Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2008, 00:00   #18201
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
welke codex

de codex alimentares/alimentarius (beide spellingen lijken in omloop te zijn .. )

Dat is een codex voor alle WTO (world trade organisation) leden die vanaf 2010 "verplicht" wordt. Althans als je ooit nog beroep wil kunnen aantekenen bij de WTO voor het 1 of ander.

Deze codex regelt zowat alles ivm voeding. Wat mag vervoert worden, hoe, wat legaal is en wat niet.
Voor het grootste deel zoals gewoonlijk is er niet al te veel mis met deze codex, maar het zit hem in de "details".
Er is nl sinds 2005 als ik het goed heb een vitamine en mineralen richtlijn bijgekomen die ervoor zal zorgen dat beide zo goed als niet meer te krijgen zullen zijn. Daarnaast moet zowat alle voedsel bestraald worden ook vers fruit en groenten ...... wat er volgens mij voor zorgt dat voedsel niet langer werkende vitamines/mineralen zal bevatten. Ik vermoed dat je nog steeds synthetische en "natuurlijke" vitaminen zal kunnen krijgen, maar de "levende" vitaminen (de enige echte) zullen volgens mij heel erg moeilijk te krijgen zijn en de dosissen in gewone voeding zal heel erg laag worden. Daarnaast zal je tenzij je lokaal bij de boer kan gaan kopen dus eigenlijk niks meer buiten het systeem kunnen krijgen.

Vitaminen en mineralen in het algemeen worden door deze richtlijn als "toxisch" bestempeld ....... . Fluor ontsnapt (want het is niet gezond en zit in zowat alle tandpasta's ) en er worden 9 verboden gifstoffen terug legaal en men zal niet langer iets aan zijn grens kunnen tegenhouden zolang het de codex niet schendt zoals bijv ggo's, dieren met groeihormonen, de zogenaamde chloorkippen en dergelijke .. .

Jammer genoeg is er totaal geen interesse van de politiek hier en gaat deze codex dus wet worden vanaf 2010 en wordt het volgens mij bang afwachten om het volle affect van deze richtlijn te zien. Ik vermoed dat vroeg of laat men dan zal zeggen "de wto heeft dit beslist en we kunnen er niks aan doen" terwijl ze het allemaal hebben goedgekeurd. De enige manier om hieraan te ontsnappen is uit de EU, VN en de WTO te stappen.

Het grootste probleem met deze codex is dat eenmaal hij in werking treed geen enkele regering daar iets kan aan doen tenzij er een meerderheid in de WTO wordt gevonden om daar wat aan te veranderen ....... .

Ik vraag me af waarom men dit nooit in de mainstream media vermeld want dit is zowat de grootste verandering ooit en ze gaat wereldwijd zijn vanaf 2010 en dan is het te laat. In plaats van BHV zou men zich hier beter mee bezig houden want dit heeft echte gevolgen voor het dagdagelijks leven, maar ja onze vlaamse nationalistenvriendjes willen liever bhv splitsen en daar nog eens 4 jaar over ruzie maken dan zich eens op de echte problemen te richten !! Jammer dat zo weinig mensen hiervan weten. Ik ben er ook maar toevallig opgekomen vorig jaar. De EU is trouwens al een tijdje bezig met de implementatie hiervan door het testen van zowat 30 000 stoffen (die testen zijn volledig fake trouwens want het resultaat staat al vast , het is gewoon de codex die ze gaan volgen en om de schijn op te houden doen ze zogezegd "testen")
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 11:48   #18202
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
de codex alimentares/alimentarius (beide spellingen lijken in omloop te zijn .. )

Dat is een codex voor alle WTO (world trade organisation) leden die vanaf 2010 "verplicht" wordt. Althans als je ooit nog beroep wil kunnen aantekenen bij de WTO voor het 1 of ander.

Deze codex regelt zowat alles ivm voeding. Wat mag vervoert worden, hoe, wat legaal is en wat niet.
Voor het grootste deel zoals gewoonlijk is er niet al te veel mis met deze codex, maar het zit hem in de "details".
Er is nl sinds 2005 als ik het goed heb een vitamine en mineralen richtlijn bijgekomen die ervoor zal zorgen dat beide zo goed als niet meer te krijgen zullen zijn. Daarnaast moet zowat alle voedsel bestraald worden ook vers fruit en groenten ...... wat er volgens mij voor zorgt dat voedsel niet langer werkende vitamines/mineralen zal bevatten. Ik vermoed dat je nog steeds synthetische en "natuurlijke" vitaminen zal kunnen krijgen, maar de "levende" vitaminen (de enige echte) zullen volgens mij heel erg moeilijk te krijgen zijn en de dosissen in gewone voeding zal heel erg laag worden. Daarnaast zal je tenzij je lokaal bij de boer kan gaan kopen dus eigenlijk niks meer buiten het systeem kunnen krijgen.

Vitaminen en mineralen in het algemeen worden door deze richtlijn als "toxisch" bestempeld ....... . Fluor ontsnapt (want het is niet gezond en zit in zowat alle tandpasta's ) en er worden 9 verboden gifstoffen terug legaal en men zal niet langer iets aan zijn grens kunnen tegenhouden zolang het de codex niet schendt zoals bijv ggo's, dieren met groeihormonen, de zogenaamde chloorkippen en dergelijke .. .

Jammer genoeg is er totaal geen interesse van de politiek hier en gaat deze codex dus wet worden vanaf 2010 en wordt het volgens mij bang afwachten om het volle affect van deze richtlijn te zien. Ik vermoed dat vroeg of laat men dan zal zeggen "de wto heeft dit beslist en we kunnen er niks aan doen" terwijl ze het allemaal hebben goedgekeurd. De enige manier om hieraan te ontsnappen is uit de EU, VN en de WTO te stappen.

Het grootste probleem met deze codex is dat eenmaal hij in werking treed geen enkele regering daar iets kan aan doen tenzij er een meerderheid in de WTO wordt gevonden om daar wat aan te veranderen ....... .

Ik vraag me af waarom men dit nooit in de mainstream media vermeld want dit is zowat de grootste verandering ooit en ze gaat wereldwijd zijn vanaf 2010 en dan is het te laat. In plaats van BHV zou men zich hier beter mee bezig houden want dit heeft echte gevolgen voor het dagdagelijks leven, maar ja onze vlaamse nationalistenvriendjes willen liever bhv splitsen en daar nog eens 4 jaar over ruzie maken dan zich eens op de echte problemen te richten !! Jammer dat zo weinig mensen hiervan weten. Ik ben er ook maar toevallig opgekomen vorig jaar. De EU is trouwens al een tijdje bezig met de implementatie hiervan door het testen van zowat 30 000 stoffen (die testen zijn volledig fake trouwens want het resultaat staat al vast , het is gewoon de codex die ze gaan volgen en om de schijn op te houden doen ze zogezegd "testen")
Nooit van gehoord van deze codex alimentares/alimentarius!!!

In ieder geval weer foute boel als dat er echt staat aan te komen!

Ga er wat info van opzoeken.

Any way, thx om dit onder de aandacht te brengen hier.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 12:32   #18203
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nooit van gehoord van deze codex alimentares/alimentarius!!!

In ieder geval weer foute boel als dat er echt staat aan te komen!

Ga er wat info van opzoeken.

Any way, thx om dit onder de aandacht te brengen hier.

Kamiel, mischien is deze dvd iets voor je?

http://forum.politics.be/showthread....09#post3440209

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 26 mei 2008 om 12:32.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 13:26   #18204
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Kamiel, mischien is deze dvd iets voor je?

http://forum.politics.be/showthread....09#post3440209

Pin d"Ar
Thx Pindar.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 13:30   #18205
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
China's All-Seeing Eye

With the help of U.S. defense contractors, China is building the prototype for a high-tech police state. It is ready for export.
http://www.rollingstone.com/politics...eing_eye/print

Pin d"Ar
Oud 26 mei 2008, 13:31   #18206
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Govt Core Database
Tracks 'Enemies Of The State'

By Joel Skousen
World Affairs Brief
5-23-8

Harper's magazine investigative reporter Christopher Ketcham says that the federal government's secret "Continuity in Governance" program is much more than a contingency plan to provide safe havens for high government officials during a national crisis. After interviewing half a dozen former government officials with direct knowledge of the program, he was left with the impression that it was also about using a national emergency to justify rounding up potential dissidents who oppose government power. "According to a senior government officialThere exists a database of Americans, who, often for the slightest and most trivial reason, are considered unfriendly, and who, in a time of panic, might be incarcerated. The database can identify and locate perceived 'enemies of the state' almost instantaneously."
http://www.rense.com/general82/gov.htm

Pin d"Ar
Oud 26 mei 2008, 13:34   #18207
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
IS THE VATICAN EASING HUMANITY TOWARD ALIEN DISCLOSURE?

By Thomas R. Horn

May 24, 2008

NewsWithViews.com

Vatican chief astronomer Father Jose Gabriel Funes in a long interview with the L'Osservatore Romano newspaper this week made news by saying there is a certain possibility of intelligent life elsewhere in the universe, and that such notion "doesn't contradict our faith."

"How can we rule out that life may have developed elsewhere? Just as we consider earthly creatures as 'a brother,' and 'sister,' why should we not talk about an 'extraterrestrial brother'? It would still be part of creation," he said.

The statements by Funes are the latest in a string of recent comments by Vatican astronomers confirming a belief that discovery may be made in the near future of alien life, including intelligent life, and that this discovery would not unhinge the doctrine of Christ.

In 2005, another Vatican astronomer, Guy Consolmagno tackled this subject in a 50-page booklet, Intelligent Life in the Universe, in which he concluded that chances are better than not that mankind is facing a future discovery of extraterrestrial intelligence.

Approximately 7 years ago Monsignor Corrado Balducci made similar news when he said ETs were actually already interacting with earth and that some of the Vatican's leaders were aware of it.

Before his death in 1999, maverick Catholic theologian Father Malachi Martin hinted at such more than once. In 1997, while on Coast to Coast AM radio, Art Bell asked him why the Vatican was heavily invested in the study of deep space at Mt Graham Observatory in southeastern Arizona. As a retired professor of the Pontifical Biblical Institute, Father Martin was uniquely qualified to hold in secret, information pertaining to the Vatican's Advanced Technology Telescope (VATT) project at the Mount Graham International Observatory (MGIO). Martin's answer ignited a firestorm of interest among Christian and secular UFOlogists when he said, "Because the mentality... amongst those who [are] at the... highest levels of Vatican administration and geopolitics, know that, now, knowledge of what's going on in space, and what's approaching us, could be of great import in the next five years, ten years."

Those cryptic words "...what's approaching us, could be of great import in the next five years, ten years," was followed in subsequent interviews with discussion of a mysterious "sign in the sky" that Malachi believed was approaching from the North. People familiar with Malachi believe he may have been referring to a near-future arrival of alien intelligence.
http://www.newswithviews.com/Horn/thomas12.htm

i think it's coming, the staged alien ivasion!

Pin d"Ar
Oud 26 mei 2008, 13:34   #18208
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Thx Pindar.
your very welcome

Pin d"Ar
Oud 26 mei 2008, 13:35   #18209
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Bilderberg Luminary To Select Obama's Running Mate

Fannie Mae CEO James A. Johnson was also behind 2004 Edwards pick after Bilderberg signaled approval
Paul Joseph Watson
Prison Planet
Friday, May 23, 2008
|

It has been announced that Bilderberg luminary and top corporate elitist James A. Johnson will select Democratic candidate Barack Obama's running mate for the 2008 election and in turn potentially act as kingmaker for America's future President.

Johnson also selected John Kerry's running mate John Edwards in 2004 after Edwards had impressed Bilderberg elitists Henry Kissinger and David Rockefeller with a speech he gave at the globalist confab in Italy that year.

The news further puts to rest any delusions
http://www.prisonplanet.com/articles...g_luminary.htm

Pin d"Ar
Oud 26 mei 2008, 13:37   #18210
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Here we go ... South America nations found union

'The leaders of 12 South American nations have formed a regional body aimed at boosting economic and political integration in the region. At a summit in Brazil, they signed a treaty which created the Union of South American Nations (Unasur). Brazil's President Luiz Inacio Lula da Silva said the move showed that South America was becoming a "global player".'

This is part of the plan for a centrally-controlled American Union, a mirror of the European Union, that would span the whole of the Americas. This South American Union is designed to eventually fuse with the North American Union that is also a long way down the road to being introduced
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/7417896.stm

Pin d"Ar
Oud 26 mei 2008, 13:38   #18211
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Behind the Rise in Prices: The Plan to Torpedo the Dollar

'His name is Jim Wilkinson. He helped organize the GOP "protest"/obstruction of the Miami election recount in 2000. He was the White House's key media spinner at the Doha Coalition Media Center in 2003. A reporter from Texas said he used techniques first perfected by Stalin. He was an architect of the Republican convention in New York in 2004. He was later dispatched to keep an eye on, and act as "dissembler-in-chief" for Condi Rice.

But at a crucial moment in the history of the Western world, Mr. "I work in the shadows" Wilkinson became chief of staff to Treasury Secretary Hank Paulson, the Goldman Sachs embed in the Cabinet.'
http://axisoflogic.com/artman/publis...le_26765.shtml

Pin d"Ar
Oud 26 mei 2008, 14:10   #18212
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.newswithviews.com/Horn/thomas12.htm

i think it's coming, the staged alien ivasion!

Pin d"Ar
Inderdaad, het ziet er naar uit dat ze al begonnen zijn met de publieke opinie in de "goeie" richting te duwen. Management of the massas. Op CNN schenkt men de laatste tijd ook meer aandacht aan UFO's.
Oud 26 mei 2008, 14:28   #18213
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Inderdaad, het ziet er naar uit dat ze al begonnen zijn met de publieke opinie in de "goeie" richting te duwen. Management of the massas. Op CNN schenkt men de laatste tijd ook meer aandacht aan UFO's.
De vraag blijft natuurlijk voor wanneer het nu zal zijn. Ze zijn ons al 30+ jaar aan het voorbereiden. Onze shapeshiftende vrienden mogen wel eens beginnen opschieten hoor.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 14:30   #18214
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe? Ik meen me te herinneren dat de NWO adepten ons wisten te vertellen dat onze shapeshiftende vriendin Hillary Clinton de volgende president van Amerika zou worden.

Is er nu reeds een nieuwe theorie waarom het toch niet zo is?
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 14:33   #18215
illvill
Banneling

Standaard

ik ben het levende bewijs dat shapeshifters bestaan , if shift af en toe in andere personages op het forum
illvill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 14:35   #18216
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Eén van de leuke aspecten van het believerschap is dat elke omstandigheid altijd in het plaatje past. Ook tegengestelde omstandigheden.

Een tijdje geleden lamenteerde exodus zich erover dat de "mainstream media" ons niet "informeerden" over UFO's.
Citaat:
Ufo's bestaan. Als men de feiten nuchter bekijkt zonder vooroordelen dan kan men niets anders besluiten dan dat ze bestaan. Dat de overheden dit verzwijgen heeft volgens mij vele redenen.

Op de mainstream media hoef je alleszinds niet te rekenen om geïnformeerd te worden.
Nu doen ze het (volgens exodus) wel, en dat is uiteraard ook verdacht!
Citaat:
Oud 26 mei 2008, 14:37   #18217
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Hoe? Ik meen me te herinneren dat de NWO adepten ons wisten te vertellen dat onze shapeshiftende vriendin Hillary Clinton de volgende president van Amerika zou worden.

Is er nu reeds een nieuwe theorie waarom het toch niet zo is?
Uiteindelijk maakt het geen reet uit, de mensen achter de schermen are
'calling the shots'

Maar ik vind het wel leuk om er achter te kunnen komen, wie het wordt
Persoonlijk denk ik nog steeds dat HC het wordt, maar , nogmaals, het maakt geen reet uit

Pin d" Ar
Oud 26 mei 2008, 14:37   #18218
Pindar
Banneling

Standaard

voor wie er intresse in heeft. 3 video's van David Icke in Brixton 2 jaar geleden:
(iets voor Stradle, Kamiel etc, Babylonia etc etc?)

http://overmuch.blogspot.com/2007/12...demy-2006.html

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 26 mei 2008 om 14:38.
Oud 26 mei 2008, 14:38   #18219
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is nl sinds 2005 als ik het goed heb een vitamine en mineralen richtlijn bijgekomen die ervoor zal zorgen dat beide zo goed als niet meer te krijgen zullen zijn. Daarnaast moet zowat alle voedsel bestraald worden ook vers fruit en groenten ...... wat er volgens mij voor zorgt dat voedsel niet langer werkende vitamines/mineralen zal bevatten.
Volgens u dus. En volgens anderen? Heb je een bron, of baseer je je op je buikgevoel

Citaat:
Ik vermoed dat je nog steeds synthetische en "natuurlijke" vitaminen zal kunnen krijgen, maar de "levende" vitaminen (de enige echte) zullen volgens mij heel erg moeilijk te krijgen zijn en de dosissen in gewone voeding zal heel erg laag worden. Daarnaast zal je tenzij je lokaal bij de boer kan gaan kopen dus eigenlijk niks meer buiten het systeem kunnen krijgen.
Welk "systeem"? Verbied het de verkoop bij de lokale boer? Mag je zelf nog groenten en fruit kweken?

Citaat:
Vitaminen en mineralen in het algemeen worden door deze richtlijn als "toxisch" bestempeld ....... .
Graag eens een bewijs hiervoor.

Citaat:
Fluor ontsnapt (want het is niet gezond en zit in zowat alle tandpasta's ) en er worden 9 verboden gifstoffen terug legaal en men zal niet langer iets aan zijn grens kunnen tegenhouden zolang het de codex niet schendt zoals bijv ggo's, dieren met groeihormonen, de zogenaamde chloorkippen en dergelijke ..
again, evidence?

Citaat:
De EU is trouwens al een tijdje bezig met de implementatie hiervan door het testen van zowat 30 000 stoffen (die testen zijn volledig fake trouwens want het resultaat staat al vast , het is gewoon de codex die ze gaan volgen en om de schijn op te houden doen ze zogezegd "testen")
Lol. Ik ken persoonlijk enkele mensen die meewerken aan REACH, zowel op industrieel nivo als op regulerend (Belgisch) nivo. Waar haal jij je info?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 14:40   #18220
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Eén van de leuke aspecten van het believerschap is dat elke omstandigheid altijd in het plaatje past. Ook tegengestelde omstandigheden.

Een tijdje geleden lamenteerde exodus zich erover dat de "mainstream media" ons niet "informeerden" over UFO's.

Nu doen ze het (volgens exodus) wel, en dat is uiteraard ook verdacht!
daarom ook dat de wereld van de believers veel boeiender en aantrekkelijker is dan die van de non-believers ...

bovendien heb je als believer absoluut geen last van tegenstrijdigheid, en derhalve ook niet van lastige morele bezwaren als 'principes' of 'consequentie'

believen maakt het leven alleen maar boeiender Vuursteentje ! denk er nog eens over
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be