|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  25 mei 2008, 11:58 | #1 | 
| Staatssecretaris |  Metternich is de vierenvijftigste forummer van de week Aangezien Turkse Nederlander niet meer online is gekomen, heb ik de nieuwe forummer van de week geloot uit de kandidaten van de opvolgerslijst, de gelukkige is Metternich. Metternich omschrijft zichzelf als volgt: Ik ben 22 jaar, nog steeds student wiens studie op de processie van Echternach begint te trekken. Ideologisch zou ik mezelf beschouwen als volksnationaal-solidarist en dus ook corporatist. Organisaties waarin ik actief ben, zijn de NSV!, Voorpost en de VVB. Voor Van Severen heb ik een gezonde bewondering, zonder hem te gaan verheerlijken tot in het absurde. Volksnationalisten overal ter wereld, kunnen op mijn sympathie rekenen, al zal ik eventuele liberale en marxistische invullingen van hun volksnationalisme verwerpen. Zelf vul ik mijn volksnationalisme Diets in en streef ik voor de zo groot mogelijke hereniging van Vlaanderen en Nederland, al besef ik dat er grote obstakels te overwinnen zijn. Laatst gewijzigd door Pluche : 25 mei 2008 om 12:05. | 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 11:59 | #2 | 
| Staatssecretaris |   De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus? | 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 12:02 | #3 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd:  3 augustus 2007 Locatie: Achter Gods rug 
				 |   Wie is het gesteld met je talenkennis? En ben je van plan die uit te breiden? Kunnen Franstaligen Vlamingen zijn? 
				__________________ Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  25 mei 2008, 12:43 | #4 | 
| Minister-President Geregistreerd: 13 november 2007 Locatie: Technocratische wereldrepubliek 
				 |   Wat studeer je en waar doe je dat? 
				__________________ * Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley | 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 12:43 | #5 | 
| Minister-President Geregistreerd: 13 november 2007 Locatie: Technocratische wereldrepubliek 
				 |   Kun je heavy metal appreciëren? 
				__________________ * Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley | 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 12:45 | #6 | 
| Minister Geregistreerd: 26 september 2007 Locatie: Belgische Kempen 
				 |   Wat is de belangrijkste oorzaak van de huidige status van je studie? | 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 12:45 | #7 | 
				 |   Hoe denk je over Nederlanders? | 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 12:46 | #8 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd:  3 augustus 2007 Locatie: Achter Gods rug 
				 |   Favoriete Dietse stad? 
				__________________ Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  25 mei 2008, 12:47 | #9 | 
				 |   Wat is je mening over de rellen tussen allochtonen en Anderlecht supporters? | 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 13:13 | #10 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 26 januari 2004 Locatie: Meetjesland 
				 |   Mijn vaste: Stel je kan een historisch of actueel persoon voor één uur spreken. Wie zou je nemen en waarom? Stel je bent een vlieg en kan ongemerkt een historische gebeurtenis of een plaats bezoeken, wat zou je dan kiezen? | 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 13:50 | #11 | 
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 18 november 2007 Locatie: 2100 Meneghem 
				 |   Hou je van aardappelpuree (zoals een echte cowboy) ? 
				__________________ Tempo toleras sed vero aperas | 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 13:52 | #12 | 
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 18 november 2007 Locatie: 2100 Meneghem 
				 |   Besef je dat een revolutie haar eigen kinderen opeet ?   (Na een volksnationale revolutie sta je in dat geval nogal van voor op de lijst) 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 13:53 | #13 | 
				 |   Wat is je mening over autochtoine voetbalsupporters die met elkaar afspreken om ergens ver van het voetbalstadion een robberte fietskettingknokken ten beste te geven ? 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 13:53 | #14 | 
				 |   Wat denk je van gemengde groepen  voetbalhooligans ?  (of ontken je hun bestaan ?) 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 16:06 | #15 | 
| Banneling Geregistreerd: 25 mei 2008 Locatie: Bruxelles/Brussels 
				 |   waar ben je lid NSV: gent of leuven, want dat is nogal een verschil   | 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 18:52 | #16 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 januari 2007 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Ben je een aangenaam cafémakker? | 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 18:52 | #17 | 
				 |   Hoeveel Vlaamse Leeuwen heb je in huis? (vlaggen, posters enzovoorts) | 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 18:54 | #18 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  25 mei 2008, 19:42 | #19 | |||
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  2 mei 2006 Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme 
				 |   Deel 1 van de antwoorden al: Citaat: 
 Citaat: 
 Citaat: 
  Maar ik ga ervanuit dat je doelt op Franstalige Vlamingen en Walen en ja. Zij kunnen dat beide zijn, de verschillen tussen Vlamingen en Walen zijn immers kleiner dan die tussen Vlamingen en Senegalezen. Uiteraard hebben zij zich wel aan te passen aan onze wetten en gebruiken. Terug geschiedenis aan de UA, in Antwerpen dus. Heavy metal en power metal zijn mijn favoriete genres. Geen degelijke uitleg eigenlijk. Geschiedenis boeit mij en het is één van de weinige dingen waarbij ik een goed langetermijngeheugen bij heb. 
				__________________    | |||
|   |   | 
|  25 mei 2008, 20:14 | #20 | |||||||
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  2 mei 2006 Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme 
				 |   Citaat: 
 Citaat: 
 Citaat: 
 Citaat: 
 Citaat: 
 Citaat: 
 Ik denk het wel. Citaat: 
 Een tiental. 
				__________________    | |||||||
|   |   |