Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2008, 21:22   #661
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgen Bekijk bericht
Allez tgaat er hier weel bitsig aan toe
Ik vermoed een gebande onder een nieuwe pseudo

Laatst gewijzigd door filosoof : 22 mei 2008 om 21:23.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 21:31   #662
undiscovered
Gouverneur

undiscovered's schermafbeelding

Standaard

haha einde bericht:

ik krijg nog ANB curcus van iemand die zelf fouten maakt
Oud 22 mei 2008, 21:46   #663
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
Dat antwoord kon ik wel verwachten van een Atheist.

er zijn slechts drie manieren om uit te leggen hoe een mensheid ontstaan is :

het is door niets geschapen, gemaakt, of veroorzaakt, met anderen woorden dus is het uit het niets voortgekomen.

of het heeft zich zelf geschapen.

of het heeft een maker, oorzaak of schepper die er buiten staat.

de eerste en tweede verklaring zijn duidelijk onmogelijk voor mij. het is dus ook ondenkbaar dat iets in het begin een tijd heeft, uit het niets voorkomt of door niets gemaakt is.
Als iets volgens jou onmogelijk uit het niets voorkomt en onmogelijk door niets gemaakt kan zijn, wie heeft jouw schepper dan geschapen ?
Oud 22 mei 2008, 21:52   #664
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Wat vind jij ervan filo dat zogenaamde gematigde moslims het maar normaal vinden dat als zij eens (bvb via massale inwijkeling en konijnengedrag) de demografische meerderheid in een land bereiken dat een vrije seculiere democratische staat in een islamstaat moet omgevormd worden met de daarbij horende discriminatie (zogenaamde bescherming) van niet-moslims tot gevolg. Onnozele filmpjes maken om iets in het belachelijke te trekken om de feiten maar niet te moeten erkennen dat kan iedereen.

Laten we moslims de dhimmi-status geven.
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight=

Laatst gewijzigd door smiley : 22 mei 2008 om 21:55.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 21:56   #665
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Wat vind jij ervan filo dat zogenaamde gematigde moslims het maar normaal vinden dat als zij eens (bvb via massale inwijkeling en konijnengedrag) de demografische meerderheid in een land bereiken dat een vrije seculiere democratische staat in een islamstaat moet omgevormd worden met daarbij hotrende discroiminatie van niet-msolims tot gevolg. Onnozele filmpjes maken om iets in het belachelijke te trekken om de feiten maar niet te moeten erkennen dat kan iedereen.

Laten we moslims de dhimmi-status geven.
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight=
En nog beschaafd ook.

Laatst gewijzigd door morgen : 22 mei 2008 om 21:56.
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 22:00   #666
smiley

Standaard

Citaat:
En nog beschaafd ook.

Dat is inderdaad redelijk beschaafd. Ik zou het immers nog heel anders kunnen verwoorden. Het zijn trouwens niets anders dan feiten.

Nog andere methoden om eens de meerderheid in een nog door de islam onder de voet te lopen land te bereiken is door te trouwen met niet-moslimvrouwen waardoor de kinderen van die niet-moslimvrouw dan als moslims worden opgevoed.

----------

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.

De islam is geen religie louter voor de binnenkamer, maar is intrinsiek verbonden met een politiek programma. De islam wil een islamitische staat vestigen, en deze uitbreiden totdat hij de hele wereld omvat. Daartoe zijn twee middelen : het bekeringswerk (da’wa) en de heilige oorlog (djihaad).

Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van “multikulturalisme”, “verdraagzaamheid”, de “rechten van de minderheden”. Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkel land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.

Koenraad Elst

http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Leer kennen wat islampromotors je verzwijgen op dit door ex-moslims opgerichte forum (waarvan velen het arabisch machtig zijn) die de islamitische bronteksten jarenlang hebben zitten bestuderen en ons daarom voor de islam zitten te waarschuwen via dit voor dat doel speciaal opgerichte forum.

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=9926

Laatst gewijzigd door smiley : 22 mei 2008 om 22:07.
Oud 22 mei 2008, 22:49   #667
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
haha einde bericht:

ik krijg nog ANB curcus van iemand die zelf fouten maakt
Ik ben zeker dat u niet op uw avatar lijkt...Een wensdroom van u mischien ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 23:07   #668
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik vermoed een gebande onder een nieuwe pseudo
Weer een paranoïa -aanval ? Op wie hebt u deze keer uw pijlen gericht ?
Oud 22 mei 2008, 23:11   #669
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dat is inderdaad redelijk beschaafd.
Is het zo erg om het over grote gezinnen te hebben als je het over grote gezinnen hebt? (ipv de redelijk boertige vergelijking met konijnen)

Trouwens, allochtonen passen zich al na 1 of 2 generaties qua geboorteaantal in grote mate aan aan de autochtone bevolking (vandaar dat migratie het probleem van de vergrijzing maar tijdelijk zou kunnen oplossen).
Oud 22 mei 2008, 23:18   #670
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Is het zo erg om het over grote gezinnen te hebben als je het over grote gezinnen hebt? (ipv de redelijk boertige vergelijking met konijnen)

Trouwens, allochtonen passen zich al na 1 of 2 generaties qua geboorteaantal in grote mate aan aan de autochtone bevolking (vandaar dat migratie het probleem van de vergrijzing maar tijdelijk zou kunnen oplossen).
Voor iemand die zelf nog geen generatie oud is weet u er toch veel van hoor...Of eerder, DENKT er veel van te weten.
Oud 23 mei 2008, 01:39   #671
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Voor iemand die zelf nog geen generatie oud is weet u er toch veel van hoor...Of eerder, DENKT er veel van te weten.
Kan zijn, maar ik heb wel gestudeerd. Ik kan mss een van de dagen eens zoeken achter cijfers als u mij op mijn woord niet geloofd.
Oud 23 mei 2008, 02:11   #672
smiley

Standaard

Citaat:
De vergelijking voor dat probleem is zeer gepast

Citaat:
Trouwens, allochtonen passen zich al na 1 of 2 generaties qua geboorteaantal in grote mate aan aan de autochtone bevolking
Er komen er steeds nieuwe bij vanwege huwelijken met partners uit het moslimland van herkomst

Citaat:
(vandaar dat migratie het probleem van de vergrijzing maar tijdelijk zou kunnen oplossen).
Van het probleem overbevolking nog nooit gehoord zeker ? Terwijl de vergrijzing maar zeer tijdelijk is en helemaal niet zal opgelost worden met een niet of nauwelijks over een diploma beschikkend leger werkloze moslims die daarentegen het probleem (het kostenplaatje) nog vergroten. Van de grotere problemen van (onwil) tot integratie, criminaliteit (waar dit topic over gaat) tot regelrechte terreurdreiging nog niet eens gesproken. Om de vergrijzing op te lossen is een ongeschoold moslimleger naar hier halen wel de slechtst mogelijke oplossing en nog staatsgevaarlijk (islamstaat) erbij.

Islam is helemaal geen religie in de westerse zin van het woord en dient de erkenning weer te worden afgenomen en op de lijst van gevaarlkijke sektes te worden geplaatst waar dat die gevaarlijke ideologie, opgericht door roofmoordenaar, slavendrijver kinderverkrachter, dictator die elke criticaster eigenhandig de buik of keel open sneed mohammed (oorlog zij met hem) , thuishoort.

----------------------

Leer kennen wat islampromotors je verzwijgen op dit door ex-moslims opgerichte forum (waarvan velen het arabisch machtig zijn) die de islamitische bronteksten jarenlang hebben zitten bestuderen en ons daarom voor de islam zitten te waarschuwen via dit voor dat doel speciaal opgerichte forum.

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=9926

Laatst gewijzigd door smiley : 23 mei 2008 om 02:19.
Oud 23 mei 2008, 07:57   #673
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Vele minderjarige kindertjes worden in marokko opgevoed en hier kindergeld voor ontvangen. slachtoffers zijn de jonge zusjes. Geen enkele kans op integratie. Ik weet enkele dingen van controleurs van het kindergeld. Die gaat in 1 huis de kinderen tellen en diezelfde kinderen kan hij in meerdere huizen gaan tellen. jaja ... Zijn bazen zijn kort en bondig en heel formeel daarover. Onze linkse regering keurt dit goed. het is pas sinds kort dat ze 5000 kindertjes aan het zoeken zijn lol..... onder het mom van naar school te gaan.
Dit is wel een serieuze beschuldiging.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2008, 07:59   #674
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja dat mogen we alang niet meer verwachten als een allochtoon wordt berecht. Die krijgt altijd voordeel van de twijfel. In wallonie staat iemand te recht voor eremoord. De jury stelde de juiste vragen. Maar volgens de verdediging waren ze dan vooringenomen immers je moet erewraak wel willen begrijpen he. Gevolg de hele jury is gewraakt en de crimineel is de held van de familie. Nu wachten we nog steeds op een eerlijk proces. Die linkse rechters moeten verbannen worden. Zet daar mensen met gezond verstand en die onze westerse cultuur als de wet kiezen.
Daarom dat je er altijd ophamert dat de gevangenissen vol zijn ?
Wat is het nu ?

Laatst gewijzigd door goodwill : 23 mei 2008 om 08:01.
Oud 23 mei 2008, 08:04   #675
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Neen ik verkeer in een positie dat ik helaas veel weet. Maar ik moet erover zwijgen. Anoniem mag ik gelukkig wel de vlamingen waarschuwen.
Beste,

Ik weet niet of je het beseft, als je effectief bepaalde informatie doorgeeft die vertrouwelijk is, dan overtreedt je de wet.
Oud 23 mei 2008, 08:06   #676
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
God zit in ieder van ons. Wij zijn het goddelijke.
Mooi geformuleerd Shaddy.
Oud 23 mei 2008, 08:09   #677
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is het nu net ze vallen er mij mee lastig. Hoer roepen omdat ik weiger e te bedekken. Halal voeding terwijl ik zo hard gewerkt heb om diertjes te laten verdoven als ze dan toch moeten sterven. Belastinggeld naar marokko. Kinderen die op straat worden gegooid en hun geloof misbruiken om boefje te spelen. Integratiegeld (van onze belastingen) naar moskees en berbertenten.

Ik kan nog verder doorgaan.
Beste,

Je bent echt serieus alles negatief aan het bekijken.
Ik garandeer je dat de realiteit niet zo is.

De wet geldt voor iedereen, voor mij, voor jou, voor de gelovigen, voor de niet-gelovigen, ...

Maar langs de andere kant heeft iedereen ook rechten.
Oud 23 mei 2008, 08:13   #678
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ze moeten dit dan ook doen volgens de koran. Vandaar dat een goede moslim nooit op straat zal komen om geweld van een moslim te veroordelen. immers moslims staan ver boven de ongelovigen.
Dit is niet waar.

Wat is de definitie van een goede moslim ?
Extremisten (en het zijn deze hun gedrag waarover je het altijd hebt, maar spijtig genoeg veralgmeent naar alle moslims) worden wel degelijk afgekeurd door de gematigde (en tevens de enige echte en goede) moslims.

Een goede moslim streeft naar vrede en harmonie, zonder enige onderdrukking of oproepen van geweld of haat tegen de ander.

Ik zal later hierovr meer vertellen.

Laatst gewijzigd door goodwill : 23 mei 2008 om 08:14.
Oud 23 mei 2008, 08:18   #679
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supernova Bekijk bericht
En hoe leidt God jou? Kan je iets concreter zijn? Komt hij 's nachts instructies in je oren vezelen? Of tijdens het gebed? Hoe weet jij dat het God is en niet je verbeelding? Spreekt jouw Arabisch God Arabisch wanneer hij je leidt of heeft hij Nederlandse taallessen gevolgd? Hoe ziet hij eruit? Graag een beschrijving sinds je meent dat God een "hij" is. Brengt God vaak bezoekjes bij jou thuis, of in je hoofd? Wat vertelt hij zo allemaal?
Beste,

de vraag die jij stelt is een vraag die je aan elke gelovige kan stellen, of het nu een moslim is of een ander geloof aanhangt.

De ervaringen zijn persoonlijk en verschillend van de één tot de ander.

Elk geloof betreft in eerste instantie de relatie tussen de gelovige en god.
Oud 23 mei 2008, 08:23   #680
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
*knip* Lees eens alles. Ik eet absoluut geen dieren. Selectief lezen daar zijn hersengespoelden mensen het beste in. Er is wel degelijk ongelijkheid in de islam alleen al door te zeggen dat iedereen zijn plaats kent. halal is wreed dit zegt alles over u en uw religie.
Je hebt het telkens over halal ...

maar je kan het even goed vervangen door 'kosher', welke juist hetzelfde is.
Maar dat mag dan wel, he, want het betreft geen moslims ?

Moslims mogen zowiezo ook kosher klaargemaakte maaltijden eten.

Laatst gewijzigd door goodwill : 23 mei 2008 om 08:38.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be