![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Halal eten en geen alcohol op VVD-party
AMSTERDAM - Er is grote commotie ontstaan over een VVD-ondernemersbijeenkomst die volgende maand in stadsdeel Zeeburg wordt gehouden omdat er geen alcohol geschonken mag worden en er alleen halal gerechten geserveerd worden. Op de 'borrel' is VVD-prominent Henk Kamp de hoofdgast en hij zal zijn licht laten schijnen over integratie en de discussie daarover aangaan met de aanwezigen. "De organisatie van dit diner, de VVD Zeeburg, vindt het nu ook al noodzakelijk elke Nederlander halal vlees door de strot te duwen. Met Wilders en Verdonk is schijnbaar nu ook het liberalisme vertrokken bij de VVD en verkwanseld voor de strikte islamitische leer. Ben benieuwd wanneer Rutte hoofddoekjes wil verplichten voor vrouwen", aldus een genodigd VVD-lid. "Ik vind dat er best wel alcohol geschonken mag worden", zegt Eric van der Burg, VVD-fractievoorzitter in Amsterdam. "Ik vind dat iedereen vrij is in zijn keuze. Dus als men niet wil drinken, dan niet. Maar laat iedereen dat zelf beslissen. Met halal eten heb ik persoonlijk geen problemen, net zo min als met koosjer eten." De Landelijke Dierenbescherming is wel fel tegen halal vlees omdat de geslachte dieren niet zijn bedwelmd. " Uit recent onderzoek van dierenartsen is gebleken dat het ongeveer een minuut duurt voor een beest is doodgebloed en al die tijd verkeert dat dier dus in complete paniek. Gelukkig gaan steeds meer islamitische groeperingen en ook joodse gemeenschappen op zoek naar manieren om de beesten op een of andere manier wel te verdoven. In dat geval hebben wij niets tegen halal geslacht vlees", aldus woordvoerder Niels Dorland. http://www.telegraaf.nl/binnenland/4...D-party__.html Het gaat van kwaad tot erger. Zoiets verwacht je van GroenLinks of de Partij voor de Allochtonen, maar zeker niet van een partij die in naam nog steeds liberaal heet te zijn. Een volkomen misplaatst initiatief derhalve dat hopelijk ook deze partij een hoop stemmen zal gaan kosten bij de volgende verkiezingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Als dierenvriend en vegetarian ben ik tegen halal. Wij hebben jaren gestreden voor de verdoving. Omwille van een barbaarse krijgsheer willen ze die rechten afnemen. Ik ga dit sturen naar alle dierenvrienden in nederland, zodat ze weten welk alternatief ze niet meer hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je mijn steun nodig hebt, laat het weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het is verbazend dat JUIST VVD met iets dergelijks afkomt. VVD is gekend om haar eerder harde standpunt tov de islam, dus het zal mij echt verbazen dat het VVD geïnfiltreerd is door een hoop islamitische fanatici, die hun wil opleggen; tenzij dat de VVD-leden in het geniep moslim zijn geworden. hahahaha ... ik vrees dat het hier om een late aprilgrap gaat. Bij het VVD ... hahhaha... halalvlees en geen alcohol ...... ![]() Laatst gewijzigd door goodwill : 21 mei 2008 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De VVD is een 'liberale' partij, allee wat ervan overblijft na de rebellie en afscheiding van de 'echte' liberalen van Wilders (Partij van de 'Vrijheid') en Verdonk (TON, Trots op Nederland).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() mmmm liberalen die draaien met alle winden mee .... zal eens polsen bij nederlandse vrienden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |