![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het meest goedkope gezagsargument dat ik al ooit heb gehoord! "Ik ken een "hoogstaand" iemand doch wil zijn naam niet zeggen om hem te beschermen". Kinderachtige argumentatie. Kan die persoon niet effectief voor zichzelf opkomen? Of heb jij dat eigenhandig in zijn naam beslist? Citaat:
![]() Jij maakt je er wel gemakkelijk vanaf, zeg! Hmm... óók eens een poging wagen ... : "ik heb gisteren iets gelezen - ik kan er zo niet direct opkomen - over het verdraagzame van humanisten". Hopla, weerleg maar... ![]() Nu ja, dergelijke onzin verdient geen weerwoord.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 26 mei 2008 om 12:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De antichrist is alleen maar een ander woord voor de interne vijand waar iedere christen mee te maken krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welke keuzevrijheid geeft een God jou, als hij je naar de hel stuurt als je niet die enige christelijke weg volgt?
![]() |
![]() |
#165 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben blij dat een grote groep christenen dan ook denkt zoals jij hier nu aanhaalt. Zulke vrijzinnigen binnen het christendom maken veel meer indruk op mij dan het oudwerwetse begrip hel.
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 26 mei 2008 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Ik vind jullie degoûtant. Wat zouden jullie (jij en de persoon waarop je reageerde) ervan vinden als er over jullie op die manier gesproken werd? Ik verwacht niet dat jullie er gelukkig mee zouden zijn.
Laatst gewijzigd door Linda : 26 mei 2008 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ROFL!
![]() |
![]() |
#172 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik al 2000 jaar dood zou zijn denk ik niet dat ik het me zou aantrekken.
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
|
![]() Tenandere, dat was en is nog altijd heel gebruikelijk in culturen waar de vrouw haar maagdelijkheid moet bewijzen om in het huwelijk te stappen.
![]() |
#174 |
Europees Commissaris
|
![]() Oh, zoals ik al zei, ik ben er zeer gelukkig mee dat je dat doet tegenover mij. Maar als je jezelf liever degoutant vindt omdat je het effectief deed, ga je gang hoor.
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Kijk, ik heb geen probleem. Ik heb geprobeerd om jou wakker te schudden. Dat is niet gelukt. So be it. Ik heb mijn 'werk van barmhartigheid' gedaan. Ik wens je van harte dat je het geluk alsnog mag vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien als ik mensen kan doen inzien dat iemand de huid volschelden geen werk van barmartigheid is, dat ik nog hoger kom. Dus als je me echt geluk toewenst, je kan er zeker aan meehelpen.
![]() |
![]() |
#177 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Te veel naar oprah gekeken of zo ? Dit is new age nonsens. De bijbel is duidelijk : Jezus is DE weg, DE waarheid en HET licht. Er is GEEN andere manier om naar de hemel te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
opnieuw gaat u hier wel heel erg los om met het begrip christen .. Ik weet niet wat Linda beweert te zijn, maar wat ze zegt komt van new age. Dit heeft niks te maken met het christendom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister
|
![]() Er zijn er die beweren dat er concentratiekampen in de US zijn gebouwd voor later de christenen en anderen in te steken .Je kunt je misschien ginds al vrijwillig opgeven als kampleider?
|
![]() |
![]() |