![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18201 |
Parlementslid
|
![]() de codex alimentares/alimentarius (beide spellingen lijken in omloop te zijn .. ) Dat is een codex voor alle WTO (world trade organisation) leden die vanaf 2010 "verplicht" wordt. Althans als je ooit nog beroep wil kunnen aantekenen bij de WTO voor het 1 of ander. Deze codex regelt zowat alles ivm voeding. Wat mag vervoert worden, hoe, wat legaal is en wat niet. Voor het grootste deel zoals gewoonlijk is er niet al te veel mis met deze codex, maar het zit hem in de "details". Er is nl sinds 2005 als ik het goed heb een vitamine en mineralen richtlijn bijgekomen die ervoor zal zorgen dat beide zo goed als niet meer te krijgen zullen zijn. Daarnaast moet zowat alle voedsel bestraald worden ook vers fruit en groenten ...... wat er volgens mij voor zorgt dat voedsel niet langer werkende vitamines/mineralen zal bevatten. Ik vermoed dat je nog steeds synthetische en "natuurlijke" vitaminen zal kunnen krijgen, maar de "levende" vitaminen (de enige echte) zullen volgens mij heel erg moeilijk te krijgen zijn en de dosissen in gewone voeding zal heel erg laag worden. Daarnaast zal je tenzij je lokaal bij de boer kan gaan kopen dus eigenlijk niks meer buiten het systeem kunnen krijgen. Vitaminen en mineralen in het algemeen worden door deze richtlijn als "toxisch" bestempeld ....... . Fluor ontsnapt (want het is niet gezond en zit in zowat alle tandpasta's ) en er worden 9 verboden gifstoffen terug legaal en men zal niet langer iets aan zijn grens kunnen tegenhouden zolang het de codex niet schendt zoals bijv ggo's, dieren met groeihormonen, de zogenaamde chloorkippen en dergelijke .. . Jammer genoeg is er totaal geen interesse van de politiek hier en gaat deze codex dus wet worden vanaf 2010 en wordt het volgens mij bang afwachten om het volle affect van deze richtlijn te zien. Ik vermoed dat vroeg of laat men dan zal zeggen "de wto heeft dit beslist en we kunnen er niks aan doen" terwijl ze het allemaal hebben goedgekeurd. De enige manier om hieraan te ontsnappen is uit de EU, VN en de WTO te stappen. Het grootste probleem met deze codex is dat eenmaal hij in werking treed geen enkele regering daar iets kan aan doen tenzij er een meerderheid in de WTO wordt gevonden om daar wat aan te veranderen ....... . Ik vraag me af waarom men dit nooit in de mainstream media vermeld want dit is zowat de grootste verandering ooit en ze gaat wereldwijd zijn vanaf 2010 en dan is het te laat. In plaats van BHV zou men zich hier beter mee bezig houden want dit heeft echte gevolgen voor het dagdagelijks leven, maar ja onze vlaamse nationalistenvriendjes willen liever bhv splitsen en daar nog eens 4 jaar over ruzie maken dan zich eens op de echte problemen te richten !! Jammer dat zo weinig mensen hiervan weten. Ik ben er ook maar toevallig opgekomen vorig jaar. De EU is trouwens al een tijdje bezig met de implementatie hiervan door het testen van zowat 30 000 stoffen (die testen zijn volledig fake trouwens want het resultaat staat al vast , het is gewoon de codex die ze gaan volgen en om de schijn op te houden doen ze zogezegd "testen") |
![]() |
![]() |
![]() |
#18202 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In ieder geval weer foute boel als dat er echt staat aan te komen! Ga er wat info van opzoeken. Any way, thx om dit onder de aandacht te brengen hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kamiel, mischien is deze dvd iets voor je? http://forum.politics.be/showthread....09#post3440209 Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 26 mei 2008 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18204 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
i think it's coming, the staged alien ivasion! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18212 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag blijft natuurlijk voor wanneer het nu zal zijn. Ze zijn ons al 30+ jaar aan het voorbereiden. Onze shapeshiftende vrienden mogen wel eens beginnen opschieten hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er nu reeds een nieuwe theorie waarom het toch niet zo is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18215 |
Banneling
|
![]() ik ben het levende bewijs dat shapeshifters bestaan , if shift af en toe in andere personages op het forum
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén van de leuke aspecten van het believerschap is dat elke omstandigheid altijd in het plaatje past. Ook tegengestelde omstandigheden.
Een tijdje geleden lamenteerde exodus zich erover dat de "mainstream media" ons niet "informeerden" over UFO's. Citaat:
![]() |
![]() |
#18217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'calling the shots' Maar ik vind het wel leuk om er achter te kunnen komen, wie het wordt Persoonlijk denk ik nog steeds dat HC het wordt, maar , nogmaals, het maakt geen reet uit Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18218 |
Banneling
|
![]() voor wie er intresse in heeft. 3 video's van David Icke in Brixton 2 jaar geleden:
(iets voor Stradle, Kamiel etc, Babylonia etc etc?) http://overmuch.blogspot.com/2007/12...demy-2006.html Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 26 mei 2008 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18219 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bovendien heb je als believer absoluut geen last van tegenstrijdigheid, en derhalve ook niet van lastige morele bezwaren als 'principes' of 'consequentie' believen maakt het leven alleen maar boeiender Vuursteentje ! denk er nog eens over ![]() |
|
![]() |
![]() |