Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2008, 17:34   #621
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
In dit geval zeg ik met de volle overtuiging "nooit"! En deze uitspraak toont net datgene aan waar je zoveel moeite in steekt om te ontkennen: het imperialisme van de Islam.
Ze moeten dit dan ook doen volgens de koran. Vandaar dat een goede moslim nooit op straat zal komen om geweld van een moslim te veroordelen. immers moslims staan ver boven de ongelovigen.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 17:34   #622
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
Als je dat denkt mag je dat denken toch?
Uiteraard mag ik denken, het zou maar erg zijn, niet?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 17:35   #623
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan wel de koran gaan verbieden. Maar koran zit toevallig ook in de harten van de moslims, hoe wil je dat gaan verbieden?

harten eraf snijden? mensen onthoofden?
Men heeft de nazi ideologie ook verboden! Niet dat er niet af en toe groepjes hun kop opsteken, maar het blijkt toch geen standaard gedachtenstroom te worden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 17:36   #624
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wil een bron zien.

daarom zei ik ook was het mond op mond reclame?

dus geef me eens die bron te zien anders verklaar ik je tot leugenaar.

(niet dat je dat niet bent, maar toch wil die bron zien)
Islam mietjes zijn per definitie leugenaars. Ze zeggen dat ze oh zo braaf zijn maar moeten toch hun eigen volk op de eerste plaats zetten. Als allah roept (in de vorm van een imam) tot geweld zullen ze braaf volgen.

Eet geen halal voeding !!!!! Dieren slachten zonder verdoving is wreed.
Verbied halal in Belgie !!!!!!!!!!! Stop de islamisering.
Oud 22 mei 2008, 17:36   #625
undiscovered
Gouverneur

undiscovered's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Ik doe dat allemaal ook niet. Sterker nog ik voed me ook niet met bloed van lijken.

Je mag hier blijven maar integreer je dan. Maar vooral dring die islam niet op. Pas je aan. Als je gezond verstand hebt dan zie je in dat de koran ongelijkheid ts man en vrouw predikt. Maar vooral eet geen dieren die halal zijn geslacht. Want dit is wreed.
wreed? Hahaha, halal is voor mij van belang. jij eet ook vlees dus zeur niet. jij eet hem geschoten ik eet hem halal.

En nogmaals nee de islam geeft geen ongelijkheid tussen de man en de vrouw, volg een lezing over mannen en vrouwen in de Islam. in tegendeel ieder kent zijn gelijkheid.

het is wreed hoe jij doet tegenover anderen.
Oud 22 mei 2008, 17:37   #626
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Islam mietjes zijn per definitie leugenaars. Ze zeggen dat ze oh zo braaf zijn maar moeten toch hun eigen volk op de eerste plaats zetten. Als allah roept (in de vorm van een imam) tot geweld zullen ze braaf volgen.

Eet geen halal voeding !!!!! Dieren slachten zonder verdoving is wreed.
Verbied halal in Belgie !!!!!!!!!!! Stop de islamisering.

Weet je wat ik kan hier nog lang op doorgaan, ik heb al zoveel gepost om jou eens wat duidelijk te maken, het dringt nog niet in die botte hoofd van je.

Ik zeg maar: zoek het maar lekker zelf uit, je mag vinden wat je wilt. maar ik houd niet van mensen die een teken van mongoliaal laten zien. dus bij deze je kan mijn negeerlijstje op

btw: zie je nou wel dat je liegt ik zie geen bron? maar dat wist ik al bij post 1 van je dat je een leugenaar bent.

Laatst gewijzigd door undiscovered : 22 mei 2008 om 17:39.
undiscovered is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 17:41   #627
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Men heeft de nazi ideologie ook verboden! Niet dat er niet af en toe groepjes hun kop opsteken, maar het blijkt toch geen standaard gedachtenstroom te worden.
ervaar het zelf zou ik zeggen.

want men leert alleen van zijn of haar ervaringen.
Oud 22 mei 2008, 17:43   #628
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Maakt me niet of het een grapje was of niet, bij deze weet ze ineens dat we dat hier niet als een "grapje" beschouwen. Zeker in deze (felle) discussie had ze toch wat beter moeten weten.
Och kimie kimie toch vol je niet zo aangesproken wil je.
Oud 22 mei 2008, 17:44   #629
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Weet je wat ik kan hier nog lang op doorgaan, ik heb al zoveel gepost om jou eens wat duidelijk te maken, het dringt nog niet in die botte hoofd van je.

Ik zeg maar: zoek het maar lekker zelf uit, je mag vinden wat je wilt. maar ik houd niet van mensen die een teken van mongoliaal laten zien. dus bij deze je kan mijn negeerlijstje op
Hiha ik heb de moslima haar ware aard laten zien. Ze kan niet op tegen de botte waarheid. Haar hersenen zijn gespoeld tot in de kleinste stukjes. Het is nu eenmaal erg dat onze normen en waarden door de islam worden afgenomen. Ik roep op tot gelijkheid van man en vrouw. Ik roep op om halal voedsel te verwijderen. Het is wreed. Wat natuurlijk veel zegt over de islam. Maar vooral vind ik het grappig dat onze moslima op het moment van de waarheid haar kop in het zand steekt. Ik hoop dat iedereen inziet hoe gevaarlijk de islam wel is. Ze willen op geen enkele manier toegevingen doen aan onze normen en waarden. Jammer dat je verloren bent. Gelukkig zijn er veel moslims die het juk van de islam hebben laten vallen. Op gevaar van eigen leven. Want in de islam mag je dus niet verwijderen, dan kan je worden vermoord. Staat trouwens ook in de koran. Tja ... dan zwijg ik nog over de wreedheden tov homos.

Ik een leugenaar ?? Kind toch ik heb zoveel gezien en meegemaakt dat het ervaring is. Het spijt me vele kindjes worden naar marokko gestuurt en daar opgevoed. Het kindergeld blijft doorlopen. Gelukkig zoekt men nu de kinderen. Tenminste als de linkse regering het weer niet zal toedekken. De grootste leugen meisje is de islam zelf. Sorry. Hoe kan je een oorlogszuchtige en "pedo"? krijgsheer aanbidden??? Hoe kan je ongelijkheid accepteren. Hoe kan je het lijden van dieren accepteren???

Laatst gewijzigd door shaddy : 22 mei 2008 om 17:47.
Oud 22 mei 2008, 17:46   #630
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Pino reageert nog steeds

Laatst gewijzigd door undiscovered : 22 mei 2008 om 17:47.
undiscovered is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 17:49   #631
Supernova
Banneling

Supernova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op dringen is niet toegestaan men kiest er zelf voor, daarom zeg ik ook God leidt wie hij wilt leiden.
En hoe leidt God jou? Kan je iets concreter zijn? Komt hij 's nachts instructies in je oren vezelen? Of tijdens het gebed? Hoe weet jij dat het God is en niet je verbeelding? Spreekt jouw Arabisch God Arabisch wanneer hij je leidt of heeft hij Nederlandse taallessen gevolgd? Hoe ziet hij eruit? Graag een beschrijving sinds je meent dat God een "hij" is. Brengt God vaak bezoekjes bij jou thuis, of in je hoofd? Wat vertelt hij zo allemaal?
Supernova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 17:59   #632
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ahahahaaha kind toch vraag het zelf aan een of andere controleur. Waar denk je dat ze ineens 5000 kindjes gaan zoeken. Open je ogen kijk verder dan je neus lang is.
Ik begrijp totaal niet dat ze dan zo laks zijn.

Zelf moest ik altijd een document door de school laten ondertekenen of ik kon op mijn kin kloppen met kindergeld.

een kennis van me die hoederecht had kreeg ineens geen kindergeld meer omdat vader de kinderen bij hem had genomen en zij tijdens een ziekteperiode dan maar had toegestaan dat ze hun adres mochten veranderen.

Kreeg nadien de kinderen niet terug van de vader (werkloos, OCMW, extra uitkeringen omdat kinderen bij hem waren, extra kindergeld... snappie snappie?) Moeder kon wèl de kleding kopen of de kinderen liepen in lompen!

Denk je dat ze het kindergeld terug op haar naam kreeg? NOUGABOLLEN! Was zelfs h�*�*r kinderbijslagkas!

en dan gaan ze nu 5000 kinderkes moeten gaan "zoeken"? waarom stoppen ze bij die mensen ook niet gewoon met uitkeren? Zou dat niet kleur-bestendig moeten zijn?

Anders had die kennis van me snel even een of andere noord-afrikaan kunnen oppikken en tegen goede verloning van een paspoort kunnen voorzien! had ze misschien zelfs haar kindergeld en kinderen terug gezien als ze ineens Mevrouw Abdelalboellalal heette!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 22 mei 2008, 18:00   #633
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaren geleden werden er in jou land mensen bekogelt met verotte tomaten als men zich niet aan de regels hield.

zou het niet leuk wezen als dat eens bij jou gebeurde. geen roomtaart of snoep want dat verdien je niet maar gewoon echte verotte uien en tomaten etc.
Aan u zou ik zelfs nog geen rotte tomaat verspillen: die kan ik beter gebruiken als mest, of als kippenvoer
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 18:02   #634
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ervaar het zelf zou ik zeggen.

want men leert alleen van zijn of haar ervaringen.
dank je ! hoe leuk dat je ineens beseft hoe oud ik wel al ben!

klinkt al een pak beter dan het citaat dat we ooit in de klas op het bord schreven:

"ervaring is een kam die je krijgt als kaal bent"....

ook goed gevonden hé.

maar kom, nu nog even leren begrijpen wat ik schreef over het verbod op de nazi-ideologie en je komt er misschien nog.

Laatst gewijzigd door circe : 22 mei 2008 om 18:03.
Oud 22 mei 2008, 18:31   #635
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Als allochtonen het land worden uitgezet vanwege hun criminele gedrag, dan vind ik dat ze in België wat mogen doen aan die straf procedure want een straf krijgen in Europese landen is net als leven in een hotel met een tv, telefoon, pc en nog wel eens een keuze maken wat je graag wilt eten.

Kom aan zeg zolang België harden straffen uit deelt net als in mijn geboortenland dan zou er niks aan de hand zijn, dan zou men nog een hoop centjes besparen en een hoop ellende.
U hebt duidelijk nog nooit in de gevangenis gezeten, hier niet en elders ook niet. TV kan je huren, geen geld, geen tv, telefoon is gereglementeerd, GSM verboden, internet eveneens (nee, u zal nooit kunnen chatten of forummen met uw talrijke landgenoten in het gevang hier). En wat het eten betreft, er zijn zo veel moslims dat men in sommige huizen van arrest, zoals de Begijnenstraat in Antwerpen volgens ervaringsdeskundigen, enkel nog halal-voedsel klaarmaakt, de duivel mag weten waarom, bij mij zou het alle dagen zwijnevlees zijn, en enkel de minst smakelijke stukken, de vettigste. Als je iets speciaal wilt, kan je dat kopen in de cantine van het gevang, maar dat is heel duur, en men koopt evenmin wat men wil. Geen sterke drank bvb.
Middelleeuwse kerkers zoals in arabische landen hebben we echter niet meer, daar zijn we te beschaafd voor geworden, maar mischien hebt u gelijk: voor uw landgenoten zou er een speciaal regime kunnen gemaakt worden, meer eigen aan de kerkers uit die misdadigers hun geboortelanden, of landen van oorsprong. Kwestie van respect voor hun cultuur te tonen ? Vermits u er zélf over klaagt ?
Oud 22 mei 2008, 18:34   #636
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Je kan wel de koran gaan verbieden. Maar koran zit toevallig ook in de harten van de moslims, hoe wil je dat gaan verbieden?
harten eraf snijden? mensen onthoofden
?
"Uit het oog, uit het hart" zegt een Vlaams spreekwoord
Mensen onthoofden, dat zijn musulmaanse gewoontes, daar doen wij niet aan mee.
Oud 22 mei 2008, 18:44   #637
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supernova Bekijk bericht
En hoe leidt God jou? Kan je iets concreter zijn? Komt hij 's nachts instructies in je oren vezelen? Of tijdens het gebed? Hoe weet jij dat het God is en niet je verbeelding? Spreekt jouw Arabisch God Arabisch wanneer hij je leidt of heeft hij Nederlandse taallessen gevolgd? Hoe ziet hij eruit? Graag een beschrijving sinds je meent dat God een "hij" is. Brengt God vaak bezoekjes bij jou thuis, of in je hoofd? Wat vertelt hij zo allemaal?
Ten eerste de schepper moet anders van aard zijn dan alles wat hij geschapen heeft. want als hij dezelfde aard zou hebben als zijn schepselen, dan zou hij ook een begin in de tijd hebben en dus ook weer een maker. een ander woord voor begin is tijdelijk. Als de maker of schepper niet tijdelijk is, Dan moet hij eeuwig zijn. eeuwig betekend geen: geen begin of eind in de tijd hebben.

Als de maker eeuwig is, kan hij niet veroorzaakt zijn, en als niets zijn bestaan veroorzaakt heeft, dan is er niets voor nodig om Hem door te laten gaan in zijn bestaan, wat betekent dat Hij zelfgenoegzaam is. zelfgenoegzaam betekend dat Hij van niets of niemand voor Zijn bestaan afhankelijk is.

En als Hij van niets of niemand afhankelijk voor Zijn bestaan is, dan heeft Zijn bestaan geen eind. De Schepper is daarom eeuwig en altijd durend.

Daar gaan we weer meid: Als de Schepper eeuwig en altijddurend is, dan zijn al Zijn eigenschappen ook eeuwig en altijddurend. Dat betekent bijvoorbeeld, dat als Hij machtig is, Hij altijd machtig moet zijn. Hij kan niet ophouden met machtig te zijn. Als Hij alwetend is, dan moet Hij altijd alwetend zijn. Als Hij wijs is, dan moet Hij altijd zijn. Als Hij vriendelijk en rechtvaardig is, dan moet Hij altijd vriendelijk en rechtvaardig zijn.

De Schepper raakt geen eigenschappen kwijt of krijgt er nieuwe bij. Eigenschappen die niet veranderen en voor altijd duren, zijn absolute eigenschappen. Een andere naam voor eigenschappen zijn attributen.
Oud 22 mei 2008, 18:46   #638
Supernova
Banneling

Supernova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ten eerste de schepper moet anders van aard zijn dan alles wat hij geschapen heeft. want als hij dezelfde aard zou hebben als zijn schepselen, dan zou hij ook een begin in de tijd hebben en dus ook weer een maker. een ander woord voor begin is tijdelijk. Als de maker of schepper niet tijdelijk is, Dan moet hij eeuwig zijn. eeuwig betekend geen: geen begin of eind in de tijd hebben.

Als de maker eeuwig is, kan hij niet veroorzaakt zijn, en als niets zijn bestaan veroorzaakt heeft, dan is er niets voor nodig om Hem door te laten gaan in zijn bestaan, wat betekent dat Hij zelfgenoegzaam is. zelfgenoegzaam betekend dat Hij van niets of niemand voor Zijn bestaan afhankelijk is.

En als Hij van niets of niemand afhankelijk voor Zijn bestaan is, dan heeft Zijn bestaan geen eind. De Schepper is daarom eeuwig en altijd durend.

Daar gaan we weer meid: Als de Schepper eeuwig en altijddurend is, dan zijn al Zijn eigenschappen ook eeuwig en altijddurend. Dat betekent bijvoorbeeld, dat als Hij machtig is, Hij altijd machtig moet zijn. Hij kan niet ophouden met machtig te zijn. Als Hij alwetend is, dan moet Hij altijd alwetend zijn. Als Hij wijs is, dan moet Hij altijd zijn. Als Hij vriendelijk en rechtvaardig is, dan moet Hij altijd vriendelijk en rechtvaardig zijn.

De Schepper raakt geen eigenschappen kwijt of krijgt er nieuwe bij. Eigenschappen die niet veranderen en voor altijd duren, zijn absolute eigenschappen. Een andere naam voor eigenschappen zijn attributen.

Een mooie copy/paste uit de koranles uit uw lokale madrassa, maar kan je nu eens concreet op mijn vragen antwoorden?
Hoe komt u erbij dat het om een Hem gaat?
En, wees eens wat precieser over de manier waarop Hij u leidt.

Laatst gewijzigd door Supernova : 22 mei 2008 om 18:48.
Supernova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 18:47   #639
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Aan u zou ik zelfs nog geen rotte tomaat verspillen: die kan ik beter gebruiken als mest, of als kippenvoer
Wat een eer.

dat scheelt me weer eens een hoop ellende.
Oud 22 mei 2008, 18:48   #640
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supernova Bekijk bericht
Een mooie copy/paste uit de koranles uit uw lokale madrassa, maar kan je nu eens concreet op mijn vragen antwoorden?
Volgens mij heb je het niet eens gelezen.

want je antwoorden staan daar al duidelijk in.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be