij eentje ga samenhokken die ook dopt dan kan ik mij daar niet zomaar inschrijven tenzij ik iemand ben die ondanks haar armoede ook nog eens op haar kap zou willen gaan leven
gevolg is dat ze me zo aan de deur kan zetten als het fout loopt zonder dat ik zelfs maar een dag de tijd krijg om iets te huren te zoeken - daar waar een rijke gewoon iets anders huurt is de consequentie in dat geval voor mij dus dakloosheid ik geef maar één zo een voorbeeld - maar doordat ik mij door mijn doppersstatuut niet kan inschrijven zijn er veel meer risicos en zijn de konsequenties zwaarder als het foiut gaat moest iedereen een gelijk onvoorwaardelijk basisinkomen hebben en een mogelijkheid om te lenen bij het vlaams woningfonds dan zouden deze consequenties uitgesloten zijn en dan zouden ook armen veel relaxter met de liefde kunnen bezig zijn ipv met de poen zoals de rijken dat nu ook kunnen doen dit alles hoeft bovendien niet eens meer te kosten dan dat de sz ons nu kost - en de extra leningen - nu ja voor mijn part doet het vlaams woningfonds dat op dezelfde manier als de maroccaanse bank en blijft ze dus eigenaar tot het is afbetaalt maar er moet een einde komen aan de discriminatie van kinderlozen - deze mogen zelfs beloont worden - de tijd van ga en vermenigvuldig u is nu wel voorbj - onze planeet is vol - wie zich niet voortplant ontlast de overbevolking en mag daarom dus zeker niet langer gediscrimineert worden !!!!
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2008 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aarschotstraat in Brussel, naar het schijnt....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Jij hebt precies iets met zwart he Anna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() ge rijdt met de trein bijna in hun decoletes binnen als ge in brussel noord aankomt
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2008 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bij mijn ex kwamen intussen de vrouwen letterlijk aan zijn deur bellen 'om es naar de cinema te gaan' en hem 'te troosten'. Arme man, hij heeft zich laten vangen door een die binnen de kortste keren 'per ongeluk' zwanger was ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Voorwaar, dit is gewoon een serieuze thread geworden.
Duveltje, zou je iets hebben tegen een interraciale verhouding? Ik meen dat. Er zijn heel veel vrouwen in landen uit het Zuiden die graag met een man uit het Westen zouden trouwen. Louter om begrijpelijke economische redenen. De liefde krijg je er zo bij. Is het huwelijk en de opbouw van een gezin trouwens niet vooral een economische realiteit? De romantiek die wij hier in het Westen errond hebben opgebouwd is van veel minder fundamenteel belang en een vrij recent fenomeen. Er kan toch niks op tegen zijn om je op de internationale scene te begeven? Moet kunnen vind ik.
Laatst gewijzigd door C2C : 22 mei 2008 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() laya ik denk dat je met je laatste zin bedoelt dat het kruisje van de rijke man is dat hij nooit zeker weet of zijn partner het niet voor het geld doet
nu dat klopt volgens mij ook maar hier komen we in ieder geval bij een voordeel dat de rijken zouden halen bij minder armoede in de wereld in een wereld waar niemand moet trouwen om uit de armoede te blijven omdat er zowieso al geen armoede bestaat zal er veel minder voor t geld getrouwd worden - zullen relaties hechter en spontaner en waardevoller zijn en dus ook een betere basis voor de volgende generatie kortom hier wordt weer maar eens duidelijk dat iedereen belang heeft bij het beeidigen van de armoede waaronder nog steeds een groot gedeelte van de bevolking gebukt gaat zolang er armoede is is er geen volledige vrije relatiecultuur en blijven de idealen van de sixties dus alsnog een holle doos - het "huwelijk" blijft zoals c2c omschrijft voor velen nog louter een economische overlevingsformule
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2008 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling